31 sierpnia 2015

Misja: Szkoła 2015


Hej.
Witam wszystkich w ostatni dzień wakacji na moim blogu. Przychodzę do Was z haulem zakupowym. Pokażę Wam co w tym roku postanowiłam kupić do szkoły. Na koniec mam również propozycje stroju na rozpoczęcie roku. Zapraszam do czytania! 


Pierwsze są zeszyty. Są one chyba najważniejsze dla ucznia. Ja lubię mieć ich dużo, tak by starczyły mi na cały rok. Tym razem kupiłam ich 18. Wybrałam takie, które miały na sobie napisy, z którymi się identyfikuję. Uważam, że ładne i zadbane zeszyty zachęcą nas do nauki :) 


Kolejną rzeczą są buty. Postawiłam na biało-czarne tenisówki. Są one lekkie. Takie kolory są najlepsze, bo będą pasować do każdej naszej stylizacji. Do butów kupiłam worek, ponieważ przeważnie zostawiam buty w szkole. 


Kalendarz to coś co towarzyszy mi od 3 lat. Zapisuję sobie w nim wszystkie zajęcia, próby, występy, kartkówki,oceny, większe prace domowe oraz planuję posty. Naprawdę ułatwia mi on życie. Jestem taką osobą, która lubi mieć wszystko zaplanowane.


Zakreślacze pokochałam w zeszłym roku, kiedy przygotowywałam się do egzaminu gimnazjalnego. Zakreślając ważne rzeczy w notatkach łatwo je znajdujemy i zapamiętujemy.


Ja bardzo często gubię długopisy, więc kupuję ich nieco więcej, tak by mi ich nie zabrakło. Moje ulubione to właśnie te od Profice. Kupuje je od 3 lat. Starczają na dość długo i ładnie piszą. Postanowiłam w tym roku spróbować długopis ze Stabilo, zobaczymy jak się sprawdzi. Nie mogło również zabraknąć moich ulubionych ołówków z Bic, również kupuję je od 3 lat. Nie obeszłabym się również bez korektora.


Nie wiem, czy Wam też, ale mi zestawy geometryczne strasznie szybko się gubią i łamią. Dlatego od zeszłego roku kupuję dwa zestawy. Z jednego korzystam tylko w domu, a z drugiego tylko w szkole. Cyrkiel przyda się na matematyce, według mnie te na ołówki są najlepsze i najtrwalsze. Gumki to również coś co łatwo się gubi, dlatego kupuję zestaw 3, które swoją drogą trafiły po raz kolejny do mojego koszyka. Obowiązkowy jest również klej oraz taśma. W tym roku kupiłam piórnik szufladkę w Empiku. Widziałam te piórniki na yt i mi się spodobały. Zobaczymy jak się będzie sprawdzał.


Kupiłam również 100 koszulek. Strasznie dużo ich zużywam. Na wszelki wypadek wzięłam też blok, w którym są kartki techniczne białe i kolorowe. Obowiązkowe u mnie są również okładki na zeszyty i książki.


I ostatnia rzecz, czyli plecak. Uwielbiam plecaki z Pumy i to właśnie je kupuję od kilku lat. Są niezawodne. W tym roku kupiłam czarny :)

Przygotowałam jeszcze propozycję stylizacji na rozpoczęcie roku. Jest ona dla tych, którzy nie koniecznie lubią chodzić na czarno biało. Wybrałam czarną sukienkę, z oryginalnym kolorowym wzorem. Do tego czarna, klasyczna torebka oraz buty na koturnie. 


Nie pokazałam Wam książek, ponieważ jeszcze wszystkich nie mam. Idę do liceum, więc większość książek pojawia się w księgarniach dopiero we wrześniu.
Jeśli chcecie zobaczyć co mam w plecaku, kosmetyczce lub poznać moje sposoby na naukę to dajcie znać w komentarzu :) Chętnie przygotuję takie posty :) 

Podobał Wam się post? Co myślicie o mojej "wyprawce"? Dajcie znać co Wy kupiliście, chętnie o tym poczytam. Zachęcam również do pisania do mnie :) 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

71 komentarzy :

  1. I w takim właśnie zestawie idziesz jutro?
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się twój plecak. Super stylizacja :) Sama muszę kupić sobie taki organizer/kalendarz, żeby móc zapisywać wszystkie sprawdziany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kalendarze i kolorowe zakreślacze dlatego też wolę być dobrze zorganizowana i o niczym nie zapomnieć .Outfit boski tw wzory *.*
    Zapraszam do mnie aliccce24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze kupuję zeszyty z napisami które jakoś mnie opisują. Ładne zeszyty, motywują do nauki :D u mnie w szkole nie można by było przyjść w takiej sukience :/ Pozdrawiam i życzę udanego roku szkolnego, z takim wyposażeniem na pewno będzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdradzisz, gdzie kupiłaś kalendarz? bo bardzo mi się podoba :D

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest ta stylizacja! Ja chętnie poznałabym Twoje sposoby do nauki oraz co znajduje się w Twojej kosmetyczce.
    Życzę powodzenia w pierwszy dzień szkoły! :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż skojarzyła mi się ta reklama "zeszyty - czek, piórniki - czek" haha :D Bardzo fajny post :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój super, ale u nas dyrektor by wywalił już ze szkoły przy samym wejściu :/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny haul :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam tą sukienkę w różowej wersji :) Uwielbiam zeszyty "KEEP CALM and ..."

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeszyty "keep calm and..." są najlepsze jakie mógł człowiek wyprodukować , oczywiście sukienka wspaniała <3
    http://feelthislifee.blogspot.com/ zapraszam do siebie ;) ps. ja obserwuję liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zeszyty to świetne udało Ci się wypatrzeć! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam te zeszyty. sa niesamowite :)
    pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/09/tag-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie masz ładne butki ♥ Bardzo fajne motywy zeszytów :)

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/09/my-holiday-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zeszyt z aparatem fotograficznym jest przepiękny !! I bardzo fajny Look :)
    Powodzenia w tym roku szkolnym
    Buzia!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zeszyt z aparatem fotograficznym jest przepiękny !! I bardzo fajny Look :)
    Powodzenia w tym roku szkolnym
    Buzia!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam taki zeszyt ale inny wzór.Biedronka rządzi :D

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zeszyty masz świetne;d ja też zawsze takie wybierałam;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten zeszyt : siadaj, jedynka ! hah :) Ja również bez kalendarza ani róż, czy mogę wiedzieć gdzie kupiłaś swój ? :)
    Piękna stylizacja + czekam na post o tym co masz w plecaku :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 zeszyty mam dokładnie takie same. Również jestem osobą dla której kalendarz jest niezbędnikiem : )
    Zapraszam : http://alex-alexxis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super kalendarz :) Bardzo fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sukienka ;) i podoba mi sie twoje przygotowanie do szkoły. Ja korektorów nie uzywałam na to czasu nie było :P kreśliłam i pisałam dalej :)
    Zapraszam do mnie na bloga.
    http://feather92.blogspot.com/
    Trwa właśnie głosowanie mam szanse zdobyć blog forum Gdańsk czytelników jeden głos a możesz pomóc!
    http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/?id_blog=332

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zeszyty :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy bardzo podobne wyposażenie szkolne ! Zeszyty z biedry zawsze na probsie zaobserwuje ten blog ponieważ jest bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaszyty najbardziej lubię z ''Keep calm''. Ten z aparatem gdzieś już widziałam. Zdjęcia bardzo ładne. Wygląd również. Zmniejszyła bym czcionkę posta, nie wiem, ale jakoś dziwnie mi się czyta, no ale nie ważne. Ja też lubię robić taką grafikę jak ty np. ''Zeszyty'', bardzo mi sie to podoba i doceniam jak ktoś tak ma, bo trzeba pomyśleć, zrobić to kreatywnie, no i samo wykonanie. Widzę, że ktoś włożył prace w post i nie jest to byle jakie. :3
    nuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionka była większa eksperymentalnie :)

      Usuń
  26. Świetna stylizacja!:) poza tym, to bardzo fajny post. :) Uwielbiam buty na koturnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog i super zeszyty :) obs :-* przy okazji nonstopyou.blogspot.com dla cb nic dla mnie wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty na WF świetne. Przypomniałaś mi o kolorowych długopisach.
    Świetne ubrania - zwłaszcza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w tym roku mam tak naprawdę jednakowe zeszyty. Ja również uwielbiam zakreślacze i inne kolorowe rzeczy, bo łatwiej mi zapamiętać coś ważnego. ja nie mam kalendarza, ale zeszyt z kolorowymi folderami. też zapisuję tam wszystko i planuje posty na bloga. Organizacja jest bardzo ważna :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszyt też dobry, każdy sposób dobry ;)

      Usuń
  30. Świetna stylizacja! Kupiłaś super plecak!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubiłam zakupy do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jedynie kupiłam 1 zeszyt, a tak to nic praktycznie nie potrzebowałam ;) Tylko długopisy musiałam kupić, a ewentualnie niedługo będę potrzebowała nowej torby :p Reszta z tych wymienionych rzeczy jest mi raczej zbędne ;)
    Co do tej sukienki to świetna i tak samo buty :3
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestes kiedy ja do szkoły chodziłam ...:/ heh, jakieś 14 lat temu :*
    Ale powiem Ci wróciłabym jakbym miała okazję - wtedy nie było tyle cacek co jest teraz :) Mam córę 9 - letnią i nadrabiam braki z moich czasów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka