22 czerwca 2015

Recenzujemy? Inspirujemy?


Hej.
Jakiś czas temu natknęłam się na ankietę. Rimmel poszukiwał 1000 inspiratorek do przetestowania podkładu oraz tuszu. Pomyślałam, że nic mi nie szkodzi ją wypełnić. Wyobraźcie sobie jak bardzo byłam szczęśliwa, kiedy okazało się, że dostałam się do testowania :) 

Kilka dni po otrzymaniu emaila pakiet inspiracji był u mnie ;) Wszystko było zapakowane w piękną, papierową kopertówkę (możecie zobaczyć ją na zdjęciach). W środku znajdował się podkład Wake me up, maskara oraz ulotka. 

Pierwsze co zrobiłam po otworzeniu to pobiegłam się pomalować. Jeśli chodzi o podkład to wybrałam odcień 100 Ivory, bo należę (niestety) do grupy "bladziochów". 
Co obiecuje nam producent? 
"Podkład obudzi twój blask: 
-Efekt świeżej, pełnej blasku cery
-Nawilżenie i elastyczność skóry
-Niwelowanie oznak zmęczenia"

Szczerze powiem, że bałam się tego rozświetlającego podkładu. Obwiałam się błyszczących, wręcz brokatowych drobinek. Jednak ku mojemu zaskoczeniu nie są one widoczne. Skóra jest ładnie rozpromieniona. Produkt ma całkiem dobre krycie, bardzo ładnie pachnie, dobrze się rozprowadza. Nie jest lejący, za co ma ogromny plus. Zawiera witaminę C, co również jest zaletą. Trzyma się cały dzień na twarzy, mi nie spłynął nawet przy 30 stopniowym upale. Jest w opakowaniu z pompką, która dozuje idealne porcje podkładu. Po użyciu nie mamy na sobie niechcianej maski. Zgodzę się również z tym, że nawilża. Skóra po jego użyciu jest miękka i gładka.
Polecam ten produkt i na pewno kupię go sama. Wydaję mi się jednak, że obecnie w drogeriach dostępna jest wersja bez witaminy C. Jeśli wiecie coś na ten temat dajcie znać w komentarzu. 



Kolejnym produktem do testowania była maskara Wake me up. Co mówi producent? 
"Maskara obudzi twoje spojrzenie:
-Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka, która sprawia, że rzęsy są odżywione przez cały dzień
-Odżywczy zapach zielonego ogórka
-Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są one pogrubione, podniesione i rozdzielone bez gródek, dając efekt otwartego oka."

Bardzo byłam ciekawa tego, czy maskara rzeczywiście pachnie ogórkiem. Ku mojemu zaskoczeniu po otwarciu czujemy prawdziwy, orzeźwiający zapach ogórka. Nie jest to chemiczny zapach, którego się spodziewałam. 
Konsystencja tuszu według mnie jest dobra. Ma ładny, głęboki kolor. Wydłuża i pogrubia rzęsy nie sklejając ich. Wiele osób narzeka na szczoteczkę, mówiąc, że jest zbyt duża. Mi ona bardzo odpowiada. Przez to, że jest wyprofilowana w ten sposób, dociera do każdej rzęsy, praktycznie przy jednym pociągnięciu. 

#WakeMeUp #InspiratorkiRimmel

Podsumowując jestem ogromnie zadowolona z tych produktów. Nie żałuję, że zgłosiłam się do testów. Zachęcam również Was do brania udziału w takich akcjach, ponieważ nic nie tracicie, a możecie zyskać. 

Mam jeszcze dla Was małą stylizację, także zapraszam do oglądania :)

A Wy dostałyście się kiedyś do jakichś testów? Miałyście może te produkty? Co o nich myślicie? Co myślicie o takich akcjach? 

Sukienka-KLIK(klikniesz?)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze). 

85 komentarzy :

  1. Bardzo piękna sukienka i naszyjnik ! Gdzie go kupiłaś ? Bardzo fajnie, że udało Ci się dostać próbki. ;) Śliczny wygląd bloga. Jesteś bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naszyjnik kupiłam około 2 tygodnie temu na przecenie w sinsayu za 20 zł :)

      Usuń
  2. sukienka śliczna , kliknete
    też mam ten zestaw - wybrałam 203 kolor podkładu ciepły beż i fajne stapia się z cerą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj 203 byłby dla mnie o wiele,wiele za ciemny :)

      Usuń
  3. Sukienka jest śliczna!
    Przekonałaś mnie, abym wypróbowała tę maskarę. :D
    Podkład, na razie nie dla mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przetestuj maskarę chociażby z powodu tego cudnego zapachu :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna sukienka i naszyjnik :)
    Pakiet inspiracji ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale torebunia. ;) Też testuję- podkład mam na teraz zdecydowanie za ciemny. A tusz sprawdza się świetnie- oby tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście udało się trafić z kolorem, chociaż mógłby być jeszcze ciut jaśniejszy :)

      Usuń
  7. Śliczna sukienka, tusz o zapachu ogórka, nigdy o takim czymś nie slyszałam xd

    http://m-artyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten zapach ogórka to nowość, więc pewnie dlatego nie słyszałaś :)

      Usuń
  8. Sukienka boska! Ten podkład jak dla mnie pewnie i tak był by za ciemny, bo ze mnie to już w ogóle bladzioch :)

    Pozdrawiam,
    Claudia.xoxo

    http://claudiasusansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do koloru to trzeba próbować, zawsze można zmieszać z jaśniejszym podkładem :)

      Usuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z produktami tej marki. Również nie lubię podkładów z drobinkami, ale skoro cera jest rozświetlona i są one nie zauważalne to z pewnością wypróbuję na lato :)
    Genialna sukienka, kliknęłam w link!

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie podkład ładnie rozświetla cerę :)

      Usuń
  10. Szczerze, to pierwszy raz spotkałam się z taką ankietą... Ciekawa recenzja i przede wszystkim zachęca do zakupów, o co producentowi na 100% chodziło :). Choć codziennie się nie maluję, to z przyjemnością kupiłabym ten podkład.
    Śliczna jest ta biała sukienka, bardzo mi się podoba :)
    Kliknięte i zapraszam na: justkiddingphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że recenzja jest dobrze i rzetelnie napisana :)

      Usuń
  11. Właśnie te drobinki mnie odstraszyły od kupienia tego podkładu. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie te drobinki mnie odstraszyły od kupienia tego podkładu. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie są one zbytnio widoczne :)

      Usuń
  13. Ja miałam ten podkład i byłam bardzo zadowolona.
    Śliczna sukienka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. kliknęłam, fajne te produkty, chyba zdecyduję się na ten podkład
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, polecam :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Ta sukienka jest najlepsza
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem nieco sceptycznie nastawiona do tego tuszu. Nie przepadam za taką szczoteczką a podkład z przyjemnością wypróbuję kiedy tylko skończy się mój :) Przy okazji ta sukienka jest cudowna. Świetnie w niej wyglądasz i ma bardzo nietypowy materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię takie wymyślne szczoteczki ;) Dziękuję :)

      Usuń
  17. Śliczna sukienka *o*
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli podoba Ci się blog to obserwuj :)

      Usuń
  18. Sukienka jest piękna
    obs za obs ? zacznij i daj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli podoba Ci się mój blog, to zaobserwuj :)

      Usuń
  19. Może skuszę się na ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Rimmel mają naprawdę dobre kosmetyki, chyba kupię podkład, szukałam nawilżającego i trwałego mam nadzieję, że się sprawdzi!

    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :) Ale trzeba też pamiętać, że podkład u każdego może spisywać się inaczej :)

      Usuń
  21. Świetnie wyglądasz. Jeszcze nie miałam tych produktów, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je przetestować. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Piękna sukienka ! :)
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, że Ci się udało :) używałam kiedyś podkładu Rimmel ;)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczna sukienka <3

    http://heartydayroutine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wo, bardzo ciekawe produkty :) Szczególnie jestem zaintrygowana podkładem! ;) Kliknęłam w link, o który prosiłaś, powodzenia w blogowaniu!
    pozwalam sobie zobserwować, pozdrawiam :)
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło, że zaobserwowałaś :)

      Usuń
  26. super prowadzisz bloga! oby tak dalej :))

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka śliczna sukienka! :D Moja mama jest zadowolona z tego podkładu :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny naszyjnik i sukienka także. Świetnie wyglądasz. Moja mama jest zadowolona z podkładu, ja się na razie nie maluję, więc takie rzeczy nie są mi potrzebne.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz.

    odbicie-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo słyszałam o tym podkładzie :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, gratuluję dostania się do testów! To musiało być naprawdę miłe uczucie :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie ci w tej sukience :) Bardzo podoba mi się także naszyjnik :) Obs :) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten podkład i sprawdza się rewelacyjnie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna sukienka :)
    + Kliknąłem w link :))

    Poklikasz? :))
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/06/przeglad-sklepu-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie napisana recenzja, tak przejrzyście ;))
    Cudowna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz :3
    kliknęłam ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie że wzięłaś udział w ankiecie, taka darmowa
    nagroda bardziej cieszy :) nic nie kosztuje, a można wiele zyskać :)
    świetna recenzja i śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  38. Cudowna sukienka *.* Świetnie zdjęcia i fajny post :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje :) bardzo mnie zaciekawił ten tusz do rzęs ! Nawet nie wiedziałam ,że jest ogórkowy zapach :)
    Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam dopóki mi nie przyszedł :)

      Usuń
  40. Gratuluje ! Najlepsze rzeczy to te których się nie spodziewamy :D
    Śliczna sukienka. Poklikane w linki i liczę na to samo u mnie.
    Pozdrawiam , Afaik :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Podkład niestety nie dla mnie, mam tłustą cerę, która sama z siebie się świeci :P Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam ten podkład i u mnie niestety się nie sprawdził. Tworzył maskę i strasznie wysuszył mi cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nowa wersja podkładu "Wake me up" :)

      Usuń
  43. super torba, zapraszam do siebie http://www.krystianwojtowicz.pl - przyzapisie masz ebooka, dzis pojawil sie nowy wpis o spoosbie myslenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka