28 czerwca 2015

Każdy koniec daje początek czemuś nowemu


Hej.
W końcu mamy wymarzone wakacje. Ja w piątek ukończyłam gimnazjum. Było dużo łez. Żal było odejść. Moja klasa była bardzo zgrana. Zawsze można było się z czegoś pośmiać.
Ale każdy koniec daje początek czemuś nowemu. 
Jestem zadowolona ze swoich wyników, bo uzyskałam średnią 5,2 i udało mi się zdobyć w konkursach muzycznych w kategorii wokalistów dwa pierwsze, jedno drugie, jedno trzecie miejsce na szczeblach powiatowych, wojewódzkich jak i ogólnopolskich. Wspomniałam już Wam, że muzyka jest dla mnie ważna i zajmuje większość mojego czasu. 
Teraz złożyłam papiery do liceum na profil humanistyczny z rozszerzonym angielskim. Jedyne co mi pozostaje to czekać na listy przyjętych. 
W następnym tygodniu jadę na tydzień na warsztaty muzyczne. Mam nadzieję, że dużo się nauczę :)


A Wy z jaką średnią ukończyliście w tym roku? Może też wybieracie się do liceum? Jeśli tak to na jaki profil? 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

100 komentarzy :

  1. W tym roku też skończyłam gimnazjum ale ja odeszłam z uśmiechem
    Świetne buty
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mnie odejscie czeka za rok :-)
    Spódnica jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pierścionek. Ja dopiero co skończyłam 1 klasę gimnazjum.
    Zapraszam do mnie, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dobrej średniej dostaniesz się z nią do każdego Liceum. Bardzo fajna stylizacja, masz dobry gust.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się dostanę :)

      Usuń
  5. Spódniczka cudna, poklikane :)
    Klikniesz u mnie w kliki będę wdzięczna ,;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona stylówką, każda rzecz jest świetna!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. You are looking very pretty in this outfit. Love your shoes design.

    Peter England Sweatshirts

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna spódniczka :) moja średnia to 4.22 w 3 gimnazjum :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To twoja średnia jest całkiem dobra :)

      Usuń
  9. świetne trampki :)


    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja. Jestem na tym samym profilu co Ty. Moja średnia to 5,5 a w przyszlym roku zdaję mature :)
    Zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja jeszcze nie jestem na tym profilu, bo dopiero skończyłam gimnazjum :)

      Usuń
  11. Piękna stylizacjia i fajny blog.obserwuje i czekam na następny wpis

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz ;D

    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty :)
    piękne zdjecia :)
    miłych wakacji

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super spódniczka! :)
    Gratuluję sukcesów!

    I obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka - elegancka. Ogółem ładna stylizacja, wygodna na wieczorny wypad ze znajomymi do miasta
    pozdrawiam i zapraszam monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta stylizacja była tworzona właśnie z myślą o wyjściach ze znajomymi :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Również wybieram się do liceum, na profil ogólny ^^ Stylizacja fajnie się prezentuje ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci powodzenia w liceum :)

      Usuń
  17. Piękna stylizacja!Wspaniały blog
    Zapraszam do mnie:http://wikiandmarta.blogspot.com/2015/…/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalny wzór na spódniczce. :)

    http://blue-berry00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica mi się podoba SO MUCH. Wzór jest naprawdę oryginalny i kolorki też świetne. Jak dla mnie- ekstra!!!

    www.thekipass.blogspot.com <------------ zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw prezentuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ja Wam zazdroszczę tych wakacji, sama już dawno zapomniałam co to znaczy :P hehe na szczęście są jeszcze urlopy i to mnie ratuje :) hehe w tym roku niestety nigdzie się nie wybieramy, ze względu na ważniejsze dla nas cele, ale Ty czerp z wakacji pełnymi garściami- baw się dobrze :) :) za mnie również :P hehe

    Świetny zestaw, spódnica jets piękna- super ma kolory, takie wyraźne, sama takie uwielbiam <3

    oczywiście klikam i pomagam: 12,67$ i 26,67$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka sukienki w poście oraz Sheinside ? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Poklikałam u Ciebie :)

      Usuń
  22. gratuluję !
    kliknełam oczywiście, fajne buciki

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne buty *-* Poklikane ;)
    Ja jeszcze rok do gimnazjum, a potem czeka mnie liceum plastyczne ;)
    Mam nadzieję, że się dostaniesz, gratuluję średniej!
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne ubrania i fotki !
    http://elii-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, humanistyczny to jest to! Też na takim profilu jestem, tylko, że mój nazywa się pedagogiczny, ale jest to taki typowy human. I gratuluję średniej, także miałam 5,2 ;)
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Gratuluję :***
    Ja się rozstawałam ze swoją klasą 6B <3
    Też był płacz...
    Poklikane :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w tym roku nie popisałam się średnią, wyszło mi coś powyżej 4.0
    Cudowny top, a spódniczka już całkowicie skradła moje serce!
    Pozdrawiam :)
    tenswiatzalezyodnas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę lepszych wyników za rok i pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  28. Świetna aztecka spódniczka, ogólnie super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódnica super ! Uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka jest idealna :)
    I życzę Ci dostania się do liceum bez żadnego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja <3
    Obs za Obs?
    http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)

      Usuń
  32. gratuluję wyników, zazdroszczę takiej klasy i świetna stylizacja.
    http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny look! :)


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Skąd bluzka? Ja najbardziej się boje rozstania z moją klasą (świetni ludzie), ale przed nami jeszcze 3 lata, więc luzik.

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka jest z Shein, dawnego Sheinside :)

      Usuń
  35. genialny post, ja akurat idę właśnie do 2. Jak będę się musiała rozstawać z klasą też będzie wiele płaczu bo już po pierwszym roku jesteśmy jedną wielką paczką
    aleksandraaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Niestety każdy się musi rozstać :/

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Śliczne zdjęcia i spódniczka! Gratuluję średniej ! :)
    Pozdrawiam!
    natkaa1.blogspot.com - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  38. Spódniczka obłędna :) Gratuluje średniej :) Ja chodziłam do technikum :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja :) Wzorzysta spódniczka bardzo ja ozywia :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja!!
    http://liziandajla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz! Masz super buty :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Skomentowałam u Ciebie :)

      Usuń
  42. Świetna ta stylizacja! Spódniczka najlepsza *-*
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kliknięte :) Spódnica mego <3 Ja właśnie skończyłam pierwszy rok studiów ze średnią 4,6 :)
    http://kotoanalityk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję tak dobrego zakończenia gimnazjum i życzę kolejnych super chwil w liceum, bo to one według mnie (a nie studia jak często się mói) są najlepszymi latami w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już w piątek dowiem się kto będzie razem ze mną w klasie. Myślę, że to od ludzi będzie zależało jak spędzimy te 3 lata :)

      Usuń
  45. Fajnie wyglądasz. Gratuluję średniej. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Piszesz mi już któryś raz, że mnie obserwujesz i liczysz na rewanż. Ja obserwuję Cię już od bardzo dawna. Więc ja już nie wiem, czy ty mnie obserwujesz, czy tylko tak piszesz...

      Usuń
  46. Zapraszam na konkurs! Szczegóły w linku poniżej :)
    http://funkyimg.com/i/YKK1.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka