1 stycznia 2015

Pierwszy post w 2015 :) - postanowienia

Hej:)
Jak wiecie dzisiaj jest 1 stycznia 2015, a więc pierwszy dzień nowego roku. Myślę, że to dobry moment na podzielenie się z Wami moimi postanowieniami. Zatem zapraszam do czytania! :) 

1.Jeśli chodzi o postanowienia dotyczące bloga, to nie zamierzam ustalać sobie minimalnej ilości obserwatorów, czy wyświetleń jakie chcę zdobyć do końca roku, gdyż nie chcę robić tego na siłę. Jeśli liczby będą rosły to będę się cieszyć :)
Na pewno chcę utrzymać regularność na blogu, czyli tak jak jest teraz, minimum 4 posty na miesiąc. Chcę również się rozwijać pod względem prowadzenia bloga. Planuję również zacząć nagrywać filmiki jako dopełnienie bloga, po prostu chcę, aby moja strona stawała się coraz ciekawsza dla Was.

2. Jeśli chodzi o szkołę to chcę skończyć 3 gimnazjum z kolejnym świadectwem z paskiem. Chcę również poświęcać więcej czasu nauce, lecz wiem, że z tym może być ciężko. Chciałabym również wybrać dobre liceum, bo to zaważy na mojej dalszej drodze rozwoju.

3. Chcę dalej uczyć się śpiewu, być może z nowymi nauczycielami. Chcę stawać się w tym coraz lepsza. Muzyka sprawia mi naprawdę dużo przyjemności. Muszę skupić się na własnych celach jakie sobie założyłam, nie patrząc na to jak inni to postrzegają.
                                  bluza KLIK Oasap            bluzka KLIK      spodnie  KLIK

4. Chcę również spędzić nie zapomniane chwile, które będę mogła potem wspominać. Bo tak naprawdę chyba tylko o to chodzi, aby za te kilka lat siąść i dojść do wniosku, że zrobiło się wszystko tak, jak się chciało, że dało się z siebie 100%, a może nawet i więcej.

Wspomnę jeszcze Wam o moim sylwestrze. Spędziłam go z przyjaciółmi świetnie się bawiąc. Nie spaliśmy całą noc, więc w ciągu dnia musiałam to nadrobić ;). Według mnie, był to najlepszy sylwester do tej pory, choć przyznam się Wam, że po wybiciu 00:00 pojawił się w mojej głowie lęk tego co nowy rok przyniesie..

To chyba tyle :) To są takie główne moje postanowienia, które naprawdę wiele dla mnie znaczą. Nie ma tu miejsca na rzeczy typu "chcę schudnąć", gdyż czuję się w swoim ciele dobrze i nie chcę nic zmieniać.
A jakie są Wasze postanowienia? Jak spędziliście sylwestra? Podobał się post?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).  

50 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie postanowienia mam trochę podobne do ciebie .
    Masz bardzo fajnego bloga będę zaglądać tutaj częściej .
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie .
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jakie ty masz długie włósy! :o
    Powodzenia w postanowieniach :)

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmiki to świetny pomysł :)
    Masz piękne włosy ! *_* Zazdroszczę.

    Zapraszam do siebie, u mnie też pierwszy post w nowym roku ;)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie masz piękne włosy! <3
    Wytrwałości w postanowieniach :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre postanowienia!
    Masz cudne włosy :)
    http://paris2607.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe postanowienia ;)
    Ja też jestem w 3 gimnazjum i chce dobrze napisać egzamin.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz długie włosy *-* Życze powodzenia w postanowieniach! :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w spełnianiu ich <3 Jakie długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko zrealizować :)
    Jestem bardzo ciekawa filmików :)
    PS: Masz sliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w postanowieniach :) śliczne włosy *,*
    belily-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne włosy <3
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ masz długie włosy. Niesamowite!
    Trzymam kciuki za wszystkie postanowienia! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli ^^
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak patrzę na Twoje, to aż żałuję, że ścięłam swoje włoski, były podobnej długości :<.

    OdpowiedzUsuń
  14. ambitne postanowienia ;)) wytrwałości życzę!
    świetne spodnie, super w nich wyglądasz *.*
    piękne włosy!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis i zaskakujące zdjęcia ! Oby tak dalej !
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, no i wpis ;)
    http://www.by-mickey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również chcę skończyć 3 gim ze świadectwem z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi trudno wytrwać w noworocznych postanowieniach
    mam takie same spodnie, są bardzo wygodne

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładne włosy :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy śliczne ubranka :)
    http://caroline369.blogspot.com/2015/01/born-pretty-store.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy post C: też mam podobne postanowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super włosy :) Post bardzo fajny. Sama mam bardzo podobne postanowienia :)
    http://hell-and-heaven-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. szalenie ciekawy post,bardzo przyjemnie się go czyta:)
    Twój blog przypadł mi baaardzo do gustu, jest coś, co mnie tu przyciąga :)
    co myślisz o wspólnej obserwacji?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz cudowne włosy!!!! <3 Podoba mi się Twój styl pisania - jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne włosy ♥
    Mam podobne postanowienia, możesz je tu zobaczyć;
    ♥ ♥ ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci, aby Twoje postanowienia się spełniły, a w szczególności to związane z blogowaniem- bo każdego blogera cieszy wieść o nowych czytelnikach oraz abyś dokonała dobrego wyboru co do liceum-bo i mnie czeka teraz podobny wybór.
    okiemspectry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję ,że Twoje postanowienie się spełni :) Zapraszam do mnie :)

    http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wytrwałości!
    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia w dotrzymaniu posranowienia!! masz cudne włosy <3

    Pozdrawiam :* - fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w realizacji postanowienia :) Masz cudowne włosy *o*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia :) sliczne włosy :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie masz cudowne włosy :o

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 4900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczne włosy i paznokcie, ciekawy wpis
    zapraszam do mnie http://lusiak56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne włosy! :) zazdroszczę

    poklikasz mi w 4 linki z sheinside? byłabym wdzięczna, rewanżuję się 3 komentarzami
    szczegóły tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/wishlist-sheinside.html
    obs/obs? daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Omg... nie wierzę...Ale masz piękne i długie włosy! :o

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. mamy kilka wspólnych celów:)
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne włosy <3! Zazdrosze bardzo <3! Mam kilka takich samych celów :) http://princesxx3.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia w realizowaniu postanowień. Boskie masz włosy.
    Może wzajemna obserwacja?Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowne włosy! Moje marzenie, takie długie haha.
    No i bardzo ładny outfit, gdzie kupiłaś spodnie? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież podałam link, skąd pochodzą te spodnie.. (Sheinside) :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  41. Mam sporo postanowień, ale nie chcę się nimi dzielić, jakoś nie chcę zapeszać. Sylwestra spędziłam z rodziną, gdyż wystawiła mnie przyjaciółka. Siedzieliśmy w domu, jedynie poszliśmy oglądać fajerwerki o dwunastej. Masz piękne włosy. Życzę Ci wytrwałości w postanowieniach:)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włosy! ;o
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny post ;) Ja Sylwestra spędziłam z najbliższymi w domu. A w tym roku, chcę skupić się głównie na naukę, czeka mnie egzamin gimnazjalny i wybór nowej szkoły. Także też chcę mieć po raz kolejny świadectwo z paskiem :)
    Pozdrawiam,
    http://katyapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe postanowienia. Mam nadzieję że wytrwasz i ich dotrzymasz. Trzymaj sie ciepło i w wolnej chwili zapraszam do mnie, poczytać opowiadanie. :)
    http://fanfiction-czasemjestmismutno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pomysł na bloga :-) świetny lekki sposób pisania będę wpadać częściej :-) chyba sie Zakochałam w twoim blogu
    Pozdrowionka
    I zapraszam do mnie
    nieelitarnaszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny pomysł, masz piękne włosy! Będę wpadała do Ciebie częściej. :)
    Pozdrawiam ☺
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz piękne długie włosy *.* Sama chciałabym takie mieć :)
    Podoba mi się Twój sposób pisania :3
    Będę wpadać częściej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    http://aliceworld16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka