2 lipca 2015

Be brave every day.


Hej.
Jak tam Wam mijają pierwsze dni wakacji? Mam nadzieję, że wszystko dobrze :) 

Be brave every day. Do tytułu posta zainspirował mnie napis na bluzce. W 100% zgadzam się z tym stwierdzeniem. Powinniśmy być odważni. Powinniśmy próbować swoich sił w różnych rzeczach. Boisz się "zagadać"? Po prostu podejdź i się przywitaj. Nic nie tracisz, a możesz zyskać np. przyjaciela. Wiele ludzi boi się wyrażać własne zdanie. Nie rozumiem tego. Wystarczy troszkę odwagi. Nikt nie może nam zabronić własnej opinii. Boisz się wejść na scenę i zaśpiewać? Odważ się. Zrób to. Może ogląda Cię właśnie ktoś ważny, ktoś kto pozna się na twoim talencie. 
Odwaga jest bardzo ważna w naszym życiu. Jeśli będziemy kierowali się tylko obawą przed nowym nic nie osiągniemy.

Linki do rzeczy ze stylizacji są pod spodem. Będzie mi miło, jeśli klikniecie :)
     Buty-KLIK     Bluzka-KLIK     Torba-KLIK

Co Wy myślicie na temat odwagi? Jakie posty chcielibyście u mnie zobaczyć? Podoba się Wam stylizacja? 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

104 komentarze :

  1. Swietna stylizacja ;) Poklikałam :D
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemny look. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za komentarz i poklikanie :)
    Co do stylizacji to jest cudna i ładnie Ci w niej , również poklikałam :)

    http://dominikax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Do twarzy Ci w czerni :)
    Mam podobne zdanie do Ciebie, w moim przypadku dziewczyny piszą do mnie, jak mogą zagadać do chłopaków, bo ja mam sporo kumpli. Mówię im, że przede wszystkim nie należy się bać, że palniesz coś głupiego. Trzeba być sobą i mówić to co się myśli ;)
    Zapraszam do siebie hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zamiast zagadać, to zastanawiają się Bóg wie ile, przecież nic nie tracą :)

      Usuń
  5. Ciekawy post. Też jestem tego zdania, że odwaga to pierwszy stopień do tego aby coś osiągnąć. ;)
    Jesteś bardzo ładną i skromną dziewczyną. Piszesz mądrze. Bardzo podoba mi się twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, kliknęłam.

    my-life-bllog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne buty ♥

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) buty i koszulka mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia
    Bardzo fajna stylizacja :)
    Dziękuję za komnetarz na moim blogu
    Pozdrawiam
    pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieśmiałym osobom ciężko w takich sytuacjach... no ale trzeba się w końcu przełamać i spróbować porozmawiać. Masz rację. Nic nie stracimy, a możemy wiele zyskać :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zróbmy w końcu pierwszy krok :)

      Usuń
  11. Amazing post ! Would you like to follow each other ?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również się z tym zgodzę, trzeba być odważnym bo przynosi to więcej zysku niż strat.
    Cudownie wyglądasz :*

    Mój blog. Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuudowne buty! I torba! I w ogóle ten zestaw jest taki ładny! :D
    Zapraszam do siebie :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już do Ciebie wpadam :)

      Usuń
  14. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :)
    większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/
    Bucisze masz czadowe! <3

    oczywiście szczerze klikam i pomagam: trampki 37,67$, koszulka 12,83$, torba 2,35$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek z obecnego posta oraz sukienki z poprzedniego? i baner :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za kliknięcie w linki :) Już do Ciebie wpadam i klikam :)

      Usuń
  15. Masz rację. Nie powinniśmy się bać. Po co? Nic nie stracimy, a może coś zyskamy! Fajna bluzka!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice blog, i like the topic. Braveness is the only medicine to compete in this world.

    Peter England shirts

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja i jakie włosy masz dłuuugie! :)
    Obserwuję!
    KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podcinałam je ostatnio, więc i tak są teraz krótsze :)

      Usuń
  19. Bluzka super :) Zgadzam się z Tobą, sama żyję wg zasady, że lepiej spróbować niż żałować, że nie zrobiło się kroku do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda! Trzeba być odważnym i się nie bać.
    Poklikałam we wszystko.
    buty-$37.67
    bluzka-$12.83
    torba-$2.35
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam na mojego bloga gdzie codziennie opisuje ze zycie na diecie i cwiczenia nie muszą byc nudne i ciężkie! :) http://fitniemit.blogspot.com/
    ps super blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne ubrania!
    Warto być odważnym, może to zmienić chociażby naszą przyszłość :)

    Pozdrawiam,
    Claudia.xoxo

    http://claudiasusansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Notka jest bardzo dobrze napisana. W tym krótkim fragmencie jest zawartych mnóstwo motywujących rzeczy. Ja jakoś nigdy nie miałam problemu z odwagą "sceniczną" od małego występuję na scenie. Jakoś cieszy mnie to, co robię (a tańczę). Widzę jak ludzie się cieszą i to bardzo mnie motywuje i napędza. A w takiej odwadze "międzyludzkiej" jest inaczej. Wstydzę się. Po prostu wstydzę się tak normalnie podejść i zagadać. Chociaż trzy lata temu zdarzyła mi się taka sytuacja, że byłam u koleżanki. Nagle usłyszałam czyiś płacz. Wyjrzałam dookoła i zauważyłam płaczącą dziewczynkę. Porozmawiałam z nią, przedstawiłyśmy się i ten kontakt utrzymuje się do dziś.
    Stylizacja jest świetna!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie komentarze cieszą mnie najbardziej ;) Myślę, że skoro jesteś odważna na scenie to w życiu też musisz być :) Jak raz, drugi, trzeci się odważysz to potem już będzie łatwo :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Jeju buty idealne <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, naprawdę przypadła mi do gustu :*
    Poklikane :]
    Ceny:
    Buty --> 37.67$
    Koszulka --> 12.83$
    Torba --> 2.35$

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja!

    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zestawienie, buty i torebka bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty kozaki ! :D

    wspolna obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeśli podoba Ci się mój blog, to zaobserwuj :)

      Usuń
  29. Cudowna torba <3 zgadzam się z Tobą w 100%, chociaż niestety nie których ludzi strach przed wyśmianiem czy ośmieszeniem jest większy i po prostu nie są w stanie wyrazić swojego zdania :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Ale cudna stylizacja, bardzo mi się podoba!❤️ Mądrze mówisz, trzeba być odważnym, bo życie może przelecieć nam między palcami :)

    Everything-will-be-fineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo spodobały mi się buty i torebka
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://everything-and-nothinggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. tak właśnie! trzeba być odważnym :)
    świetna stylizacja, a zwłaszcza butki ♥
    zapraszam na naszego bloga, powróciłam!
    http://liviandinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetnego bloga kochana. obserwuję! :)

    _________________________________________________________
    PS: Zapraszam: www.minimalistycznie.com

    OdpowiedzUsuń
  35. W 100% zgadzam się z tobą, powinniśmy się przełamać, bo w pewnej sytuacji okazja może się już nie powtórzyć. Poklikane! Mam pytanko w jakim programie przerabiałaś te zdjęcia? :) pozdrawiam http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia przerabiam w PhotoScape :)

      Usuń
  36. kliknięte,piękne buty,a włoski masz cudowne :)
    klikniesz u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny ourfit, poklikałam!:) A co do tematu - Jak dla mnie to tylko osoby odważne dojdą do czegoś w życiu szybciej niż takie szare myszki, które boją się zmian i za wszelką cenę zapobiegają zmianom:)
    http://stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja :)
    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała i o tym poinformować
    ZAPRASZAM http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super stylizacja :p

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty śliczne. Ożywiają stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  41. Super stylizacja! Masz rację, codziennie trzeba zmagać się z przeciwnościami :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dobrze jest wychodzić ze swojej tzw "strefy komfortu", ponieważ w ten sposób robimy nowe rzeczy, które mogą wyjść nam na dobre np. zawieranie znajomości lub realizowanie się w pracy. Lubie tkie pozytywne przesłania, cytaty :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze jest być odważnym. Tchórze w życiu mają ciężko.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Na szczęście każdą cechę charakteru da się wypracować :)

      Usuń
  44. ale świetne włosy!

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. trzeba być odważnym!
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. odwaga i pewność siebie ułatwia życie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka