29 lipca 2015

Co kryje w sobie moja kosmetyczka?


Hej.
Dzisiaj przygotowałam dla Was przegląd mojej kosmetyczki. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba. 






Zawsze mam ze sobą trzy podstawowe pędzle. Pierwszego używam do pudru, drugiego do podkładu, a trzeciego do cieni. 


Obowiązkowo towarzyszy mi kredka do oczu. Ta akurat jest z Maybelline, ale również bardzo lubię te z Avon. Kolejny jest tusz do rzęs (Rimmel Wonder'full). Zawsze mam ze sobą jakiś cień, przeważnie jest to neutralny odcień (Manhattan 95E Cotton Candy). Lubię mieć przy sobie jakiś balsam do ust, tym razem mam masełko (Nivea, wersja kokosowa). Zawsze przydatna jest szminka, ja na co dzień używam kolorów typu nude (Avon Ultra Colour, Naturally Nude). 


Uwielbiam robić sobie maseczki. W kosmetyczce mam te w saszetkach. Tutaj akurat Perfecta z Kwasami AHA + sok z aloesu, Ziaja liście zielonej oliwki. 


Do pielęgnacji twarzy używam między innymi pasty do głębokiego oczyszczania z serii liście manuka od Ziaji. Na noc używam kremu Qcera, który między innymi wyrównuje koloryt. 


Obowiązkowo muszę mieć ze sobą podkład (Rimmel Wake Me Up, 100 Ivory) oraz matujący puder (Stay Matte oo1).


Perfumy chyba każdy ma ze sobą :) Ja uwielbiam wszystko co pięknie pachnie (Avon, SCENT ESSENCE,  romantic bouquet). 


Jestem posiadaczką długich włosów, więc ich pielęgnacja stoi na pierwszym miejscu. Bardzo często używam olejków. Można je stosować na mokre, jak i suche włosy (Avon, Advance Techniques, daily shine).


W kosmetyczce mam zawsze jakiś lakier (YVES ROCHER 71.Menthe) oraz moją ukochaną odżywkę do paznokci (Eveline diamentowa odżywka do paznokci). Obowiązkowo muszę mieć również coś do demakijażu oczu (dwufazowy płyn do demakijażu oczu, Nivea). 


Tak oto wyglądają kosmetyki, które się u mnie obecnie znajdują. Wiadomo, że zmieniają się co jakiś czas :) Mam nadzieję, że pomysł z podaniem konkretnych nazw był dobry. Jeśli chcecie to mogę przygotować osobny post o makijażu, pielęgnacji twarzy, włosów itd. Jeśli chcielibyście coś takiego zobaczyć na blogu to dajcie znać w komentarzach :) Może macie jakieś ciekawe kosmetyki do polecenia? 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

115 komentarzy :

  1. ładna kosmetyczka

    obs/obs? http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli podoba CI się mój blog to zaobserwuj.

      Usuń
  2. Kochana mam takie pytanko, jak zrobiłaś ten widget facebooka co pojawia sie zaraz po otwarciu strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak klikniesz na tym moim okienku w "Facebook Like Box Widget", który znajduje się na samym dole, to przeniesie Cię do strony, gdzie jest kod to tego widget'u :)

      Usuń
  3. Czy to pędzle hakuro? Kocham je! Dla mnie w kosmetyczce nie może zabraknąć żelu antybakteryjnego do rąk. Muszę mieć też coś, gdyby paznokieć mi się złamał.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że to pędzle z tych chińskich stron. Pędzle z Hakuro są podobne :))
      zapraszam http://weronikablog11.blogspot.com/

      Usuń
    2. Nie, to nie są pędzle Hakuro :)

      Usuń
  4. używam bardzo podobnych kosmetyków!;)

    PS. Jeśli masz chwile czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. :)
    Fajnie byłoby gdybyś właśnie dodała posty właśnie tak jak napisałaś, o makijażu, pielęgnacji włosów itp. ;)
    natkaa1.blogspot.com zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno te posty będą się pojawiać od września :)

      Usuń
  6. kosmetyczka jest świetna - chyba ją zakupię ! :D

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nie wielka, a strasznie pojemna :)

      Usuń
  7. puder i coś do ust to u mnie podstawa ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za porzadek w kosmetyczce haha :-)!! , masełka do ust są cudowne <3 Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten sam krem z Ziaji, świetny jest
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fajne pędzelki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kosmetyczka i pędzle. W mojej kosmetyczce znajdują się identyczne rzeczy. :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam wielu z kosmetyków. Większość z takich jak ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) To oczywiście nie jest jeszcze wszystko co używam :)

      Usuń
  13. świetne produkty i jaki ład i porządek:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej na moim blogu: http://claudiasusansblog.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Claudia.xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację :) Jednak nie wezmę w tym udziału, bo z tego co wiem, to jest to akcja dla początkujących blogerów :)

      Usuń
  15. ja mam dwie, mniejszą i większą
    ale już są w opłakanym stanie, muszę sobie coś kupić
    Twoja jet śliczna, klikniete

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna kosmetyczka, w miarę pojemna, sądząc po ilości produktów. O ile dobrze kojarzę, to też kiedyś miałam do czynienia z tą maseczką z Perfecty
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamy podone kosmetyki:)
    Kliknelam w kosmetyczke, kosztuje 1.92 aktualnie :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta kosmetyczka, oczywiście kliknęłam w link i obserwuję ! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I to wszystko się zmieściło w tej kosmetyczce? Wow musi być na prawdę pojemna! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Może coś o pielęgnacji włosów?:) chętnie poczytam i skorzystam z rad :) !!!

    http://stokrotnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi :) Prawdopodobnie we wrześniu :)

      Usuń
  21. Bardzo funkcjonalna kosmetyczka, przydałaby mi się taka bo zawsze ciężko mi się zapakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że jej cena jest niska ;)

      Usuń
  22. Bardzo przydatny post
    Sliczna kosmetyczka


    kadziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz ładną kosmetyczkę.Post jest swietny widać,że jest przemysłany :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kosmetyczka i przydatny post :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam podobnych produktów :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę co masz innego do polecenia :D Lubię nowości :D

      Usuń
  26. oo używam tego samego pudru i olejku do włosów, świetne produkty! ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Bardzo ładna kosmetyczka w swojej trzymam podobne kosmetyki i akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W swojej kosmetyczce nie posiadam wielu rzeczy, gdyż mało się maluję ;) Z Avon są podobne dobre kosmetyki ;) A co do kosmetyczki to mam w podobne wzory :D
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avon mam kilka swoich ulubieńców :)

      Usuń
  29. o proszę! kilka dni temu dostałam paczkę z dresslink i również mam tą kosmetyczkę! :D jestem z niej bardzo zadowolona :) u mnie na blogu też powinno się pojawić coś związanego z nią!

    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę twój post z tą kosmetyczką :D

      Usuń
  30. Sporą masz tą kosmetyczkę! Uwielbiam to masełko z nivei :) Odżywki do paznokci nie polecam bo po pewnym czasie można nabawić się choroby płytki.

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że bardzo duża to ona nie jest :D Ale jest mega pojemna :)

      Usuń
  31. Bardzo ładna kosmetyczka i naprawdę przydatna zawartość :)
    http://oleksandrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam tych samych kosmetyków prawie. Wiec upewniałem mnie ze sa dobre. Bardzo pomocny post :) pozdrawiam Www.claudiiineelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Mamy dużo tych samych kosmetyków ;) jestem ciekawa jak pachnie ta perfumka z avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam Ci je powąchać, od razu się zakochasz :D

      Usuń
  34. Wypełniona po brzegi :D ja takiej kolekcji zdecydowanie nie mam. Śliczny design bloga.

    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wyposażona kosmetyczka :) Mam tą pastę do oczyszczania twarzy i olejek do włosów :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Świetny podkład, muszę spróbować. Dawno szukałam jakiegoś odpowiedniego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podkład jest bardzo fajny ;)

      Usuń
  37. Używam tego samego pudru i uważam że jest świetny :D
    Dobry post! :)
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Mario,
    Kolorowa torba na ciuchy w kotki jest strzeliście uwodząca. Nie widziałem takiej nigdy wcześniej.
    Zapach szamponu dla psów czarujący! Za małe zdjęcia, ledwo widzę przez szklany ekran.
    Pozdrawiam

    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Nie wiem o co chodzi w twoim komentarzu. Nie pokazuje żadnej torby na "ciuchy" w kotki. Tym bardziej nie wspominam o szamponie dla zwierząt. Zdjęcia są dość duże, chyba nie widziałeś małych zdjęć na blogach. Napisałam do Ciebie na priv, jednak mi nie odpisałeś. No cóż, nadal czekam na twoją odpowiedź.

      Usuń
  39. śliczna kosmetyczka! też używam Rimmel Wake Me Up :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna kosmetyczka. Właśnie szukam jakiejś odżywki do paznokci, chyba taką sobie kupię.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam podobną kosmetyczkę, tyle, że czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne kosmetyki,mojej mamie bardzo podobają się te pędzle :)
    zapraszam do mnie ;) ---> http://itwillbeverygood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale cudna kosmetyczka *.* no i te pędzle wyglądają na świetne :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna kosmetyczka i pędzle :)
    obserwuję :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie się czyta Twojego bloga, cudna ta kosmetyczka ;)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Tez mam to masełko do ust :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno zaopatrzę się również w inną wersję zapachową :)

      Usuń
  47. masło do ust kokosowe <3
    Oezu ! kocham kokosy !

    Pozdrawiam,
    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko jest świetne :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  48. Bardzo fajna kosmetyczka :)
    Super post ^^
    Zapraszam do Siebie
    http://modolivem.blogspot.com/2015/08/my-flowery-monthlipiec.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładna kosmetyczka! Mam podobne masełko do ust, tylko, że Vanillia + macadamia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja chyba zaopatrzę się właśnie w tą wersję :)

      Usuń
  50. Great review this is so fun to read, thanks for Sharing:)
    follow for follow?:)

    kisses
    http://www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Też bardzo lubię maseczki z Avonu, polecam wypróbować te peel-off- są świetne :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna 'organizacja' kosmetyczki. Muszę wypróbować to masełko, wydaje się fajne. Gdzie je można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masełko kupisz w każdym Rossmannie :)

      Usuń
  53. Maseczka z avon <3 Moja ulubiona!
    http://behappyandbeactive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. O tak! Uwielbiam ten płyn dwufazowy z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam malinowe masełko do ust i je uwielbiałam, chociaż na upłay kompletnie się nie sprawdzi.

    Zapraszam na nowy post!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się je dobrze przechowuje to i w upały daje rade :)

      Usuń
  56. Super kosmetyczka!
    http://phootoandstyle.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow ile ty tego masz w kosmetyczce :o Moja kosmetyczka zawiera max 6 rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka