7 maja 2015

Krytycznym okiem #1


Hej. 
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem z nowej serii :) Pomyślałam, że fajnie będzie urozmaicić bloga w recenzje. Notki te będą pojawiać się raz lub dwa razy w miesiącu. Produkt dobry oznaczony będzie "fajką", a zły "krzyżykiem".
Dzisiaj pod lupę idą 3 lakiery z firmy Allepaznokcie. 
Uprzedzam, że zdjęcia paznokci są robione po 3 dniach noszenia lakieru, tak byście mogli sami ocenić, czy lakier trzyma się dobrze :) 


 Pierwszy pod ocenę krytycznego oka idzie czarny lakier. Jest to numerek 83 z serii One Colour. 
Pędzelek jest długi i nie zbyt gruby, taki jak lubię. Konsystencja jest lekko lejąca, ale dobrze się rozprowadza. Do pełnego krycia wystarczają  2 warstwy, czyli tyle ile przy większości lakierów. Przez pierwsze 2 dni wygląda ładnie, ale potem już szału nie ma. 

  Następny pod lupę idzie lakier holograficzny nr 02. I tu muszę przyznać, że jest to mój ulubieniec. Kocham to jak wygląda w słońcu. Jest idealny na lato i wiosnę. Każdy zwróci uwagę na Wasze paznokcie. Wystarczy jeden mały promyczek, a lakier mieni się tysiącami barw. Konsystencja jest nie gęsta i nie lejąca, jest w sam raz. Pędzelek jest troszkę większy, ale bardzo dobrze się nim maluje :) 





     Ostatni jest biały lakier nr 01. No niestety nie sprawdził się. Niby konsystencja i pędzelek są takie same jak przy wersji czarnej, ale krycie jest słabe. Zresztą na zdjęciu widać jak to wygląda po kilku dniach. Żeby kolor jako tako na paznokciach wyglądał potrzeba 3 warstw, a i tak widać smugi. Jednak tak jest przy większości białych lakierów :/ 



 Jeśli o te produkty chodzi to już wszystko. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie nich piszcie w komentarzach. Chciałabym, żebyście mieli wpływ na to co będzie pojawiać się w tej serii. Także piszcie pod spodem o jakim produkcie chcielibyście poczytać lub zagłosujcie na produkt w ankiecie, która znajduje się na pasku bocznym.
                        KLIK                      KLIK                   KLIK

50 komentarzy :

  1. Dobry pomysł na urozmaicenie bloga taką serią :)
    Ten holograficzny lakier bardzo mi się podoba.


    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym prosić o link do tego holograficznego lakieru? Bo mi się spodobał i chyba kupię

    maseeelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto on :) http://www.allepaznokcie.pl/2371-2-lakier-do-paznokci-efekt-hologramowy-opalizujacy-na-fioletowo-15-ml.html

      Usuń
  3. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. białe piękne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały z tym siwym wygląda cudownie <3 Masz w ogóle śliczne pazurki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też te lakiery. Czarny sprawdza mi sie bardzo dobrze ale potrzebuje 3 warstw, a biały bardzo szybko zgęstniał

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam też te lakiery. Czarny sprawdza mi sie bardzo dobrze ale potrzebuje 3 warstw, a biały bardzo szybko zgęstniał

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy mój też tak zgęstnieje ... :/

      Usuń
  8. Super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ten lakier holograficzny :D

    Mój blog~klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne lakiery ^^
    http://vincza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne paznokcie :O
    Marzenie, poklikałam w linki, obserwuje :**
    http://carollyndcaro.blogspot.com i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. holograficzny lakier jak najbardziej hot

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten holograficzny lakier jest świetny! Poza tym bardzo dobrze znam tę hurtownię. Kiedy moja mama była jeszcze manikiurzystką zaopatrywała się tam nieraz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak dobrze ich nie znam, jest to moje drugie zamówienie od nich :)

      Usuń
  14. Osobiście jestem bardzo zadowolona z lakierów tej firmy. Z tej kolekcji mam miętowy z drobinkami i neonowy żółty, a po twojej recenzji zaopatrzę się w czarny i holograficzny ;)
    http://all-in-one-98.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach zamówić właśnie ten miętowy :)

      Usuń
  15. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie przepadam za białymi lakierami, chociaż u innych bardzo mi się podoba :) Ale chyba nie umiem nimi malować ;) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie białe lakiery nie kryją tak jak trzeba i dlatego wyglądają brzydko :/

      Usuń
  17. Świetna recenzja. ;) Życzę dalszych sukcesów i powodzenia w pisaniu bloga. ;*

    http://sheillaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten holograficzny lakier cudo! <3 Muszę go jak najszybciej zdobyć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo spodobał mi się holograficzny lakier :D A biały i czarny tak sobie

    Obserwuję i zapraszam
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, holograficzny jest najlepszy :D

      Usuń
  20. Ten holograficzny lakier jest cudowny, chyba go sobie zamówię!!
    obserwuję i zapraszam do mnie !
    http://meedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj, nie pożałujesz! Dzięki za obserwacje :)

      Usuń
  21. Białe paznokcie śliczne! Strasznie mi się podoba połacznie i super post! Wpadnę do Ciebie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam Cię częściej :D

      Usuń
  22. bardzo fajny pomysł aby robić recenzję :) , super paznokcie :-) .
    co powiesz na wzajemną obserwacje ? :) - jak coś ja już obserwuję :-) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post, bardzo fajnie, że ktoś robi takie posty. Bardzo mi się podoba ten czarny lakier. :D
    zoffya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post i spodobał mi się ten lakier holograficzny. :)

    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy i interesujący post <3
    Obserwuje <3
    Zapraszam do mnie <3 Zostaw po sobie jakiś ślad :)
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam cienie z AVON
    http://phootoandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz prześliczne paznokcie! Zazdroszczę serio. Tez kiedys miałam długie ale zaczęły mi się strasznie niszczyć i teraz mam króciutkie ;c blog świetny i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Seria planet spa z Avonu to rewelacja! :) Baaardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka