15 listopada 2014

Konkurs z OASAP

Zwycięzcą została osoba, która zgłosiła się jako trzecia:
 A jest to: 


Hej. Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym konkursem na moim blogu zorganizowanym wspólnie z Oasap.
Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc wygraną możecie podarować bliskiej osobie lub zostawić dla siebie. Do wygrania są dwie narzutki, jedna ma wzory typowo zimowe, więc będzie doskonała do stworzenia wigilijnego outfit'u :)

Zasady:
1. Musicie zaobserwować mojego bloga (można przez google+)
2.Musicie zarejestrować się na OASAP. (rejestracja jest darmowa)
3.Polubić/zaobserwować OASAP na jedej z tych platform:
http://lookbook.nu/oasap
http://instagram.com/oasap_official
http://pinterest.com/oasap/
http://facebook.com/oasap
https://twitter.com/Oasap
4.Aby konkurs był przeprowadzony do końca musi być 50 uczestników.
5.Konkurs trwa od 15.11 do 22.11

W komentarzu napiszcie:
1.Obserwuję blog jako:
2.Konto na Oasap założyłam na email:
3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na.... jako...
4.Wybieram narzutkę nr.:

Nagrody:

1.http://www.oasap.com/new-arrivals/48823-black-white-houndstooth-pattern-pu-trim-cape-coat.html/?fuid=208705
 lub

2.http://www.oasap.com/new-arrivals/48822-brown-elk-pattern-pu-trim-cape-coat.html/?fuid=208705



Mam nadzieję, że konkurs się Wam podoba :) 

107 komentarzy :

  1. 1.Obserwuję blog jako : Ola Chyla
    2.Konto Oasap założyłam na email : swiit243@gmail.com
    3.Polubiłam OASAP na Facebook jako Ola Chyła
    4. Wybieram narzutkę nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Obserwuję blog jako: HellokityCool
    2.Konto na Oasap założyłam na email: kasialaniak@wp.pl
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na facebooku i twitterze jako fb- Natalia Łaniak, tt- Homar w hajsie
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję blog jako: Cana Rinha
    2.Konto Oasap założyłam na email : cana.rinha.official@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na facebooku i twitterze jako fb- Inez Tośka Ziętkowska, tt- Inez Ney Ziętkowska
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Pola Parol
    Konto założyłam jako: Pola Parol
    Polubiałam OASAP jako: Pola Parol
    Wyberam narzutkę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje blog jako Oxana k.
    Konto Oasap zalozylam na e-mail oksek2010@gmail.com
    Polubilam na Facebooku jako Oksana Kowcun oraz zaobserwowalam na Instagramie jako oxanakowcun
    Wybieram narzutke nr 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje blog jako Small I
    Konto na Oasap założyłam na e-mail ela2658@o2.pl
    Polubiłam na facebooku jako Patrycja Kurek/ Zaobserwowałam na Twitterze jako @FuckUImPanda/ Zaobserwowałam na Instagramie jako patii22001
    Wybieram narzutkę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję blog jako:Anna Bielaszewska
    2.Konto na Oasap założyłam na email: annabielaszewska123@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na...FB. jako...Ania Bielaszewska
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Obserwuję blog jako: Magda Al
    2.Konto na Oasap założyłam na email: ma-al@wp.pl
    3.Polubiłam OASAP na. FB jako Madeleine Albinowska
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Agata Wera Nika
    2. konto mam założone jako wero11@op.pl
    3. Polubiła Oasap na Facebooku jako Weronika Jankowska
    4. Wybieram narzutkę 1 :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję blog jako : Sylwia Bugajska
    2. konto na oasap: paris2607.interia.eu
    3 Oasap polubiłam jako Sylwia Bugajska
    4. Wybieram nr.1

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje jako in& out
    konto asiazimmer1@gmail.com
    oasap lubie jako hela cy
    wybieram 2

    licze na twoj udzial u mnie jak pisalas buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję blog jako: testolandia81
    2.Konto na Oasap założyłam na email: testolandia81@gmail.com
    3.Polubiłam OASAP na fb jako testolandia
    4.Wybieram narzutkę nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Obserwuję blog jako: Paulina Yuki
    2.Konto na Oasap założyłam na email: paula.96@wp.pl
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na fb jako Paulina Yuki Kulesza
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuję jako: bojagra
    2. bojagra@gmail.com
    3. Lubię jako Justyna Rosa
    Wybieram narzutkę nr1

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Obserwuję blog jako: Anna Niezgódka
    2.Konto na Oasap założyłam na email: anianiezgodka@interia.eu
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na FB jako... Anna Niezgódka
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuję blog jako: ::MaGic Lovv::
    2.Konto na Oasap założyłam na email: paulinab2_16@o2.pl
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na fb jako Paulina Bagłaj
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1

    Bardzo prosze weź też u mnie udział. Będę bardzo wdzięczna ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie jako Agniezzka P
    Gertrama@gmail.com
    nr2

    Prosze wez tez udzial u mnie ;*

    Zapraszam do mnie na rozdanie z oasap: http://gertrama.blogspot.com/2014/11/konkurs-oasap-cap-coat-giveway.html

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję blog jako: Sara
    2.Konto na Oasap założyłam na email: dunaj.sara@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na.Facebooku jako Sara Dunaj
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Obserwuję blog jako: madzia
    2.Konto na Oasap założyłam na email: magda470@interia.eu
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na.... jako... na fb jako Magda Jezierska
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Obserwuję blog jako: Patrycja K.
    2.Konto na Oasap założyłam na email: Nie pamiętam, albo karpikpatrycja@gmail.com albo blog.kierunkowy48@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na.... jako... na: instagram Kierunkowy48
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję blog jako: Ginny.
    2. Konto na Osap założyłam na email: sandramalik123@wp.pl
    3. Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na.... jako... na:
    instagram: pydvrz
    twitter: lovzenx
    fb: sandra bekisz
    4. Wybieram narzutke nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 jako dorey
    2 email z rejestracja : sasanka_sasaanka1.blogspot.com@onet.pl
    lubie jako Dorota Sz.
    wybieram 1

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Klaudia K
    Rejestracja na mail adelayda.kk@gmail.com
    Lubię na FB jako Klaudia Kostrzewa
    nr 1

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako Aggi eN
    konto na maila: kociolekrozmaitosci@gmail.com
    Lubię na fb jako Aggi eN
    nr1

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako Lemoniada
    2. konto na maila: aparat1508@gmail.com
    3. lubię na fb jako: Ola Kozłowska
    4. nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Obserwuję blog jako: Magda aa
    2.Konto na Oasap założyłam na email: magda234560@wp.pl
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na fb jako Magda Aleksandra L (wiesz jak :) )
    4.Wybieram narzutkę nr.1

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Obserwuję blog jako:ciekawskAnn
    2.Konto na Oasap założyłam na email:annpat104@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na Facebooku jako Ania Paterak
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Obserwuje blog jako: Zuza Nowak
    2. Konto na Oasap założyłam na email: zuzianowak11@o2.pl
    3. Polubiłam Oasap na facebooku jako Zuzanna Nowak
    4. Wybieram narzutkę nr. 1 :)

    qualcossa-di-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za zaproszenie do konkursu, obserwuję już twój blog, zawsze zaglądam do osób którzy zaglądają do mnie , także dziękuje bardzo za pozostawiony komentarz na Mój blog

    Obserwuje blog jako ;Mika . M
    konto oasap założyłam mikam171309@gmail.com
    Twitter jako mika obserwuję
    narzuta 2

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Obserwuję blog jako: Agnieszka Ł.
    2.Konto na Oasap założyłam na email:adibu100Agmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na FB jako Agnieszka Ł...a
    4.Wybieram narzutkę nr.:1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam także do siebie na rozdanie http://agnieszkatestuje.blogspot.com/2014/08/rozdanie-z-naturalne-kosmetyki-24.html

      Usuń
  31. GFC and G+ :Diana Dia
    FB: Dani Elle
    Twitter: @Dydy96
    diana.gociu@yahoo.com
    Nr. 1
    <3

    OdpowiedzUsuń
  32. GFC/ FB: Mary María
    sitacroft@yahoo.es

    I like the brown!

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję blog jako: michasiamarut
    Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na facebooku jako Michasia Marut
    Wybieram narzutkę nr.: 1 :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Selma Hukic
    Oasap acc.: selma_hukic@hotmail.com
    I love second coat more. :)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  35. *.*
    na facebooku jako zosia dębska
    zosiaosia@gmail.com
    nr.1

    fajnie by było wygrać coś w twoim konkursie, bo już od dłuższego czasu cię obserwuję :)

    http://0prettylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Obserwuję blog jako: Little Carmen
    2.Konto na Oasap założyłam na email: kwiatsnu@wp.pl
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na Twitterze jako atlantasupra
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  37. Lucy Mitchell
    xoxlucyxox@btinternet.com
    www.oasap.com/new-arrivals/48823-black-white-houndstooth-pattern-pu-trim-cape-coat.html/?fuid=218803

    OdpowiedzUsuń
  38. GFC: Tea Sainovic
    E-mail: tea.sainovic@gmail.com
    Pinterest / Facebook / Lookbook: Tea Šainović
    Twitter: @TeaSainovic
    Instagram: @tea1983
    http://www.oasap.com/new-arrivals/48822-brown-elk-pattern-pu-trim-cape-coat.html/?fuid=208705

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Obserwuję blog jako: raroika
    2.Konto na Oasap założyłam na email: paulinarudnicka@poczta.onet.pl
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na facebooku i lookbooku jako fb- Paulina Rudnicka-Massimino, lb-raroika
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Obserwuję blog jako: oliwia wójcik
    2.Konto na Oasap założyłam na email: oliwia1724@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na facebook jako Oliwia Wójcik
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  41. Obs jako: Ola-Olaa1
    Konto założyłam na email: 10060@wp.pl
    Polubiłam jako Ola Dę...
    Wybieram nr.2

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Szkatulka p
    2. Anita.Sobotka@wp.pl
    3. Fb Anita Es
    4. Nr 1

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Obserwuję blog jako: kasiek miłosz
    2.Konto na Oasap założyłam na email: katimadi@onet.pl
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na..faceboku.. jako... kasia madej
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  44. 1 I follow you blog with Gfc as carymakeup
    2 Oasap account mail cary91@msn.com
    3. I follow Oasap in facebook and instagram fb as carole soncini, instagram as carymakeup
    4. I choose number 1

    OdpowiedzUsuń
  45. hola, gracias por pasarte por mi blog, me apunto al concurso.
    1.sigo el blog como Ainhoa Fashion Days
    2.oasap cuenta correo ainhoagt80@hotmail.com
    3.sigo oasap en facebook como ainhoa galiana,
    4. elijo la nº2

    OdpowiedzUsuń
  46. 1.Obserwuję blog jako: Miyo Hideyoshi
    2.Konto na Oasap założyłam na email: miyohideyoshi@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na instagramie/facebooku jako tysia_95/Lovesome space
    4.Wybieram narzutkę nr.: 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuje jako: Anabelle
    2. Konto założyłam na email: laura@augustyn.pl
    3. Zaobserwowałam na istagramie jako: toshicom
    4 wybieram narzutkę nr: 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Filipa
    2. email: loveitbyfilipa@gmail.com
    4. nr2

    OdpowiedzUsuń
  49. enter me thanks, love the number 2
    GFC/FB: Chicca Tamburrino
    e-mail: pleadi@inwind.it
    twitter/instagram: @poiu801
    shared: https://www.facebook.com/chicca.tamburrino/posts/654847991301052?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  50. Bloga obserwuję jako: AyaChan
    Zarejestrowałam się na e-mail: oladra1@op.pl
    Polubiłam OASAP na Facebooku jako: Alexandra Drążek
    Wybieram narzutkę nr.: 2

    OdpowiedzUsuń
  51. 1.Obserwuję blog jako: Tangled314
    2.Konto na Oasap założyłam na email: ulaa314@gmail.com
    3.Polubiłam/zaobserwowałam OASAP na facebooku jako Ula Dyrcz
    4.Wybieram narzutkę nr.: 1

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję blog jako: Kamila Jankowska
    2. Konto na Oasap założyłam na email: kamilly@onet.pl
    3. Polubiłam/ zaobserwowałam Oasap na facebooku (Kamila Jankowska), na instagramie (0kirdauhl) i na twitterze (canadianboyxox)
    4. Wybieram narzutkę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  53. ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA EYELINER MARKI GUERLAIN!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka