17 maja 2015

Paczka od Dresslink- moja opinia


Hej.
Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z Dresslink (klik), którą zamówiłam 2 tygodnie temu. Czy wszystkie produkty są takie same jak na stronie? Czy są dobrze wykonane? Czy je polecam? Tego dowiecie się w dzisiejszym poście! Dlatego zapraszam do czytania.


  Pierwszą rzeczą jest biała torebka KLIK. Już na stronie bardzo mi się spodobała. Jest bardzo urocza i dziewczęca. Obawiałam się wykonania, jednak jest ono bardzo dobre. Nigdzie nie wystają żadne nitki, ani inne niespodzianki. Torebka nie jest za duża, ale pomieści portfel, telefon czy perfumy. Fajną rzeczą jest również możliwość regulowania długości paska. Na zdjęciu pokazałam jego maksymalną długość. Osobiście polecam Wam jej zakup :) 



 Następny jest portfel. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Ma cudowne rysunki i kolory. Jest bardzo oryginalny. Do jego wykonania również nie mam żadnych zastrzeżeń. Ja wybrałam wzór z Paryżem, ale jest również wzór z Londynem i wieloma innymi miastami. Jeśli jesteście ciekawi to kliknijcie TUTAJ i zapoznajcie się ze wszystkimi wzorami.



  Ostatnią rzeczą jest portfel w odcieniu Watermelon Red KLIK. Widziałam go na wielu blogach. Bardzo mi się podobał, więc go zamówiłam :) Zdjęcie niestety nie oddaje prawdziwego koloru, ale uwierzcie mi, że jest on prześliczny. Ten portfel jest troszkę mniejszy niż ten ze wzorem Paryża. Wykonanie również jest świetna. Polecam. 

 Jak widzicie ze wszystkiego jestem zadowolona. Dajcie znać czy podobają się Wam rzeczy jakie zamówiłam. A może Wy macie coś do polecenia z Dresslink? Chcecie filmik z kosmetycznym haulem z Rossmanna albo lookbook'iem? Przypominam również o trwaniu ankiety na pasku bocznym. To Wy wybieracie następny kosmetyk do postu "Krytycznym okiem #2" 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze). 

50 komentarzy :

  1. Wszystkie rzeczy są wyśmienite ale najbardziej podoba mi się torebka :)

    http://alexandra-uchnast.blogspot.com/ <-- Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się ten ostatni portfel! Chociaż ten z motywem zabytków także jest cudowny:)

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka cudowna :)

    pseudoaniolek.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna torebka ♥

    canella-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jeszcze dwa kolory: pudrowy róż i czerń :)

      Usuń
  5. Ten portfel watermelon jest cudowny, kolor na prawdę świetny ;) sama bym taki chciała ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest piękne <3
    Z chęcią bym sama sobie kupiła :D
    http://historiaheroski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna bardzo podobają mi się te portfele (na ostatnim zdjęciu) i chyba sama sobie zamówię, bo jest nieduży a śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy portfel jest cudowny ;') a torebka taka delikatna :) podoba mi sie :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebeczka ładna oraz portfelik :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy a w szczególności ostatni portfel :) poklikałam i chciałabym cię prosić o to samo:
    http://matiaga.blogspot.com/2015/05/dresslink-wishlist-co-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice bag X

    http://itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :)
    Też ostatnio zamawiałam z dresslink

    OdpowiedzUsuń
  14. Portfel jest świetny :>

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ta torebka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi sie biała torebka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo ja też się zakochałam od pierwszego wejrzenia w tym portfelu, świetny! :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chcę taką torebkę i portfel *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie rozpoczęłam z nimi współpracę i mam nadzieję, że wszystko będzie ok.
    Fajne rzeczy, aczkolwiek nie w moim stylu :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dopiero zaczne z nimi współpracę, bo do mnie napisali :) Rzeczy są śliczne, ale portfel z Paryżem do mnie nie przemawia.

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny portfel jest z malunkami :) Słodziutki i torebeczka jest bardzo delikatna .Pozdrawiam


    Zapraszam http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawie u Ciebie zostaję na dłużej i obserwuje zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. czasem rzeczy przyjdą super, a czasem odbiegają zupełnie. Chociaż bardzo załamaną nie zdarzyło mi się być nigdy. Fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się strasznie ta torebka. Mam pytanie ty wspolpracujesz z tą firmą? Odpowiedź proszę na e-mail Daja@interia.Eu

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają!

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne portfele :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczy, któe zamówiłaś niestety nie są w moim stylu, jednak samo ich wykonanie widać, że jest w porządku. Ja trochę boję się robić zamówienia na takich stronach właśnie ze względu na ich jakość, nigdy nic nie wiadomo..

    teenageladym.blogspot.com

    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne dodatki!
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka przyciąga uwagę😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka i portfel z motywem Psryża są śwuetne! Zostaje tu :)

    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten drugi portfelik jest śliczny,poklikałam w linki ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy, ale najlpeszy różowy portfel!
    http://yepbear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka