21 sierpnia 2015

JOY box


Hej.
Od dawna marzyłam o zamówieniu jednego z pudełeczek typu JOY box. W końcu udało mi się i właśnie je trzymam w rękach :) Postanowiłam, że pokażę Wam zawartość. Jeśli chcecie zobaczyć co znalazło się w moim boxie to zapraszam do czytania.


Pierwsze co rzuca się w oczy to piękne pudełeczko. Mnie bardzo kojarzy się z wakacjami. Po otwarciu widzimy zielone pozwijane karteczki i pierwsze zarysy kosmetyków.




NOWOŚĆ! Gillette Venus Snap to pierwsza kompaktowa maszynka do golenia dla kobiet, która dzięki swoim wymiarom z łatwością mieści się w damskiej torebce, torbie podróżnej, czy też torbie na siłownię. Jej 5 ostrzy i aktywowane pod wpływem wody paski nawilżające to po prostu idealne rozwiązanie dla jeszcze bardziej gładkiego i dokładnego golenia. Mini uchwyt, idealnie dopasowany do palca i kciuka, zapewnia wygodę podczas golenia, a oddychające kompaktowe etui umożliwia łatwe przechowywanie. Cena: 49,99 zł


 PRODUKT MINIATUROWY (2x 40ml) ANGEL.WASH to delikatny szampon regenerujący do włosów delikatnych, słabych lub zniszczonych. Nadaje objętości, wspomaga odbudowę komórek włosa i regeneruje podrażnioną skóry głowy. Nawilża i chroni cienkie, suche i farbowane włosy bez ich obciążania. ANGEL.RINSE Lekka, nadająca objętości odżywka wspomagająca odbudowę komórek włosa i skóry głowy. Chroni przed wolnymi rodnikami, hamuje utlenianie UVA, co jest niezbędne do odbudowy zniszczonych włosów. Nawilża i chroni cienkie, suche i farbowane włosy bez ich obciążania. Cena: 46 zł


Lakiery do paznokci linii SENSUALE (11ml) to najnowocześniejsza technologia zamknięta w pięknym opakowaniu. Nowatorska nanotechnologia zawarta w lakierach zapewnia ultraszybki czas schnięcia oraz maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Lakiery nie pozostawiają smug, a intensywny pigment gwarantuje, iż jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający. Do lakieru dodawany jest pilniczek oraz próbka kremu. LAKIER WYSTĘPUJE W RÓŻNYCH WARIANTACH KOLORYSTYCZNYCH. Cena: 16,90 zł


PRODUKT MINIATUROWY (4ml) IsaDora All Day Long Lash to nowa maskara, która jest łatwa w aplikacji, trzyma się cały dzień, a jej zmycie zajmuje zaledwie kilka sekund! Dzięki niezwykle precyzyjnej szczoteczce, z długim i krótkim włosiem dociera ona do kącików oka oraz sprawia, że rzęsy są perfekcyjnie rozdzielone. Ponadto ekstremalnie wydłuża, pogrubia i wyraźnie podkreśla rzęsy. Dodatkowym atutem maskary jest jej trwałość, ponieważ trzyma się cały dzień, nie rozmazuje się ani nie kruszy. Dzięki specjalnej formule maskarę możemy bardzo łatwo zmyć. Cena produktu pełnowymiarowego: 59,99 zł


PRODUKT MINIATUROWY (15ml) Odkryj sekret mitycznych ogrodów Hesperyd - AMBROZJĘ. Płatki róży, jaśminu i stokrotki oraz drzewa różanego to prawdziwie boski pokarm dla Twojej skóry. Ambrozja dawniej zarezerwowana tylko dla bogiń teraz dostępna jest dla każdej z nas. Ciesz się doskonale nawilżoną, gładką i delikatną jak płatki kwiatów cerą. Ambrozję AVEBIO Like A Flower możesz stosować zawsze kiedy chcesz, każdego dnia, rano i wieczorem. To nie krem, to nie serum... To Ambrozja. Tak po prostu. Cena pełnowymiarowego produktu: 79 zł


PRODUKT MINIATUROWY (1ml) Realash to serum stymulujące wzrost rzęs, które podbiło serca kobiet na całym świecie, stając się liderem w swojej kategorii. Za wspaniałe rezultaty w pielęgnacji rzęs są odpowiedzialne naturalne substancje aktywne: tatarak zwyczajny, nagietek lekarski, palma sabałowa i len zwyczajny, których działanie zostało potwierdzone w niezależnych instytucjach badawczych. Przy regularnym stosowaniu preparatu faza wzrostu rzęs zostaje wydłużona, a proces ich wypadania zahamowany. Mocniejsze i dłuższe rzęsy to wyraziste i uwodzicielskie spojrzenie. Cena pełnowymiarowego produktu: 170 zł


 NOWOŚĆ! Latem kochamy odkrywać trochę ciała, więc produkty, dzięki którym uda nam się uzyskać efekt muśniętej słońcem skóry są w cenie. Poręczną saszetkę z bronzerem możesz zawsze trzymać w kosmetyczce lub torebce i w razie potrzeby natychmiast użyć. Efekt widać od razu,a produkt pachnie gumą balonową!


Broszka prostokątna w marynistycznym stylu. W kolorze granatowym przepasana bordową-białą tasiemką ozdobioną złotym herbem. Zapięcie na agrafkę. Ręcznie wykonana. Cena: 49,99 zł


Ostatnią rzeczą jaką dostajemy to pilniczek, dwie próbki oraz karty zniżkowe. 

Ja jestem bardzo zadowolona z tego box'a. Według mnie naprawdę warto go zamówić, bo 49 zł w porównaniu z prawdziwą ceną zawartości, to naprawdę mało. Na pewno zużyję wszystkie produkty. 

A Wy co myślicie o tej zawartości? Miałyście kiedyś takie pudełeczko? Podoba się Wam idea box'ów? Miałyście któryś z tych produktów?
-------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

131 komentarzy :

  1. Pudełko i jego zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawartość pudełka imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, każda ma lepszy lakier niż ja :D Ja miałam taki totalnie ,,barbitkowy'' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zawartość pudełka świetna:)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę... Wspaniałe ♥

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne pudełeczko :) http://kasiak-dominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna zawartość!!
    nie znam niestety żadnej z tych firm.
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też większości nie znałam :)

      Usuń
  8. Moim marzeniem jest także jedno z box'ów, ale nieumiem się zdecydować joy box, beglossy czy shiny box.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to nigdy nie miałam żadnego boxa, ale może w przyszłości.. :)
    Zawartość masz bardzo fajną i przydatną. No jak na 49 zł to naprawdę było warto!
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (OUTFIT) - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. To pudełeczko jest prześliczne! ♥
    A kosmetyki na pewno ci się przydadzą, także za 49zł było na prawdę warto :)

    Zapraszam: www.liviandinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na prawdę warto zamówić :)

      Usuń
  11. Nie wiedziałam ze cos takiego jest.. Fajnie bo mozna przetestować kosmetyki nie koniecznie kupując duże opakowania. Jaka jest cena pudełka ? Pozdrawiam www.claudiiineelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wynosi tyle ile napisałam w poście, czyli 49 zł.

      Usuń
  12. Fajna zawartość :D


    Ancient-lullaby-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kevin Murphy ma świetne produkty!

    zapraszam do siebie :)
    http://happywagabond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu :)

      Usuń
  14. świetne! Ten szampon mnie ciekawi :)


    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    Mój blog - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  15. O ten realash super, fajne pudełko ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten joybox!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna zawartość pudełka :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z początku myślałam, że w joyboxie znajdą się mało interesujące kosmetyki a tu proszę, taka niespodzianka. Kolorowa zawartość, idealna na lato.:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pudełko było naprawdę fajne :)

      Usuń
  19. Genialna rzecz z tym joy box!
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzy mi sie Joy box, ale musze przyznac ze ta edycja średnio mi się podoba. :/ Niewiele rzeczy które szczegolnie mnie zaciekawily. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny box będzie jeszcze lepszy, więc może zamówisz :)

      Usuń
  21. Mega ten JOY box sama bym chciała taki kupic! Dasz link?

    OdpowiedzUsuń
  22. Z całego pudełeczka najbardziej ciekawią mnie te produkty Kevin Murphy ;)

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne Produkty! Tez musze sobie kiedys zamowic cos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe produkty ! Musze coś z tego zamówić ;)
    http://my-pastel-universe.blogspot.com/2015/08/back-to-school-1-jak-przygotowac-sie-do.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa zawartość!
    Będę musiała kiedyś zamówić. :)

    pozdrawiam
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Idea boxów jest genialna !!:D
    Będę musiała kiedyś zamówić :D świetna zawartość do niskiej ceny :D super

    pozdrawiam
    http://www.ailime.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to genialny pomysł :)

      Usuń
  27. Wow, faktycznie opłaca się kupić box :D

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ta ambrozja do twarzy :) Chyba się skuszę na tego Joy box'a :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne to pudełko *.*
    Z daleka zachęca do kupna!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękne jest, zawartość też świetna :)

      Usuń
  30. Super zestaw , i śliczne pudełko :)
    zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy jeszcze nie słyszałam o Joy boxie, dopiero teraz :) Najbardziej podoba mi się chyba ten lakier do paznokci :) Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Joy boxa, świetne kosmetyki za niską cenę :)

      Usuń
  32. Super post i śliczne zdjęcia! Na pewno zostanę tu na dłużej ! Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i daj znać u mnie na blogu w kom.
    Jeśli klikniesz w banner mogę się odwdzięczyć tym samym Klik- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne pudełko i zawartość ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Serio po przeczytaniu tego post a stwierdziłam, że jutro zamawiam sobie takie pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy, slyszalam duzo o tych pudelkach i coraz czesciej stwierdzam ze chyba sobie je zamowie, rzeczy faktycznie tak jak mowisz, nawet drozsze od samej cenu pudelka :D cos swietnego
    Zapraszam natala-naatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy jeszcze go nie miałam ale widzę, że jest naprawdę super *,*
    fajne rzeczy w nim miałaś :D
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację daj znać u mnie :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wartość pudełka przekracza jego cenę :)

      Usuń
  37. od dawna zamierzam kupić pudełeczko - tylko zastanawiam się czy beglossy czy joy box :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze takiego pudełeczka, ale z pewnością w przyszłości kupię :)

    <a href="http://carrrolinax3.blogspot.com/>carrrolinax3.blogspot.com - klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  39. imponująca zawartość - wooow *o* Pierwszy produkt mnie najbardziej zadowoliłby ze wszystkiego chyba, bo mam fioła na punkcie gładkiego ciala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie kosztuje 50 zł, a za pudełko dajesz 49 zł, opłaca się? Opłaca :D

      Usuń
  40. Ciekawy ten tusz do rzęs ;))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. super! chętnie sama bym zgarnęła takiego boxa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj, nie będziesz żałować :)

      Usuń
  42. świetne opakowanie jak i sama zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne pudełko i świetny kolor lakieru do paznokci! *-*

    Zapraszam do mnie! ;3 - [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne pudełeczko, zawartość wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa jestem tej Ambrozji no i ta odżywka do rzęs... :)

    Zapraszam też do mnie
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo zaciekawiło mnie to pudełko!
    Podoba mi się sposób na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  47. Interesujący i ciekawy post :) Przydałoby mi się takie pudełko, zawartość jak bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku jakie cudowne pudełko, tyle perełek od razu rzuciło mi się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pudełko ma świetą zawartość! A do tego za tą cenę! :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/pierwsza-paczka-od-cndirect-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie przedstawiłaś produkty zapraszam do mnie ;)
    www.twofacesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super to pudełko, nigdy o nim nie słyszałam:) Naprawdę ciekawe, że za taką cene mamy tyle fajnych produktów ! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne pudełko, nie słyszałam wcześniej o nim :) Całkiem ciekawa zawartość!


    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie słyszałam o tym pudełeczku, ale wydaje się ciekawsze niż Beglossy.. Ciekawa zawartość :)

    http://follow-dreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Od niedawna się czaję na jakiekolwiek pudełeczko w środku z niespodzianką, ale jeszcze sobie poczekam :D
    Muszę przyznać, że zawartość jakoś mną nie wstrząsnęła, nie są to moje produkty, które chciałabym aby tam były :]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Też muszę kupić sobie jakieś pudełeczko, bardzo fajnie to wygląda :) Fajne rzeczy sobie zamówiłaś.
    www.insolitounusual.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci polecam to, szybko przychodzi, jest dobrze zabezpieczone i ma super zawartość :)

      Usuń
  56. Ja jeszcze nigdy czegoś takiego nie miałam, ale chyba też sobie kupię te pudełeczko. ;)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj nie będziesz żałować :)

      Usuń
  57. Świetne pudełeczko, też planuje coś takiego kupić! ;)
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kupuj, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  58. Od zawsze korciło mnie aby zamówić Joy box'a i dzięki tobie chyba skuszę się na jedno pudełeczko. Świetny post i piękny blog :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto go kupić :) Dziękuję :)

      Usuń
  59. również przymierzam się do zakupu takiego pudełka :)
    świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  60. sama zawsze zastanawiałam się nad kupnem takiego pudełka, ale nigdy nie byłam jakoś bardzo przekonana, po twoim widzę, że opłaca się kupić i chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniałe zeszyty!
    http://wgnadii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Super buty i cudowne zeszyty świetny post :)
    http://wikchu.blogspot.com/2015/09/the-style-ootd-16.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje pudełka :D
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka