16 marca 2015

(WYNIKI!) Konkurs z Sheinside :) Wybierz jedną z sześciu rzeczy i wygraj!


WYNIKI!

Hej.
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym konkursem!
Tym razem przygotowałam go specjalnie dla Was z firmą Sheinside.
Możecie wygrać jedną z 6 rzeczy jakie widzicie poniżej. Myślę, że jest to fajna forma, bo każdy powinien znaleźć coś dla siebie :)

Zasady: 
-Musicie zarejestrować się na stronie Sheinside (bezpośredni link do rejestracji TUTAJ)
-Musicie podać w komentarzu email na jaki założyłyście konto na Sheinside
-Musicie być obserwatorami mojego bloga

Dodatkowo:
-Możecie zasubskrybować moje konto na yt KLIK
-Możecie polajkować moją stronę na facebook'u KLIK

Wzór komentarza:
Obserwuje blog jako:
Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: 
Zasubskrybowałam konto na yt jako:
Lubię stronę na fb jako: 
Chciałabym rzecz nr: 

                          Konkurs trwa od 16.03 do 23.03


                                 1.KLIK    2.KLIK   3.KLIK    4.KLIK    5.KLIK   6.KLIK

110 komentarzy :

  1. Obserwuje blog jako: Believe
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: malgosia.lihs@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Małgorzata Lihs
    Lubię stronę na fb jako: Małgorzata Lihs
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje blog jako: Kinga P
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: kisieeleq@gmail.com
    Chciałabym rzecz nr: 2
    Pozdrawiam :))
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje blog jako: Edytaa17
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: edytaa_90@o2.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Edytaa17
    Lubię stronę na fb jako: Edyta Adalik
    Chciałabym rzecz nr: 2 !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje blog jako: Zuzanna
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: zuzannapiotrowiak@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: ZuZuzka
    Lubię stronę na fb jako: Zuzanna Piotrowiak
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje blog jako: Daga W
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: daga.wiench@onet.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Daga W
    Lubię stronę na fb jako: Dagmara Wiench
    Chciałabym rzecz nr: 5

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje blog jako: Miodzia
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: miooodziablog@onet.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Miodzia
    Lubię stronę na fb jako: Martyna Pawlik
    Chciałabym rzecz nr: 1 :)
    pozdrawiam!

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : Karolina B.
    Zarejestrowałam się na stronie Sheinside na email: karolinablogofficial@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto jako: Karolina B.
    Lubię na fb jako: Karolina Bieniasz
    Chciałaym rzecz nr. 5

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje blog jako: Justyna Pezdek
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: magda38912190@hotmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: -
    Lubię stronę na fb jako: -
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje blog jako:Emilka K.
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: emilka11.2000@tlen.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Emilka K.
    Lubię stronę na fb jako: Emilia Krawczyk
    Chciałabym rzecz nr: 5

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje blog jako: Pink Lipstick
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: pinklipstickmua@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Pink Lipstick
    Lubię stronę na fb jako: Agata Ce
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje blog jako: madzia
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: madzia3991@interia.eu
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Magdalena Jezierska
    Lubię stronę na fb jako: nie
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje blog jako:Beatrice
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: beatalezajsk@o2.pl
    Lubię stronę na fb jako: Beata Dąbek
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje blog jako: Karolina Majewska
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: onlyhalfbad333@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Karolina Majewska
    Lubię stronę na fb jako: Karola Majewska
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako: Wiki Bloggs
    Zarejestrowałam się na mail: wiki.bloggs@gmail.com
    Zasubskrybowałam kanał na YT jako: Wiki Bloggs
    Lubię stronę na FB jako: Wiki Smile
    Chciałabym rzecz nr. 5

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje blog jako:
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: gummyber@interia.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Klaudia W
    Lubię stronę na fb jako: Klaudia Wiśniewska
    Chciałabym rzecz nr: 3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzór komentarza:
    Obserwuje blog jako: Kathleen Cara
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email:
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Kathleen Cara
    Lubię stronę na fb jako: Kasia Klarecka
    Chciałabym rzecz nr: 3

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje blog jako: xkochamspacwszafie
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: ilonaimagidudek@o2.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: xkochamspacwszafie
    Lubię stronę na fb jako: Ilona Dudek Imagi
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje blog jako: Endorphin
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: pd1307@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: -
    Lubię stronę na fb jako: -
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje blog jako: Karina - Azmariaa
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: karinajezierska@onet.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Karina - Azmariaa
    Lubię stronę na fb jako: Karina Jezierska
    Chciałabym rzecz nr: 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog jako: Anastazja Lukow
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: Nastkae@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: -
    Lubię na fb jako: -
    Chciałabym rzecz nr: 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje blog jako:Truskawkowy Świat
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: dorotawalczak16@o2.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako:nie
    Lubię stronę na fb jako: nie
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: OLIWKAAJA
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na e-mail: oliwkaaja@interia.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Oliwia Gajecka
    Lubię stronę na fb jako: Olive Gajecka
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje blog jako: Kara
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: caroline33@interia.eu
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Karolina Polak
    Lubię stronę na fb jako: Karolina Polak
    Chciałabym rzecz nr: 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje blog jako:Moon
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: sakura251@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako:nie
    Lubię stronę na fb jako: Justyna K...
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje blog jako: Sweetheart90
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: mala5102@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: zlosnica90
    Lubię stronę na fb jako: Marika K.
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję bloga jako: Buba Bubcia
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: karmelciaxd@gmail.com
    Chciałabym rzecz: 3

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nie mam konta na FB, więc powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje blog jako: Naughty Girl
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: naughtygirl0106@interia.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako:Giovanna Joanna
    Lubię stronę na fb jako: Naughty Girl
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje blog jako: Marlena Chrapkiewicz
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: dobrepalenie17@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Marlena Chrapkiewicz
    Lubię stronę na fb jako: Marlena Chrapkiewicz
    Chciałabym rzecz nr: 6

    W razie wygranej proszę o kontakt: panterkowa177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje blog jako: Nicol.
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: nicola12345678@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Myszowata Mysz
    Lubię stronę na fb jako: Nicola Mruk
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje blog jako: Wiktoria Kalinowska
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: jednorozec1234@outlook.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Wiktoria Kalinowska
    Lubię stronę na fb jako: Wiktoria Kalinowska
    Chciałabym rzecz nr: 4

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje blog jako: Pani Lecter
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: agatajedynamla@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako:
    Lubię stronę na fb jako: A. Nalborska
    Chciałabym rzecz nr: 3

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje blog jako: K. Kasieńka
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: kachakaskakasienka@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako:
    Lubię stronę na fb jako: Kosmetyko Maniaczki
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje blog jako: Teresa Mk
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: terenia1234mk@interia.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Teresa Mk
    Lubię stronę na fb jako: Teresa Mk Matusik
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje blog jako: Basia S
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: basiasupp@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Basia S
    Lubię stronę na fb jako: nie
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje blog jako: Alicja Orzechowska
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: alicja259@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: -
    Lubię stronę na fb jako: -
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje blog jako: Alina Dobrawa
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: alinadobrawa@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Alina Dobrawa
    Lubię stronę na fb jako: Alina Dobrawa Przystaniak
    Chciałabym rzecz nr: 5

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje blog jako: Kasia Kania
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: kasiapatryk@vp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Kasia Kania
    Lubię stronę na fb jako: Kasia Kania
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje blog jako: Helena Uśmieszek
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: helenkarow123@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Helena Uśmieszek
    Lubię stronę na fb jako: Helena Rowińska
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje blog jako: Pycia ;3
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: patrycja101125@o2.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Pycia ;3
    Lubię stronę na fb jako: Patrycja Szela
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje blog jako: blacky1
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: mynamespatricia@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: -
    Lubię stronę na fb jako: Patrycja Ró.
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje blog jako: Julla Volleyball
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: julllavolleyball@gmail.com
    zasubskrybowałam konto na yt jako: julla volleyball
    Lubię stonę na FB jako : Julia Bożek
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje blog jako: Patrycja Patrycjaa
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: deliah93@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Patrycja Patrycjaa
    Lubię stronę na fb jako: Patrycja Stemplowska
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje blog jako: Aniela M
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: magdamus@gazeta.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Aniela M
    Lubię stronę na fb jako: Aniela Muszalska
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje blog jako: Pâmela Lepletier
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: pamelalepletier@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Pâmela Lepletier
    Lubię stronę na fb jako: Pam Lepletier
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje blog jako: butterfly 8921
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: butterfly8921@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: butterfly 8921
    Lubię stronę na fb jako: Gosia Szydełko
    Chciałabym rzecz nr: 2 !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje blog jako: aga722
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: aga.piekos@interia.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Agnieszka Piękoś
    Chciałabym rzecz nr: 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje blog jako: Edyta H.
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: edytka249@poczta.onet.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Edyta H.
    Lubię stronę na fb jako: Edyta Hendzel
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje blog jako:Gossia W
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: GossiaW@o2.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako:nie
    Lubię stronę na fb jako: nie
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje blog jako: Juxs
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: juxs@wp.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Juss V
    Lubię stronę na fb jako: Justyna Kaczmarek
    Chciałabym rzecz nr: 6

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuje blog jako: Monika X
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: monika_w@onet.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Monika X
    Lubię stronę na fb jako: Monika Wilczarska
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje blog jako: Paulina Photography
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: paulinajakubas0305@interia.pl
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Paulina J
    Lubię stronę na fb jako: nie dałam
    Chciałabym rzecz nr : 3

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuje blog jako: Serenitka B
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: akasha162@interia.eu
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Mistique1621
    Lubię stronę na fb jako: Monika Bochman
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuje blog jako: Lidia Wójtowicz
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: miasto1234@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Lidia Wójtowicz
    Lubię stronę na fb jako: Lidia Wójtowicz
    Chciałabym rzecz nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuje blog jako: Violet C
    Zarejestrowałam się na stronie sheinside na email: michelle3950@gmail.com
    Zasubskrybowałam konto na yt jako: Violet C
    Lubię stronę na fb jako: Anita Black
    Chciałabym rzecz nr: 1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka