6 sierpnia 2015

Ulubieńcy lipca



Hej.
Dzisiaj czas na ulubieńców miesiąca, więc zapraszam do czytania :)

Pierwszym ulubieńcem jest zestaw pędzli, który możecie kupić TUTAJ. Są bardzo dobrze wykonane i mięciutkie. Świetnie nakładają produkty.




Pierwszym ulubieńcem są perfumy Summer White Sunset z Avon. Mają bardzo orzeźwiający zapach. Długo utrzymują się na skórze. Według mnie są idealne na lato. 


Drugi jest podkład Stay Matte z Rimmel. Używam matującego podkładu, bo uważam, że takie są najlepsze na tą porę roku. Ma konsystencje musu, dobrze kryje. 



Kolejna jest maseczka z minerałami z Morza Martwego z Avon. W lato bardzo ważne jest żeby dobrze oczyszczać twarz, a ten produkt robi to idealnie :) 



Odkryłam również świetny top coat marki KillyS. Przeznaczony jest do nabłyszczania, utwardzania i przedłużania trwałości lakieru. Ja zakochałam się w efekcie jaki daje. Po nałożeniu go na lakier, paznokieć pięknie błyszczy. Wysycha bardzo szybko, więc nie trzeba się obawiać, że coś nam się odbije. Producent pisze, żeby aplikować go co 2 dni dla potrzebowania efektu. Ja zrobiłam to po 3 dniach, ponieważ nie zauważyłam, żeby lakier tracił swój blask lub się ścierał. Ważne jest również to, że top coat zawiera naturalne bio-składniki pochodzenia roślinnego. Ma on również filtr UV, co jest ogromnym plusem. 


Przed ostatni jest żel Maroko z BEBEAUTY. Już w sklepie zakochałam się w jego słodkawym zapachu. Dobrze się pieni, jest wydajny. Jak dla mnie super :) 


Ostatnim ulubieńcem jest antybakteryjny żel do rąk. Mam go zawsze w torebce. Uważam, że każdemu się przyda. 


Najczęściej słuchaną piosenką była Natalia Nykiel- Bądź duży.


W tym miesiącu ulubionym jedzeniem są po prostu lody idealne na upały :) 

Znacie któryś z tych kosmetyków? Jacy byli Wasi ulubieńcy lipca? 


Na stronie CnDirect wprowadzono bardzo fajną promocje :) Nowe rzeczy jakie wprowadzają są tańsze dla pierwszych 100 osób. Żeby zobaczyć wszystkie te rzeczy wystarczy kliknąć TUTAJ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

135 komentarzy :

  1. Uwielbiam te perfumy z Avon'u. Są obłędne.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, to chyba moje 3 opakowanie :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. bardzo ciekawy post ♥
    uwielbiam tą piosenke

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajni ulubieńcy, pędzle wyglądają porządnie :)
    Kochana poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten podkład, jest świetny!
    Super ulubieńcy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknięte :) też miałam ten podkład, ale dla mnie jest za różowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też był na początku za różowy, ale teraz jak się trochę opaliłam, to jest okej :)

      Usuń
  7. Muszę chyba w końcu kupić te pędzle :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce te pędzelki. Totalnie :) Kupiłam je na ebayu ale oczywiście nie przyzły jak wszystko co zamawiałam na ebayu :/ Co za pech. Dlatego już nigdy nie zamawiam nic z chin. Tylko z europy. Wiesz może czy są dostepne do zakupu w kraju albow własnie z jakiegoś bliższego kraju? :) http://blog-bloggerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić na shein, bo paczka idzie nie z Chin, a z Holandii :)

      Usuń
  9. Fajni ulubieńcy.
    Też uwielbiamy tą piosenke , pozdrawiam.
    Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Świetne ♥
    Obserwuję!
    Będzie mi miło jeśli zrobisz to samo :*
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pędzle są naprawdę świetne!
    http://vincza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprawiłabym sobie takie pędzle :)
    Zapraszam do komentowania i obserwacji! :)
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju pędzle są świetne ! Bardzo profesjonalnie dopracowany post,mało takich w naszej blogosferze :)
    Będę wpadać częściej
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :) Słyszalam duzo o tych pędzlach :) A co do piosenki to bardzo lubię ten utwor :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetni ulubieńcy, bardzo lubie takie posty na blogu! a te pędzle sama mam i polecam każdemu :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Och jak ja lubię ulubieńców! Dobrze znam ten żel jest super. A co do podkładu, miałam go kiedyś i dobrze się sprawdzał.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Oooh the brush looks amazing! thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę Ci polecić również puder ze Stay Matte, dobrze trzyma się na skórze, nie jest brylący, a przede wszystkim wygląda bardzo naturalnie. :)

    ochasia.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  19. Też używam podkładu z stay matte , jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam tego podkładu i również jestem z niego zadowolona ;) fani ulubieńcy! W wolnej chwili zapraszam do siebie :) http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta piosenka faktycznie jest fajna ;)


    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest troszkę inna niż wszystkie :)

      Usuń
  22. Super ulubieńcy. Ja posiadam ten żel. Jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfumy są piękne. Również posiadam te pędzle i jestem z nich niesamowicie zadowolona...są po prostu kapitalne ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba skuszę się na żel maroko.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też polubiłam "Bądź duży" ale całe szczęście nie katowałam tego ciągle :D

    http://klaudialucja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam kiedyś tego podkładu Rimmela i zawsze robił mi maskę i podkreślał skórki, to było okropne!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie TUTAJ
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim POST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak nie robi, ale teraz jest nowa edycja tego podkładu, wzbogacona w witaminę C, więc może zmienili też lekko skład :)

      Usuń
  27. Ciekawi ulubieńcy! :D
    Jeśli chodzi o mnie to ten podkład nie przypadł mi do gustu ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każdemu pasuje co innego :)

      Usuń
  28. Moim ulubieńcem jest też żel z Biedronki, ale zapach BALI <333
    Świetni ulubieńcy :] Widzę, że większość to kosmetyki z AVON'u :'D

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z przeglądem dresslink? To dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego zapachu, ale możliwe, że go wypróbuję :)

      Usuń
  29. Z kosmetyków nie spotkałam się z niczym, zaciekawił mnie ten top coat :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie świetne pędzle !! ;)
    super!
    http://kingastanczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam żele antybakteryjne z bath&body works i są warte każdej wydanej na nie złotówki. Możesz jekupić na allegro, może wychodzą doego z dostawą, ale naorawdę warto. Ostatnio kupiłam krem bb z under 20 i jutro zacznę używanie.

    Zapraszam na haul!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych żelach wiele dobrego, ale na razie wystarcza mi ten :) A krem BB, po pewnym czasie przestał się u mnie sprawdzać :/

      Usuń
  32. Chyba też muszę sobie kupić taki zestaw pędzli D Uwielbiam rzeczy z Planet Spa ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle jak najbardziej polecam :) Planet Spa jest bardzo dobre :)

      Usuń
  33. Antybakteryjny żel (obecnie ten sam, który posiadasz) też zawsze mam w torebce :) Zaciekawił mnie podkład Rimmel, ciekawe czy dla mojej cery byłby odpowiednio jasny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład ten bardzo ładnie pobudza cerę :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Te perfumy z Avonu są świetne *-* ciekawy post ^^

    Zapraszam do mnie :D
    Ancient-lullaby-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również w lipcu byłam po prostu zakochana w tym żelu antybakteryjnym ;)
    zapraszam: http://photographybyvica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry i ładnie pachnie :)

      Usuń
  36. Świetni ulubieńcy!
    Miałam kiedyś te perfumy z Avonu i są naprawdę super!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    olga-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Ja też bardzo często słucham tej piosenki :)
    Co do perfum to miałam niedawno te z Avonu i mi też bardzo się spodobały.
    Zapraszam na nowy post----> Cześć!
    Serdecznie zapraszam na nowy post!
    Ktoś chętny wymienić się komentarzem lub obserwacją?
    Pisać w komentarzu :)
    http://olczii-blog.blogspot.com/2015/08/przyjazn-to-skarbktorego-nie-wykopiesz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobały tak, że jest to moje chyba 3 opakowanie :)

      Usuń
  38. Pędzle są moim marzeniem!
    spośród tych wszystkich rzeczy znana mi jest tylko maseczka, ponieważ sama ją używam :) Jest naprawdę warta kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim bardzo dobrze oczyszcza :)

      Usuń
  39. pędzelki wyglądają świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wymienionych tu kosmetyków, z żadnym do tej pory nie miałam do czynienia.
    Bardzo jednak zachęcająco wygląda ten top coat, chyba aż sama go wypróbuję ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci również tą maseczkę, na pewno się sprawdzi :)

      Usuń
  41. Te pędzle fajne! :) Piosenki słucham i jest moim zdaniem bardzo dobra ;) Pozdrawiam <3
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są nawet bardzo fajne :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  42. Od dawna poluje na te pędzle i chyba je w końcu kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj jak za taką cenę są świetne :)

      Usuń
  43. Bardzo lubię ten zapach z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajni ulubieńcy, używałam maski do twarzy z Avonu - jest super! :)
    http://apricot-cupcake.blogspot.com/2015/08/stupid-society.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna piosenka :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam kiedyś ten krem bb i jest naprawdę fajny. Świetny blog :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Ja nie pokazałam tutaj kremu bb :)

      Usuń
  48. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Perfum miałam teraz jednak kupiłam zapach lawendowy i mogę zdecydować, że jest dużo lepszy. :)) M Ó J ♥ B L O G zapraszam i pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lawendowego jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  50. wielu z rzeczy nigdy nawet na oczy nie widziałam. Także dziękuję, bo dzięki Tobie mogłam je wreszcie zobaczyć, może też na coś się skuszę.

    Zapraszam do siebie, zaczynam współpracę, także zależy mi na wsparciu
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeśli coś kupisz to trafi w twój gust ;)

      Usuń
  51. Mam taki sam żel pod prysznic, tylko inny zapach!
    A no i uwielbiam tą piosenkę:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zainteresował mnie ten żel z bebeauty! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne pedzelki :)

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam perfumy z Avon'u . Są świetne! ♥
    Nowy post na zyciedlapasji.blogspot.com Będzie mi bardzo miło Cię gościć w mych skromnych progach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie które nie są bardzo trwałe :/

      Usuń
  55. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam do obserwacji ;> flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Używam tego samego podkładu i go uwielbiam :) poklikałam, mogę prosić o to samo?
    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Perfumy są świetne!
    http://mrsdalibor.blogspot.com/2015/08/konkurs.html - ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zostałaś nominowana do LBA :) Więcej informacji na moim blogu :)
    hxyvxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale LBA jest dla początkujących blogów :)

      Usuń
  59. Te perfumy z avon są naprawdę rewelacyjne, dobry blog! :)
    Obs za obs? :)
    http://sasies-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. poklikane :)
    wspaniali ulubiency :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Te pierwsze perfumy z AVON są świetne, naprawdę.
    Uwielbiam Natalię Nykiel, posłuchaj sobie całej jej płyty. ;)
    Podoba mi się wygląd Twojego bloga. :3

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe rzeczy :) Ja mam perfum Sumer White Sumer :) Też pachnie ślicznie :* Pozdrawiam :) Poklikane :) Zapraszam do mnie :) http://martynaa-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Super pędzle, zamówiłam podobne i czekam aż do mnie dojdą :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również mam tą maseczkę z avon'u, ogólnie wszystkie produkty z tej serii planeta spa.
    Ogólnie pozostali ulubieńcy wyglądają ciekawie, pierwszy raz słyszę te piosenkę :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten żel wprost uwielbiam, ma genialny zapach ;) Kiedyś był jeszcze taki zielony z małymi drobinkami, i skóra po nim była mega gładka ale go wycofali ;) Dodaje do obserwowanych, super blog ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo lubie ten tuż do rzęs, używam i sprawdza się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetni ulubieńcy!
    Mam ten żel z BEBEAUTY, ale o zapachu BALI dodatkowo posiada on peeling :] Jest także moim ulubieńcem <3

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Pędzle są chyba najfajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :)
    Kliknęłam w linki, ceny: 11.07$ oraz 7.13$

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka