24 kwietnia 2015

Exams?


Hej.
Z góry przepraszam, że ostatnio notki są krótkie, ale naprawdę doba jest dla mnie za krótka :/

Jak pewnie wiecie pisałam w tym tygodniu egzaminy gimnazjalne. Przyznam się, że był to dla mnie ogromny stres. Najbardziej zależało mi na angielskim, matematyce i polskim. Myślę, że poszło mi dobrze. Teraz muszę czekać na oficjalne wyniki,
Szczerze to byłam zaskoczona niskim poziomem części humanistycznej. Przez trzy lata pisaliśmy rozprawki, a dali nam opowiadanie... Możecie sobie wyobrazić w jakim, ja i moi koledzy. byliśmy szoku. 
Dodałam tutaj zdjęcia z dwoma stylizacjami. W czarnej sukience byłam 3 dnia egzaminów, a w biało czarnej, pierwszego dnia.
Z ubrań jestem bardzo zadowolona. 
Chcę Wam jeszcze polecić bardzo fajną stronkę, tzn Dresscloud. Dodajecie tam zdjęcia (coś jak instagram) i dostajecie za nie lajki (kryształki). Potem właśnie za te kryształki możecie licytować kosmetyki. Zestawy są tam odnawiane jakoś co 2 dni i są one bardzo ciekawe. Myślę, że każda z Was powinna się tam zarejestrować, oczywiście wszystko jest za DARMO. Kliknij TUTAJ i się zarejestruj :) 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dajcie znać w komentarzach czy spodobał Wam się post.
Zapraszam do komentowania i obserwowania. Facebook KLIK 


56 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że nie zazdroszczę :/

      Usuń
  2. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biało czarna kiecka mi się bardzo podoba. Poklikałam! Jak byś mogła poklikaj i u mnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie biało-czarna sukienka jest cudowna!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: THE RUSSIAN LADY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również po egzaminach... uff, całe szczęście, że tegoroczne były całkiem łatwe ;)

    Co do sukienek, pierwsza bardzo mi się podoba <3

    brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że w końcu one minęły ;)

      Usuń
  6. Przepiękne sukienki <3
    Ja też już po egzaminach ^^
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna czarna sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest świetna. Szukałam niedawno jakiejś czarnej, ale kupiłam już :) Co do egzaminu z polskiego, to nas też ciągle męczono rozprawkami, a trafiła nam się charakterystyka dowolnej postaci literackiej lub filmowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah... Zawsze muszą czymś zaskoczyć... ;)

      Usuń
  9. Super torba i bardzo podobaja mi sie sukienki a zwlaszcza ta pierwsza ✌️
    Zapraszam na nowy post o rekrutacji do szkoly s Anglii 🇬🇧🇬🇧🇬🇧
    Zapraszam na nowy post 🙈🙉🙉
    http://iknowtheuk.blogspot.co.uk/2015/04/jak-dostac-sie-do-szkoy-szkoa-w-uk.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka idealna, bardzo gustowne suwaki niestety jak to zwykle bywa są najbardziej awaryjne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic się z nimi nie dzieje ;)

      Usuń
  11. czarna sukienka mega :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sukienki :)
    Co do opowiadania to się zgadzam, tak samo jak lektury.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torba i sukienki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczna ta czarna sukienka! :)
    Moja siostra także pisała w tym roku egzaminy i zarówno ona jak i jej klasa byli zaskoczeni opowiadaniem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dla wszystkich było ono zaskoczeniem ;/

      Usuń
  16. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o takiej stronie, może spróbuje. Co do ootd uważam, że biało czarna sukienka jest prześliczna + ta torebka towrzą piękna kombinację :)

    Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta strona jest dosyć ciekawa. Świetne zdjecia no i fajne zsukienki
    Pozdrawiam, Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna torba
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta druga sukienka jest cudowna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie wyglądałas! Torebka śliczna; )

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądałaś :* Ta biało czarna sukienka jest cudowna *,*
    może zajrzysz?
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne sukienki :)

    Zapraszam do mnie: shubiduoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna torebka, śliczna sukienka. Fajny post :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukienka :)
    zapraszam www.stuffladyy.blogspot.com
    obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna torebka!
    Ja również pisałam testy gimnazjalne. Jak Ci poszło? Mi całkiem dobrze, mimo że zamiast rozprawki było opowiadanie, którego nie lubię to z zamkniętych mam 100%!
    Pozdrawiam, świetny blog!:)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że poszło bardzo dobrze, ale poczekam na oficjalne wyniki ;)

      Usuń
  27. Przepiękne włosy <3! Zresztą całą stylizacja jest cudowna :D
    http://anhelv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne włosy <3! Zresztą całą stylizacja jest cudowna :D
    http://anhelv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza sukienka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czarna sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe stylizacje! Naprawdę podoba mi się ta czarno biała sukienka. Widać że jest jest bardzo dobrze wykonana. Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym dużo bardziej wolała opowiadanie. Śliczna jest ta biało-czarna sukienka, u nas by Cię w tej czarnej nie wpuścili :D

    OdpowiedzUsuń
  33. czarna sukienka jest świetna :)

    kisadeart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna ta biało czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. czarna sukienka śliczna :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gorgeous I LOVE YOUR BLOG hun XXX

    http://itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka