16 lipca 2015

Powrót.


Hej.
Właśnie wróciłam z warsztatów. Niestety nie udało mi się wstawić wcześniej posta, bo nie miałam internetu. 
Przez tydzień udało mi się odpocząć i wiele nauczyć. 

Przygotowałam dla Was stylizację. Nie jestem do końca z niej zadowolona, ale nie zawsze wszystko musi być perfekcyjne :) 


A Wy jak spędziliście ten tydzień? Byliście już gdzieś? 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

34 komentarze :

  1. Ślicznie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest naprawdę fajna, lubię latem takie kwieciste motywy :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta bluzka, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zestawik :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny look!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/paski-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie takie bluzeczki w kwiatowe wzory;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się bluzeczka i jej kwiatowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylówka :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit! :)
    bluzeczka bardzo mi się podoba!

    zapraszam
    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka