21 maja 2015

Konkurs. Wygraj 30$ do wykorzystania na Sheinside. (zakończony)


                                                   1.KLIK     2.KLIK     3.KLIK     4.KLIK

ZWYCIĘZCA TO:
GRATULUJĘ :)

Hej.
 Mam dla Was konkurs organizowany z Sheinside. Do wygrania macie voucher o wartości 30$ do wykorzystania w tym sklepie. Zasady są bardzo proste:
1.Musicie zarejestrować się na stronie sheinside KLIK
2.Musicie być obserwatorami mojego bloga.
3.Musicie zostawić poniżej komentarz z emailem na który założyliście konto.
4.Musicie kliknąć w 1 link podany u góry :) 
5.Musicie polubić fp Sheinside KLIK

Dodatkowo:
1.Polubić mój fp KLIK
2.Dodać poniższy banner na blog.
3. Zasubskrybować mój kanał na yt KLIK
4.Zarejestrować się na Dresscloud przez ten link KLIK
5.Udostępnić informacje o konkursie na fb.


  Konkurs trwa od 21.05-27.05 

  Wzór komentarza:
1.Obserwuję blog jako:
2.Konto założyłam na email:
3.Lubie fb tak/nie jako:
4.Dodałam banner tak/nie link:
5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako:
6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak/nie
7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link:
8.Kliknęłam w link tak/nie 
9.Lubię fp Sheinside jako:

Mam nadzieję, że konkurs się Wam spodoba, dajcie znać czy chcecie takich więcej:) 



66 komentarzy :

  1. Pewno, że chcemy!! :)
    1.Obserwuję blog jako: Edytaa17
    2.Konto założyłam na email: edytaa_90@o2.pl
    3.Lubie fb tak jako: Edyta Adalik
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako: Edytaa17
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak link: https://www.facebook.com/edyta.adalik/posts/1060312183997319?pnref=story
    8.Kliknęłam w link tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Obserwuję blog jako: Milq ♥
    2.Konto założyłam na email: milena8880@gmail.com
    3.Lubie fb nie
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: Milq ♥
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie nie
    8.Kliknęłam w link tak

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję blog jako: Pycia ;3
    2.Konto założyłam na email: patrycja101125@o2.pl
    3.Lubie fb: tak/ Patrycja Szela
    4.Dodałam banner: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt: tak/ Pycia ;3
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud: tak
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb: nie
    8.Kliknęłam w link: tak

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję blog jako: Emilka K.
    2.Konto założyłam na email: emilka11.2000@tlen.pl
    3.Lubie fb nie
    4.Dodałam banner: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako: Emilka K.
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud: nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb: nie
    8.Kliknęłam w link tak

    OdpowiedzUsuń
  5. .Obserwuję blog jako: Pola Parol
    2.Konto założyłam na email: polaparol@gmail.com
    3.Lubie fb jako: Pola Parol
    4.Dodałam banner: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: Pola Parol
    6.Zarejestrowałam się na dresscloudnie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb nie
    8.Kliknęłam w link tak
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję blog jako: Kara
    2.Konto założyłam na email: caroline33@interia.eu
    3.Lubie fb tak jako: Karolina Polak
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako: Karolina Polak
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb nie
    8.Kliknęłam w link tak

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję blog jako: Justyna Pezdek
    2.Konto założyłam na email: magda38912190@hotmail.com
    3.Lubie fb: nie
    4.Dodałam banner: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt: nie
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud: nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb: nie
    8.Kliknęłam w link: tak

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Obserwuję blog jako: lili lala
    2.Konto założyłam na email: karmelciaxd@gmail.com
    3.Lubie fb: nie
    4.Dodałam banner: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt: nie
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud: nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb: nie
    8.Kliknęłam w link: tak

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję blog jako: Helen Uśmieszek
    2.Konto założyłam na email:helenkarow123@gmail.com
    3.Lubie fb tak/nie jako: tak, jak Helena Rowińska
    4.Dodałam banner tak/nie link: nie dodałam. link do bloga: http://helovcia.blogspot.com
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: subskrybuję jako Helena Uśmieszek
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud : nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb : nie
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Helena Rowińska

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję blog jako: Julka Skorupka
    2.Konto założyłam na email: julka199966@wp.pl
    3.Lubie fb tak/nie jako: tak, jako Julka Skorupka
    4.Dodałam banner tak/nie link: nie dodałam
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: tak, jako Julka Skorupka
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak/nie: nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link: nie
    8.Kliknęłam w link tak/nie: tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Julka Skorupka

    http://julia-i-ola.blogspot.com/2015/05/river-stylish-day.html

    OdpowiedzUsuń

  11. 1.Obserwuję blog jako:Moon.
    2.Konto założyłam na email:sakura251@wp.pl
    3.Lubie fb tak/nie jako:Justyna K...
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt nie
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie nie
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Justyna K...

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję blog jako: zoka
    2.Konto założyłam na email: zorana.jondzic@gmail.com
    3.Lubie fb tak jako: Zorana Jondzic
    4.Dodałam banner tak link: http://cucubiii.blogspot.com
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako: zoka88nis
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak link: https://www.facebook.com/zorana.jondzic/posts/10206575457284511
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Zorana Jondzic

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Obserwuję blog jako: Ewwu-
    2.Konto założyłam na email: ewwu98@gmail.com
    3.Lubie fb tak/nie jako: tak: Ewa S.
    4.Dodałam banner tak/nie link: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: tak: Ewwu-
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak/nie: nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link: tak: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1445815172400850&id=100009171438800
    8.Kliknęłam w link tak/nie: tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Ewa S.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuję blog jako: Believe
    2.Konto założyłam na email: malgosia.lihs@gmail.com
    3.Lubie fb tak/nie jako: tak, Małgorzata Li.
    4.Dodałam banner tak/nie link: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: tak, Małgorzata Li.
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak/nie: tak (nick: Gosia23)
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link: tak, https://www.facebook.com/gosia.lihs/posts/647162258716861?pnref=story
    8.Kliknęłam w link tak/nie: tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Małgorzata Li.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Obserwuję blog jako: madzia
    2.Konto założyłam na email: madzia3991@interia.eu
    3.Lubie fb tak/nie jako: nie
    4.Dodałam banner tak/nie link: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: TAK jako Magdalena Jezierska
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link: nie
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Magda Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog od dawna jako: Wiki Bloggs
    Konto założone na mail: wiki.bloggs@gmail.com
    Lubię FB tak/nie jako: Wiki Smile
    Dodałam baner tak/nie: http://wikis-life.blogspot.com/ (na pasku bocznym)
    Subskrybuję kanał na YT jako: Wiki Bloggs
    Zarejestrowałam się na DressCloud: Tak, jestem od niedawna tam: nick --> Wikkis
    Udostępniłam Informację na FB: NIE
    Kliknęłam w link: We wszystkie :*
    Lubię FanPage Sheinside na FB jako: Wiki Smile

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję blog jako: aleksandra burek
    2.Konto założyłam na email: aleksandra.burek@onet.pl
    3.Lubie fb tak/nie jako: tak jako Aleksandra Burek
    4.Dodałam banner tak/nie link: tak. liveteen17.blogspot.com
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: tak jako aleksandra burek
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak/nie tak
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link: nie
    8.Kliknęłam w link tak/nie tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Aleksandra Burek

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję blog jako: Karolina
    2.Konto założyłam na email: karolka4447@onet.eu
    3.Lubie fb tak/nie jako: Karolina
    4.Dodałam banner tak/nie link: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: Karolina Tak
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link: nie
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Karo lina

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula.
    Powodzenia wszystkim w konursie
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Obserwuję blog jako:Truskawkowy Świat
    2.Konto założyłam na email:dorotawalczak16@o2.pl
    3.Lubie fb tak/nie jako:Dorota Walczak
    4.Dodałam banner tak/nie link:nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako:Truskawkowy Świat
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak już wcześniej
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link:nie
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako:Dorota Walczak

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Obserwuję blog jako: Martyna Cysewska
    2.Konto założyłam na email: martysiuuu@gmail.com
    3.Lubie fb tak jako: Martyna Cysewska
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako: Martyna Cysewska
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb nie
    8.Kliknęłam w link tak :)
    9.Lubię fp Sheinside jako: Martyna Cysewska

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję blog jako : Sylwia26
    2. Konto założyłam na e-mail : xxxsylwusia26xxx@gmail.com
    3. Lubie fb : nie
    4. Dodałam baner : nie
    5. Subskrybuję kanał na yt: nie
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud : nie
    7. Udostępniłam informacje o konkursie na fb : nie
    8. Kliknęłam w link : tak
    9. Lubię fb Sheinside jako : Sylwia Klichowska

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwuję blog jako: Marcepane
    2.Konto założyłam na email: marcepane.x@interia.pl
    3.Lubie fb: nie.
    4.Dodałam banner: nie
    5.Subskrybuję kanał na yt: nie
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud: nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb: nie.
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Martyna G.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Obserwuję blog jako: silentmove111
    2.Konto założyłam na email: silentmove111@gmail.com
    3.Lubie fb : nie
    4.Dodałam banner tak, link: http://keepsmiling111.blogspot.com/
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako: silentmove111@gmail.com
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud tak (nick:aga722)
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb : nie
    8.Kliknęłam w link : tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Agnieszka Piękoś

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Obserwuję blog jako:Megi
    2.Konto założyłam na email: anna.wojdan@onet.pl
    3.Lubie fb tak jako Anna Wojdan
    4.Dodałam banner tak : http://duszy-czar.blogspot.com/
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako : fresalina18
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb :nie
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako:Anna Wojdan

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Obserwuję blog jako:Benia besia
    2.Konto założyłam na email:bernadetaaa@interia.pl
    3.Lubie fb tak jako:Bernadetta Bomba
    4.Dodałam banner tak/nie link:nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako:Benia besia
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak link:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1670168329870706?pnref=story
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako:Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Obserwuję blog jako: szyję,więc jestem
    2.Konto założyłam na email: pola03081993@o2.pl
    3.Lubie fb tak jako: Paulina M.
    4.Dodałam banner nie link:
    5.Subskrybuję kanał na yt tak/nie jako: Paulina Nieznajoma
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak link: https://www.facebook.com/paulina.majchrzycka/posts/1664763967091076?pnref=story
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Obserwuję blog jako: Olgcia dz
    2.Konto założyłam na email: olgusdz@gmail.com
    3.Lubie fb tak jako: Olga Dzwoniarek
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt nie
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb nie
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: Olga Dzwoniarek

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Obserwuję blog jako:Zdzisława Imianowska
    2.Konto założyłam na email:rybkazg2@wp.pl
    3.Lubie fb tak jako Zdzisława Imianowska
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako Zdzisława Imianowska
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/837547386331443?pnref=story
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako:Zdzisława Imianowska

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Obserwuję blog jako:Zdzisława Imianowska
    2.Konto założyłam na email:rybkazg2@wp.pl
    3.Lubie fb tak jako Zdzisława Imianowska
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako Zdzisława Imianowska
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/837547386331443?pnref=story
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako:Zdzisława Imianowska

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Obserwuję blog jako: LINKA1312
    2.Konto założyłam na email: linka132@wp.pl
    3.Lubie fb tak/nie jako: paulina jatczak
    4.Dodałam banner nie
    5.Subskrybuję kanał na yt tak jako: linka1312
    6.Zarejestrowałam się na dresscloud nie
    7.Udostępniłam informacje o konkursie na fb tak/nie link: https://www.facebook.com/paulinajatczak1985/posts/1754869158073186?pnref=story
    8.Kliknęłam w link tak
    9.Lubię fp Sheinside jako: paulina jatczak

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne połączenie ciuchów, trafiłaś w mój gust dlatego strasznie mi się podoba! :D
    Zdjęcia też są super, a twoje włosy... to się po prostu zakochałam! ♥♥♥
    http://me-and-my-horse-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, wszystko sliczne... nie mam sie czego przyczepic, naprawde, modelka najpiekniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne buty
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne ciuszki, bluzka mega ♥
    obserwuję :)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie :) ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka