15 czerwca 2015

Ulubieńcy maja



Hej.
Dzisiaj czas na ulubieńców miesiąca. Zapraszam do czytania i oglądania. 

Pierwsza jest pomadka z Maybelline. Długo szukałam czerwieni, w której będę wyglądać odpowiednio. Aż w końcu trafiłam na odcień Hollywood Red. Już nie długo pojawi się post "Krytycznym okiem #2", którego główną bohaterką będzie ta szminka. Także obserwujcie bloga i czekajcie na recenzję :)

Drugim ulubieńcem jest maskara z Rimmel. Jestem z niej bardzo zadowolona. Nadaje moim rzęsą piękny kolor, pogrubia je i wydłuża. Ogólnie przyznam się Wam, że ostatnio zakochałam się w tej marce.

 Następną perełką jest diamentowa odżywka do paznokci z Eveline. Kupiłam ją za 10 zł. Moje paznokcie przestały się dzięki niej rozdwajać i łamać, także polecam. 

Miętowy lakier to najlepszy odcień na lato. Długo trzyma się na paznokciach i pięknie wygląda. Szkoda tylko, że nie schnie w te 60 sekund,ale za odcień jestem w stanie to wybaczyć :) 

Ostatnim kosmetykiem są moje kochane perfumy z Avon. Jest to mój drugi flakonik. Little black dress to idealny zapach dla kobiet. Na lato może być dla niektórych zbyt ciężki, ale na wieczór będzie świetny. 

Moją ulubioną przekąską w maju były Knoppersy. Towarzyszyły mi w domu, w szkole, na mieście. Są pyszne i dodają dużo energii. 

Piosenka która najbardziej wpadła mi w ucho to Naucz mnie. Sarse polubiłam już w The voice of Poland. Bardzo cieszę się, że wydała singiel :) 

Mam jeszcze dla Was przegląd cndirect i choies. Jeśli możecie to kliknijcie w linki i napiszcie w komentarzu a na pewno Was odwiedzę i odwdzięczę się :) 
Jeśli chcecie się ze mną skontaktować to piszcie na email: marysia131999@gmail.com lub na asku. Link macie na pasku bocznym :) 


                     1.KLIK                    2.KLIK                   3.KLIK
                        1.KLIK                     2.KLIK                     3.KLIK

111 komentarzy :

  1. Lakiery rimmela są genialne! Mam niebieski i różowy i idealnie pasują na moich ulubieńców miesiąca! :) A zapach LBD uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak bardzo lubię LBD, że mam kupione 3 flakoniki na zapas :)

      Usuń
  2. Ta odzywka jest mega! Mam już 2 opakowanie i się sprawdza. Taak samo lakiery z rimmela :)) Co do knopersów to moja miłość :)
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też odżywka na razie sprawdza się świetnie :)

      Usuń
  3. Ej, bardzo podoba mi się to wszystko! :)
    Muszę przyznać, że tu "przytulnie". :>

    Pozdrawiam cieplutko,
    plutaklaudia.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do zostania na dłużej :)

      Usuń
  4. świetni ulubieńcy ^^, zastanawiałam się nad kupnem tej pomadki z Maybelline, ostatecznie jednak wybrałam szminkę marki Rimmel :D, uwielbiam knopersy :p, poklikałam, mam nadzieję, że mogę też liczyć na kliki z twojej strony :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też mam ochotę na pomadkę z Rimmel :) Poklikam :)

      Usuń
  5. Poklikane ♥ Jakie super lakiery! :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor szminki bardzo mi się podoba :) P
    Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten ,, little black dress " i świetnie pachnie !
    oczywiście poklikałam :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka ;) juz poklikałam, zapraszam do mnie.
    Buźka;*
    pannazuzannabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery z RIMMEL'a z tej serii są świetne <3
    Perfumy i cała seria "Little Black Dress" jest świetna :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super notka ;) juz poklikałam, zapraszam do mnie.
    Buźka;*
    pannazuzannabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. knoppers mniam!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten Rimelek
    kliknęłam w kilka linków

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi ulubieńcy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni ulubieńcy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja szminka, kocham ją! Ten kolor jest idealny :)
    poklikałam :)
    www.mishelle-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. te perfumy są piękne! fajni ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałabym sobie kupić taki lakier właśnie, bo ten kolor świetnie wpasowuje się w letnie klimaty. ;p Fajni ulubieńcy.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odcień jest idealny na lato :D

      Usuń
  18. odżywki eveline wymiatają, i są tanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, moją dorwałam za 10 zł :)

      Usuń
  19. mam podobną miętę na pazurkach, pomadka też mogłaby być moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post , a co do lakierów to również polecam :)
    Zapraszam również do mnie --> nooordinarygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni ulubieńcy. Też uwielbiam knoppersy, ale dawno ich nie jadłam.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie fajny lakier :)

    Zapraszam do siebie!
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam z Avonu kilka sprawdzonych perfum w tym Little Black Dress właśnie - piękny i długo pachnie :) Hmm chętnie wypróbuję tą maskarę, szukam pogrubienia i wydłużenia, do tej pory używałam Maybelline Collossal Volume ale już nie daję mi takiego efektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam tą maskarę, ale jakoś bardzo się z nią nie polubiłam :/

      Usuń
  24. odzywka i perfum z avonu <3 U W I E L B I A M !


    Zapraszam do mnie na bloga ! Moje Fit przepisy ,które odmieniły moje życie i pozwoliły mi schudnąć 15 kg :*
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To odżywka do paznokci jest super, bardzo lubię kosmetyki od Eveline ☺

    Pozdrawiam, KashiRose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej firmy miałam tylko odżywkę i lakiery :)

      Usuń
  26. Ta pomadka jest świetna! :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak podoba Ci się mój blog, to będzie miło jeśli zaobserwujesz :)

      Usuń
  27. Mam ten sam lakier od roku i jest świetny ♥
    Zrobiłam się głodna jak zobaczyłam Knopersa XD

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama posiadam kosmetyki z Avonu, są świetne :)

    Zapraszam.
    http://loudstylee.blogspot.com/2015/06/paradise.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  29. Szminka ma piękny kolor.
    Kliknęłam po 1 linku z każdej firmy - proszę o rewanż ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta piosenka cały czas jest w mojej głowie :D Uwielbiam odżywki z eveline <3 Poklikałam :)

    Nowy post- klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się kolor szminki i lakieru, fajni ulubieńcy.
    Zapraszam do mnie na nowego posta.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się kolor szminki :)!
    Obserwuję i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kolor lakieru, myślałam, że na prawdę schnie w minutę ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę koniecznie kupić tą szminkę :) P

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post, zakochałam się w różowym plecaczku! <3
    Zapraszam do siebie :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/06/daj-im-nowe-zycie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. świetni ulubieńcy;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lakiery z rimmela są mega, uwielbiam je mam ich trochę, bez względu na cene.Też kocham knopersy :D!
    http://xklubowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można je dorwać na przecenach :)

      Usuń
  38. O tak szminka to też zdecydowanie mój ulubieniec :D piosenkę też znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie kupić również inne kolory :)

      Usuń
  39. Fajne rzeczy :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe rzeczy,tez chce cos do paznokciw,myszlie ze takie kupie cos)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam odżywkę do paznokci Eveline, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajni ulubiency, poklikane :) Uwielbiam Sarsa-naucz mnie ;3 Piosenka lata <3 Zapraszam do sb : Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo Knopersy mniam! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w osttniem poscie, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. kliknelam wszystko i licze na rewanż :*

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Knoppers to mój odwieczny ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna lista ulubieńców! Knoppersa uwielbiałam jeszcze przed przejściem na weganizm :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Musze kupić tę odżywkę do paznokci, bo moje od pewnego czasu to masakra :/ Bardzo fajni ulubieńcy! :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kupuj, na pewno pomoże :)

      Usuń
  48. Uwielbiam tę odżywkę do paznokci, no i Knoppers... pyyycha! ;)

    http://zrobiccosdlasiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam ten lakier i ten perfum :) Okularki z Choies są śliczne :P
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie, teraz mam dużo czasu i w końcu mogę latać po blogach! :D
    Tymczasem zapraszam na nowy wpis o bezpiecznym wybielaniu zębów za mniej niż 10zł :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice post as always! Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super post, ja mam little pink dress i ją uwielbiam <3
    Za poklikanie w linki daję obserwację :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/06/wishlist-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi najbardziej podobały się:
    -top i spódniczka 19.90 $
    -torebka 4.95 $



    http://cashewsh.blogspot.com/2015/06/how-to-be-fit.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam taką samą maskarę i uy mnie również świetnie się spisuje :)
    Tak ogólnie to świtni ulubieńcy :)
    Zapraszam do mnie:
    amela-amela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Szminka- potwierdzam, jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lakier wygląda cudownie :) Odżywkę kiedyś stosowałam i chyba muszę do niej wrócić :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  56. Te wszystkie kosmetyki są cudne :) a odżywkę akurat mam zamiar kupić :)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne są te kosmetyki ;)

    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny blog, będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka