29 lipca 2014

Piaskowy lakier do paznokci od Allepaznokcie- czy rzeczywiście osiągniemy efekt piasku?

Hej. Dzisiaj kolejny post o lakierach z Allepaznokcie klik. Ostatnio pisałam o lakierze holograficznym Klik, który okazał się hitem. Dzisiaj na tapetę idzie różowy lakier piaskowy. Czy po jego użyciu rzeczywiście osiągniemy efekt piasku na paznokciach? 
Co mówi producent? 
 Nowy trend w stylizacji paznokci! Lakiery piaskowe to matowe lakiery, które dzięki małym drobinkom dają po wyschnięciu niesamowity efekt piaskowej struktury. 
Idealnie kryje płytkę tworząc długotrwałą strukturę imitującą cukrową posypkę.
Niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor. 
Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.
Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch warstw.
Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć następną warstwę.

Pojemność 10 ml, cena 9,90zł. 

Tutaj można kupić lakier Klik

A jaka jest moja opinia?
Lakier ma dobrą konsystencję, nie rozlewa się. Pędzelek kryję praktycznie całą płytkę paznokcia za jednym pociągnięciem. Tak jak mówi producent należy nałożyć dwie warstwy, gdyż po jednej nie ma aż tak dużej ilości piasku. Czas wysychania lakieru mnie mocno zaskoczył. Myślałam, że będę musiała czekać te 3-4 minuty, aby dobrze wysechł, jednak potrzebował około minuty! Miałam wrażenie jakby zasechł od razu po nałożeniu. Rzeczywiście dzięki temu lakierowi osiągniemy efekt piasku. 
Butelka jest dobrze wykonana, o pojemności 10 ml. Nie musimy martwić, się że drobinki będą nam zahaczać o ubrania itd i efekcie odrywać, gdyż trzymają się bardzo dobrze i nie zahaczają o nic. Co do trwałości to tak jak zwykle na moich paznokciach jest to 5 dni, gdyż potem paznokieć odrasta i nie wygląda to dobrze. W ciągu tych kilku dni nie pojawił się żaden odprysk! Czyli ogromny plus. 

A tak wygląda na paznokciach: 


 Według mnie ten lakier będzie doskonały, jeśli znudziły Ci się zwykłe lakiery. Ja napewno będę z niego korzystać.
A Wy mieliście już taki lakier? Podoba Wam się ten? A może polecacie inny kolory? Podoba Wam się moja recenzja? 



6 komentarzy :

  1. Miałam lakier piaskowy i trzymał się dość dobrze i efekt również wspaniały. Jedynym minusem jest trudność w zmywaniu tego lakieru.
    Pozdrawiam
    http://imitacja-sztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zielony i jestem zadowolona z jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie mam na paznokciach miętowy z tej kolekcji i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wgląda bardzo ciekawie, chociaż wybrałabym jakiś inny kolor, to efekt piasku jest naprawdę bardzo widoczny :)
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com
    http://czytasz-zyjesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobny lakier :) kupilam w forever pink ;) i uważam ,że jest idealny na tegoroczne wakacje ! :)

    Pozdrawiam, masz naprawdę świetnego bloga :) "Mój blog- click

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa podobne - czerwony i błękitny. Efekt jest idealny, ale zmywanie tego aż boli. Chyba, że mój zmywacz jest jakiś nie taki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka