5 lipca 2015

Ulubieńcy czerwca


Hej.
Mamy 5 lipca, więc czas na ulubieńców czerwca. Nie ma ich zbyt wiele, więc zostańcie do końca :)


Nie jest to mój pierwszy kosmetyk od Rimmel. Wszystkie produkty tej firmy kochałam, więc z tym podkładem nie mogło być inaczej. Dostałam go jak wiecie (pisałam o tym notkę) w pakiecie inspiratorskim do testowania. Jest to wersja z witaminą C i  z tego co wiem nie ma jej jeszcze w drogeriach. Fajnie kryje, nie robi efektu maski. Jest całkiem wydajny. Przypadł mi do gustu. Jeśli chcecie zobaczyć moją szerszą opinię na temat produktu to zapraszam TUTAJ.


Drugim produktem jest cień Multi Effect od Manhattan. Kupiłam go na przecenie -49%. Ma w sobie drobinki, które pięknie rozświetlają oko. Mi się on nie osypuje. Na pewno kupię sobie jeszcze inne kolory z tej serii.


 Mam dość wysuszoną cerę od kremów, które wypisuje mi dermatolog. Na ratunek przyszedł mi krem przywracający nawilżenie od Iwostin. Ja bardzo chwalę sobie ten produkt. Ładnie pachnie, szybko się wchłania, nadaje się idealnie pod makijaż. Jak mam go nie lubić skoro uratował moją skórę? :)


 Ostatnim kosmetycznym produktem jest maskara Wake me up, którą dostałam razem z podkładem. Ma cudowny zapach ogórka. Ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Nie osypuje się. Jeśli chcesz poznać moją szerszą opinię na temat tej maskary zapraszam TUTAJ.


 Jeśli chodzi o jedzenie to w tym miesiącu bezapelacyjnie wygrała czekolada Oreo. Długo nie mogłam jej nigdzie dostać, aż w końcu pojawiła się na mojej drodze. Różni się od innych czekolad. Według mnie jest świetna i uważam, że każdy powinien ją spróbować.


W tym miesiącu niestety nie mam swojego muzycznego ulubieńca. Szkoła zajęła tyle czasu, że nie słuchałam nic oprócz tego co znajduje się w moim wokalnym repertuarze. Jeśli macie jakąś piosenkę do polecenia to piszcie w komentarzach :) 

1.KLIK      2.KLIK     3.KLIK

Mam jeszcze dla Was mały kolaż ubrań. Strasznie mi się spodobały, więc postanowiłam, że będą moim ubraniowym ulubieńcem :) Będzie mi miło jeśli poklikacie w linki :)

Znacie któryś z moich ulubieńców? Jacy byli Wasi ulubieńcy czerwca? 

Ps. Jutro wyjeżdżam na warsztaty muzyczne, także nie wiem czy pojawi się jakiś post  w tym tygodniu. Wszystko zależy od tego czy będę miała jakiś wolny czas :) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

100 komentarzy :

  1. oooooooooreoooooo :D
    bardzo fajny post, miło się czytało hah

    niestety nie polecę piosenki, bo ostatnio nie słyszałam nic godnego uwagi :/

    zapraszam :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie czekoladę oreo :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dawna przymierzam się do zakupu tego podkładu z Rimmela... tyle osób go poleca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy :0 Moja ulubiona czekolada :D
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą czekoladę!
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnych z tych rzeczy, no może prócz czekolady, która jest the best :)
    Pozdrawiam.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Blog :* Uwielbiam Milkę Oreo :* Pozdrawiam i Zapraszam do siebie :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Też uwielbiam tą czekoladę *.*
    bardzo fajny blog :)
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. KOcham tą czekolaaadee <e
    Boski blog
    zapraszam do mnie
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje ze dzieki Tobie ktosstanie sie piekniejszy, ale czekolada?, zapraszam do siebie, dzis nowy wpis http://www.krystianwojtowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem troszkę co chciałeś przekazać w tym komentarzu :)

      Usuń
  11. Oreo i tak najlepsze (y) Świetny blog! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. milka no zabojstwo normalnie a taka pyszna
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz posłuchać City Of Angels- 30 second to Mars :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetni ulubieńcy :)

    zapraszam do mnie na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice blog!!! would you like to follow each other? let me know... and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy :). Poklikałam. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetny styl :)
    Zapraszam do konkursu: Za poklikanie w linki w tym poście wybiorę 10 osób, których blogi wypromuję w kolejnym poście + 3, które dostaną możliwość zrobienia posta promocyjnego o swoim blogu, który opublikuję u siebie na miesiąc.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  18. czekolada oreo też jest moim ulubieńcem ostatnio :)
    zapraszam Cię na mojego bloga, na te wakacje mam wiele planów związanych z nim, więc będzie tylko lepszy. Za każdy szczery (czyt. dotyczący postu) komentarz, i obserwację odwdzięczam się :))
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajni ulubieńcy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. czekolada oreo jest najlepsza <3 a podkład rimmela też sobie cenię;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem jakiej muzyki słuchasz, ale ostatnio ciągle mi w głowie ta piosenka :)
    https://www.youtube.com/watch?v=GUWxNu7J_Hk
    Zapraszam do siebie
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawi ulubieńcy :)

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna ta pierwsza bluzka! mam podkład rimmela i zdecydwanie jest dla mnie za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Teraz jest nowa wersja tego podkładu :)

      Usuń
  25. Świetny pomysł z tymi ulubieńcami:) szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nad moimi ulubionymi rzeczami:) dzięki Twojemu postowi zacznę; )
    http://patricia7777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wake Me Up na lato jest dla mnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja rownież uwielbiam czekoladę Oreo!
    Dodatkowo od dłuższego czasu zastanawiam sie nad zakupem tego właśnie podkładu, ale teraz nie mam ci do tego watpliwości ;)
    Pozdrawiam

    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup warto przetestować :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Mmm! Czekolada oreo najlepsza!
    Poklikałam w linki ! :)
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja ulubiona czekolada! Aż wstyd się przyznać ale potrafię zjeść jednorazowo całą, tak bardzo trzymam dietę :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tej czekolady nie da się skończyć po jednym kawałku :)

      Usuń
  30. widzę, że też testowałaś paczkę od Rimmel! :)

    OBSERWUJĘ!
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te serie z Iwostinu :) Bardzo mi ona sluzy. Interesuje mnie jeszcze rozswietlajacy podklad z Rimmela. Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwostin jest super ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  32. Ciekawy ten tusz do rzęs ogórkowy :) Może skuszę się na niego.
    Ceny: 13,50 .12,00 , 12,83
    Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za klik :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Nie używałam żadnego z tych produktów! :)
    poklikałam, czy w zamian możesz zrobic to samo na moim blogu? ::)

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wymienionych tu ulubieńców, kojarzę tylko czekoladę ;) Wszystko inne zapowiada się jednak ciekawie ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wymienionych kosmetyków jeszcze nie znałam. Za to czekolada oreo jest moim ulubieńcem. :)
    Poklikałam, bluzka z frędzlami jest super!

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tę czekoladę ;D
    Zapraszam do mnie , xoxo

    aniasblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  38. Podkład Wake Me Up od Rimmela jest genialny! <3 Zakochałam się w nim od pierwszego użycia, niestety, wysoka cena uniemożliwia mi jego ponowny zakup i czekam na promocję :)
    Życzę udanych warsztatów i owocnego szlifowania głosu ;*
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetni ulubieńcy :) Czekolada Oreo jest pyszna :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  40. hmm kusisz tą czekoladą, ja na diecie jestem :P hehe
    kliknęłam Ci w linki

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajni ulubieńcy. Czekolada oreo <3
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham oreo <3 http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka