7 września 2015

I want.


Hej. 
U mnie pogoda zrobiła się bardzo jesienna, więc i mój blog przeszedł małą metamorfozę. Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy, jesienny wygląd. 



 Ostatnio zastanawia mnie do czego jeszcze skłonni są ludzie w tych czasach. Aby osiągnąć cel są w stanie zrobić wszystko. Nie ważne czy to zaszkodzi innemu, ważne, że ja będę mieć dobrze. Ja chce i nic innego się nie liczy. Nie przeszkadza im również niesprawiedliwe traktowanie, dokuczanie. I po co? Często robią to ot tak, bez powodu. Gdzie się podziało jakiekolwiek współczucie? Dlaczego jesteśmy dla siebie tak bardzo okrutni. Czy nie umiemy już normalnie funkcjonować? Mam wrażenie, że pogoń za pieniędzmi, karierą i sławą przyćmiła nasze wszelkie ludzkie odruchy. 


My, młodzi, nie musimy tacy być. Zmieńmy to, bo takie zachowanie do niczego dobrego nas nie doprowadzi. Naprawdę nie potrzeba wiele. Czasami wystarczy okazać komuś choć trochę wyrozumiałości, czy życzliwości. 


                  sweter-(klikniesz?)  sukienka-(klikniesz?)

Co myślicie na temat dążenia do celu po trupach? Też macie wrażenie, że pogoń za pieniędzmi i sławą zaćmiła wszelkie ludzkie odruchy? Dajcie również znać jak ma się Wasz humor po pierwszych dniach szkoły :) 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować pisz śmiało na email: marysia131999@gmail.com lub pisz w wiadomości na fanpage'u na fb klik, zachęcam również do polubienia strony. Możesz też zadać pytanie pod postem lub zadać je na asku klik. Z chęcią na wszystko odpowiem (odpisze).

44 komentarze :

  1. Świetnie napisałaś, a co do wyglądu bardzo mi się podoba :) Śliczne zdjęcia i stylizacja!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your skirt. Feel great on you. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Do do designu, polecam się na przyszłość :* Post bardzo mądry. Właśnie teraz jestem w trakcie przerabiania lektury, gdzie ludzie pokazują swoją okrutną twarz i traktują pozostałych z góry, często znęcając się nad nimi. To nieludzkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna sukienka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jaka fajna sukienka ♥
    Poklikasz w linki w tym poście?
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczne włosy *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie już nie potrafią współczuć czy pomagać. Każdy każdemu zazdrości . Jeszcze trochę to ludzkość się sama pozabija z tej nienawiści. Fajna sukienka :)
    Zapraszam do siebie ;)
    Thedorotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I poklikałam i jest taki piękny wygląda ŚLICZNY

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny nowy wygląd! Dobrze napisany post.
    Ładne zdjęcia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w swoim życiu codziennym raczej nie odczuwam tej pogonii, na szczęście! :)

    śliczna spódniczka!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis! <3
    Zapraszam do komentowania:
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety wiele osób w naszym wieku nie docenia wartości, które powinny być najważniejsze. Bardzo podoba mi się Twoja spódnica! :)

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak świetnie wyglądasz ! <3
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wygląd bloga i Ty również wyglądasz pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgodzę się.W tych czasach ludzie są w stanie zrobić wszystko..Dosłownie wszystko.. Super spódnica! Cudownie wyglądasz! *o* Pozdrawiam! ;3 http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To co dzieje się z ludźmi w dzisiejszych czasach jest przerażające... my, młodzi, musimy coś z tym zrobić zdecydowanie!
    PS. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka