12 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia

  
Hej.
Dzisiaj, jak co miesiąc, pora na ulubieńców miesiąca! Nie jest ich zbyt wiele. Zapraszam do czytania i oglądania :)

   
Pierwszym ulubieńcem jest zielona maseczka z Planet Spa. Kupiłam ją, bo miała nawilżać. Moja twarz męczona wysuszającymi kuracjami bardzo się z nią polubiła :) Skóra odzyskuje nawilżenie i gładkość. Na dodatek produkt ten ma śliczny zapach. Jak najbardziej zachęcam Was do zaopatrzenia się w jeden egzemplarz. 


 Następny jest puder z Miss Sporty. Jest to najjaśniejszy odcień. Myślałam, że będzie odpowiedni, ale niestety jest za ciemny. Zamiast wrzucić go na dno szuflady, znalazłam dla niego inne zastosowanie. Mianowicie służy mi jako bronzer :) Delikatnie podkreśla moje kości policzkowe, ładnie wygląda i długo się trzyma. Dla mnie jak najbardziej na plus.


 Kolejna jest różowa maskara z Essence. Słyszałam o niej sporo na yt, więc postanowiłam się w nią zaopatrzyć. Na początku konsystencja jest dość lejąca i skleja rzęsy. Po około 12 dniach po otwarciu jest już dobrze. Ładnie pogrubia rzęsy. Według mnie ma świetny kolor, czerń jest naprawdę głęboka. 

  
Ostatnim produktem jest paletka z Avon. Mam już ją jakiś czas. Jak widać na zdjęciu najjaśniejszy cień już mi się kończy. Za pomocą tych 4 kolorów można stworzyć bardzo fajny makijaż. Cienie są dobrze na pigmentowane i nie obsypują się. 


Wśród jedzenia królowało Oreo. Uwielbiam smak czekoladowego ciastka i pysznego kremu. Myślę, że wielu z Was też je uwielbia :)

  W tym miesiącu słuchałam wielu piosenek, jednak moją ulubioną zdecydowanie jest ta:

                                                                

Dajcie znać w komentarzach czy podobał Wam się post, jacy byli Wasi ulubieńcy minionego miesiące oraz co myślicie o moich ulubieńcach. 
Zapraszam do komentowania i obserwowania.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze). 

50 komentarzy :

  1. Świetni ulubieńcy :) Choć muszę przyznać, iż tych kosmetycznych nie miałam jeszcze okazji wypróbowywać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koniecznie wypróbuj maseczkę :)

      Usuń
  2. Mmm... Oreo *o* Znam Planet Spa z Avonu

    http://polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma chyba tylko tam występuje :)

      Usuń
  3. świetni ulubieńcy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletkę z Avonu, tylko w innych odcieniach.
    Kto nie lubi Oreo? :D

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maseczka z Avonu jest cudowna ! :D I oreo , kto nie lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaam oreo ♡♡♡
    Uwielbiam je !

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham oreo! <3
    A co do kosmetyków- żadnego nie miałam okazji wypróbować, aczkolwiek możliwe że się w nie zaopatrzę :)

    http://kinga-rybczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, ciekawy post. Pozdrawiam :))) alwaysshy2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam -> http://only03.blogspot.com/
    super ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm oreo! narobiłaś smaka a ja na diecie haha
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/heels.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak zjesz jedno to nic się nie stanie :D

      Usuń
  11. Też wiele słyszałam na temat tego tuszu,a to kolejna dobra opinia wiec chyba nad nim pomyślę!
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, cena jest przystępne, więc jak coś to nic nie stracisz :)

      Usuń
  12. Świetnie piszesz! Świetny post! Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy. Też lubię tą maseczkę z Avonu :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jedzeniem to ja się zgodzę :D
    Fajni ulubieńcy, pozdrawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pomarańczową maseczkę, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją mam i również uwielbiam :)

      Usuń
  16. Oreo <3 super piszesz ;)
    http://vicolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą piosenkę no i Oreo :) Kosmetyków jeszcze nie miałam okazji wypróbować ale na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam http://juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajni ulubieńcy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tę piosenkę, a maseczki z Planet Spa uwielbiam, mam ich obecnie kilka


    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki od nich są po prostu świetne :)

      Usuń
  21. Fajni ulubieńcy :)
    Jestem ciekawa tego tuszu do rzęs, muszę go wypróbować :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ulubieńcy. Zazdroszczę cieni a Avonu, mam obsesję a pukncie takich :)
    ps. zapraszam do siebie :]
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i na pewno do Ciebie wpadnę ;)

      Usuń
  23. Świetni ulubieńcy, nie miałam żadnego z nich, ale może kiedyś :)

    Zapraszam do mnie w wolnym czasie:
    http://matiaga.blogspot.com/2015/05/i-know-its-crazy-to-believe-in-silly.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może kiedyś coś przetestujesz :)

      Usuń
  24. mmm... oreo.. Kocham i wielbię ! <3
    http://jsjasb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetni ulubieńcu, muszę wypróbować któryś z kosmetyków :)

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka