25 maja 2015

95 ROSES


Hej.
Dzisiaj mam dla Was pierwszą letnią stylizacje. 
Jakiś czas temu pokochałam crop-topy, bo odsłaniają troszkę ciałka (ale nie za dużo). Jak dla mnie są idealne na gorące dni. 
Znacie tą sytuację, kiedy ubranie mówi do Was "weź mnie"? Tak ja też ją znam. Tak było w tym przypadku. Przeglądając stronę Sheinside, wpadłam na ten crop-top i wiedziałam, że musi być mój. Ma genialny motyw i śliczne, nasycone kolory. Będzie idealny do jeansów (tak jak poniżej), krótkich spodenek oraz spódniczek. 
Jeśli chcielibyście zobaczyć w jakiej jest cenie to kliknij TUTAJ. Spodnie dostępne są TUTAJ

Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie z Sheinside, który trwa u mnie na blogu do 27 maja KLIK
Podobają się Wam crop topy? Co myślicie o tej stylizacji? 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze). 




59 komentarzy :

  1. Stylizacja boska!
    Jaka ty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane i liczę na rewanż u mnie.
    http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/2015/05/przeglad-ubran-w-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za crop topami ale ten jest całkiem fajny! Pasuje tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki typ ubrań, że nie spodoba się każdemu. Też na początku nie mogłam się do nich przekonać :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz, poklikalam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, to wszystko Twoje naturalne włosy? Przepiękne, takie gęste i dłuuuuugie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wszystko moje, ale niestety je teraz podcięłam, a oczywiście fryzjer zamiast 5 cm ściął 15 cm ...

      Usuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :*
    Powiem Ci, że zaglądam na Twojego bloga i nigdy nie widziałam Twojej twarzy, dziś po raz pierwszy - jesteś naprawdę ładna :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już pokazywałam się cała klika razy :)

      Usuń
  8. Ja kocham crop-topy ale zawsze boje się je nosić bo boje się,że jestem za gruba ;c
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jesteś za gruba, ważne żebyś ty się dobrze czuła w danym stroju :)

      Usuń
  9. Super post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ps. Bardzo często widzę CIę u mnie na blogu :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię crop topy, są śliczne. Ta stylizacja jest naprawdę bardzo ładna.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się co do Crop topów :) Kocham je!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.

    ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ta stylizacja :D
    Czym, jak czym, ale włosami nie grzeszysz kochana, boskie są!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubie zbytnio crop topow ale ten jest fajny. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja,ostatni czasu również pokochałam crop topy a najbardziej sportowe.
    Miłego Wieczoru!
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja boski pomysł na letni look do szkoły *O*
    malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne włosy!
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja :) Ja również kocham crop topy!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna stylizacja :)
    kocham Twoje włosy !

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super włosy!!!
    Świetnie wyglądasz w tej koszulce :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealne włosy <3

    http://zollysx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny crop :) Zazdroszczę tak długich włosów!
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluzka ! Oglądałam ją właśnie dzisiaj na choies. Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny outfit :) strasznie mi się tu podoba i będę wpadać częściej. obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka świetną! Masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hey kochana!
    Chciałbym ci poprosić o poklikanie w linki do dwóch , firm , to naprawdę mało , a za to wyląduje
    twój blog u mnie w poście. Twoja korzyść + do tego ,, prawdziwe zaobserwowanie''

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna bluzeczka. A swoją droga masz cudne włosięta *.* zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny top
    Gdybym była szczuplejsza, też bym nosiła takie krotkie bluzeczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka