21 lipca 2015

SOUFEEL?


Hej.
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Soufeel. Kiedy tylko weszłam na ich stronę od razu zakochałam się w biżuterii, którą oferują.  


Cały ich asortyment wykonany jest ze srebra, próba nr 925. Składając zamówienie powyżej 50$ wysyłkę mamy gratis. Dodatkowo jeśli biżuteria nie spełni Waszych oczekiwań możecie ją zwrócić w ciągu 365 dni! Wydaje mi się, że to naprawdę dużo. 


Paczka, w której przychodzi biżuteria jest świetnie zabezpieczona. Tak jak widzicie na zdjęciach bransoletka była zapakowana w kartonowe pudełko, kopertę i w jeszcze jedno ozdobne pudełeczko. Każdy element jest pakowany osobno. Według mnie nie ma opcji, żeby coś się stało z naszym zamówieniem podczas transportu. Jako dodatek dostajemy piękną torebeczkę, pudełeczko oraz ściereczkę do pielęgnacji srebra. 


Jestem bardzo zadowolona z tej bransoletki. Wszystko jest świetnie wykonane. Uważam, że produkty z ich strony są genialnym pomysłem na prezent. Ogólnie firma ta przypomina mi Pandorę, jednak ceny są tutaj o wiele niższe, za co mają duży plus.
Każda z zawieszek, które zamówiłam ma dla mnie duże znaczenie. Nie wybrałam ich dlatego, że są ładne. Pod każdym elementem napiszę Wam, co mają ze mną wspólnego. 


Pierwszy charms ma napis March, czyli marzec. Jest to miesiąc moich urodzin. 


Drugi charms przedstawia klucz wiolinowy i ósemkę z krzyżykiem. Symbolizuje on muzykę. Jak wiecie, lub nie, muzyka jest częścią mnie. Śpiewam dosyć dużo, więc ten element jest dla mnie ogromnie ważny. 


 Trzeci jest aparat. To wiąże się z moim blogiem. Czym by był bez zdjęć? :) 


Przed ostatni jest zodiakalny znak ryb. Jako, że urodziłam się w marcu, jest to mój znak zodiaku. Pomyślałam, że fajnie będzie go mieć na swoim ręku. 


Jako, że śpiewam, zaczęłam dość sporo podróżować na konkursy, warsztaty i koncerty, a poza tym uwielbiam podróże. Właśnie dlatego wybór padł na czerwoną walizeczkę :)


Na koniec możecie zobaczyć jak bransoletka prezentuje się w całości. Możemy tworzyć różne, niepowtarzalne kombinacje. Myślę, że to doskonały pomysł na wyrażenie siebie. 
W następnym poście zobaczycie jak prezentuje się na ręce :) 


Miałyście kiedyś podobną bransoletkę? A może macie już coś z Soufeel? Podoba się Wam moja kompozycja? 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

114 komentarzy :

  1. Hello from Spain: I really like .We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna! <3 czekam na swoją!

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie i fachowo zapakowali paczuszkę

    OdpowiedzUsuń
  6. ten charms z aparatu, boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że biżuteria zabezpieczona, zazdroszcze współpracy
    http://nieasymetrycznie.blogspot.com/2015/07/festiwal-kolorow-totalna-klapa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda! *.*

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czekam na paczkę z bransoletką od nich. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy,ale z posta wnioskuję że jesteś zadowolona z paczki :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com ~ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne bransoletki :*
    Zapraszam!
    Klikniesz w linki w poście?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzio ciekawy post:) milo przeglada sie i czyta twojego bloga, bede wpadac czesciej;)
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo, duży plus za to, że dbają o nas i tak ładnie pakują zamówienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję, być może niedługo zamówię coś w podobie!! :) A w ten sposób będe mogła szybko zlokalizować u kogo na blogu są takie cudeńka!! <3

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  15. Nie znam tego sklepu,ale bransoletka jest śliczna :)
    P.S. Kliknęłam Ci w linki oraz w banery,jeśli chcesz możesz odwdzięczyć się u mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku <3 Cudo *.*

    esencja-dla-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że wybrałaś zawieszki które mają Tobą wiele wspólnego!
    Pozdrawiam ♥
    ♥ Zapraszam do siebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. A ta zawieszka aparacik jest bardzo fajna wglvwszystkie rzeczy są Swietne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybrałaś świetne charmsy :)
    ******************************************************************************************
    MOGŁABYŚ MI POMÓC I POKLIKAĆ W 7 LINKÓW W MOIM OSTATNI POŚCIE? Byłabym bardzo wdzięczna! W zamian za poklikanie mogę polecić Twojego bloga lub go zaobserwować :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bransoletka , gratuluje wyboru ;)
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wybór, dość ciekawy blog, super.

    Poklikasz w linki Choies???
    http://monicabelle.blogspot.com/2015/07/choies-wspopraca-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta bransoletka :) nigdy takiej nie miałam, ale ciekawy pomysł na oryginalny dodatek :D

    pozdrawiam!
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam ten sklep, mają świetny asortyment. Prześliczne bransoletki można z nich wykonać ♥ Świetny post, pozdrawiam. :*
    http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dużo osób teraz promuje ten sklep, ale asortyment mają naprawdę świetny! :D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta bransoletka, bardzo mi się podoba :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zawieszka z miesiącem urodzin najbardziej mi się podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie prezentuje się twoja bransoletka:) Podoba mi się czerwona walizeczka:D
    Obserwuję i jek będziesz miała czas i spodoba ci się mój blog - zrób to samo:)

    Zapraszam do mnie na bloga i nowiutki post -----> http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. tez czekam na paczke od nich :) pieknie zapakowane<3
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem twojej bransoletki :)

      Usuń
  29. Podoba mi się taka minimalistyczna biżuteria z urokiem.


    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też :) Niby taka minimalistyczna, a tak wiele może mówić o posiadaczu ;)

      Usuń
  30. super dobrane charms
    bransoletka wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow naprawdę super, owocnej pracy ;) Bransoletka jest super, uwielbiam charmsy <3 cudo
    pozdrawiam i bedzie mi bardzo miło jeśli do mnie wstąpisz :)

    zaczytana-oczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam i na pewno wpadnę :)

      Usuń
  32. mega są te przyczepki! Kiedys sama miałam taką ale moje szczęście było takie, ze prawie wszystkie zawieszki pogubiłam! Bardo podobają mi się takie bransoletki, wiec myśle, ze sama w krótkim czasie złoże zamówienie!
    http://angelika-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a to pech :( Mam nadzieję, że ja swoich nie pogubię :)

      Usuń
  33. biżuteria bardzo ładna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Faktycznie śliczna :)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać, że firma solidna aczkolwiek posiadam oryginalną pandorkę i jestem bardzo ciekawa która z nich byłaby trwalsza i lepsza :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa, czy jest między nimi jakaś różnica :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  36. piękną mają biżuterię ;) gratuluje współpracy ;* http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Charmsy z muzyką i aparatem naprawdę mnie urzekły. Powinnam się chyba na nie skusić :D Mam nadzieję ze w najbliższym czasie pojawi się stylizacja z bransoletkami :)
    Mogę poprosić o poklikanie w linki w moim poście? Dziękuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja właśnie się dodaje :D

      Usuń
  38. Wow, swietna ta bizuteria, uwielbiam taka :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam srebrną biżuterię :) Ten charms z aparatem fotograficznym jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne sobie wybrałaś te zawieszki. Nigdy nie słyszałam o tej stronie ale chętnie wejdę i sobie pooglądam. Dawno nie kupowałam żadnej biżuterii a może nadszedł już czas? hah
    http://karciavska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź, popatrz, na pewno nie będziesz żałować :D

      Usuń
  41. Mega mega mega blog, zajrzałam bo dałaś mi kom i powiem Ci, że będę tu częściej. Obserwuję

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka śliczna! Świetny wybór zawieszek, wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bransoletka świetna, kocham takie !

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękności. :) Najbardziej podoba mi się ten aparat :) http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczna bransoletka! <333 Ta firma też mi zaproponowała współpracę lecz nie wiem kompletnie jak zamówić ją bez konta bankowego ani paypal , bo trzeba podobno zamówić normalnie i później podać im numer zamówienia i oni za to zapłacą no ale co ja mogłabym zrobić bez karty kredytowej ani paypal ? :( Wiesz może ? - sisterschannelfashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka