7 czerwca 2015

Heartbreaker


Hej.
Dzisiaj troszkę tematycznie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Każdy z nas przeżył w życiu jakieś ciężkie chwile. Podejrzewam, że każdy miał złamane serce. Jedyne czego wtedy się chce to uciec. Zapaść pod ziemię. Chcemy, żeby ten czas minął jak najszybciej. I zamykamy się. W swoim pokoju. Zamykamy się przed światem i ludźmi. Patrzymy na zdjęcia, przywołujemy wspomnienia. I dołujemy się coraz bardziej... 
Ale czy jest to dobre? Czy zmienia to naszą rzeczywistość? Oczywiście, że nie. Trzeba się wziąć w garść i robić to na co się ma ochotę. W takich chwilach musimy być mocni. Musimy pokazać, że nie łatwo nas złamać. To właśnie czas, kiedy ból psychiczny powinien nas motywować. Z doświadczenia wiem, że wtedy robimy wszystko perfekcyjnie. Pokazujemy, że jesteśmy czegoś warci. Osoba, która nas zraniła udowodniła tylko, to jak mało ważni dla niej byliśmy. Musimy się skupić na sobie, bo patrzenie wstecz w niczym nam nie pomoże. 
 sukienka-klik (klikniesz?)

Co powiecie żebym nagrała w następnym poście dla Was haul z ubraniami z sheinside? Chcielibyście obejrzeć? 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze). 




58 komentarzy :

  1. Cudowna sukienka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie nie można rozpaczać nad rozlanym mlekiem <3 Cudowne zdjęcia *-*
    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :*
    Śliczna sukienka <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. grunt by sie podniesc po rozstaniu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Najważniejsze to zająć się sobą i tym co sprawia nam przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba po raz pierwszy widzę cię w całości na zdjęciach na blogu, jesteś bardzo ładna! :)
    Co do postu, uważam że absolutnie nie wolno się załamywać, rozumiem ból po utracie drugiej osoby, ale wspominanie nam tego bólu nie uśmierzy.
    Kliknęłam :)

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To już nie pierwszy post na którym się pokazałam ;)

      Usuń
  8. Nie rozpaczajmy, idźmy dalej.
    Piękna ty i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ♥ Jakie masz długie włoski ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka ! Masz sliczne wlosyyy *_*
    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Nagraj haul :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo chciałabym zobaczyć taki nagrany haul ;) super pomysł ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będę go nagrywać, o ile pozwoli pogoda :)

      Usuń
  13. Prawdziwe to co napisałaś :)
    mynightmare1410.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z chęcią bym obejrzała ! Ślicznie wyglądasz , buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka! I pomysł na zdjęcia z różą. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, twoje włosy również!!!
    Zgadzam się całkowicie z tekstem u góry. Nie ma co przysiadać na laurach tylko wrócić z jeszcze większą siłą i energią. Zapraszam do mnie: blue-alaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie zdjęcia , świetny pomysł na notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, jesteś taka śliczna... Jejku, jak zazdroszczę włosków :(
    Z chęcią obejrzę haul :)
    Mój Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Haul już nie długo :)

      Usuń
  20. sukienka w moim gusie : *
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne, romantyczne zdjęcia :)
    miałam kiedyś złamane serduszko... mój
    były bardzo mnie skrzywdził, ale mój obecny
    zalepił serce swoim plasterkiem ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To bardzo fajnie, że znalazłaś swoją drugą połówkę :)

      Usuń
  22. boska kiecka, przedostatnie zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz uroczo, podobają mi się zdjęcia :) Fajny rekwizyt w postaci róży :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo, fajnie byłoby gdybyś zrobiła taki haul. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  26. też zamówiłam sukienke w paski, ale luźniejszą
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta sukienka jest bardzo fajna :)

      Usuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia :) P

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz pięknie w tym pasiaku, i ta róża dodaje blasku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka