17 września 2015

Ulubieńcy sierpnia


Hej.
W końcu przychodzę do Was z ulubieńcami sierpnia. Miały pojawić się kilka dni temu, jednak potrzebowałam chwili do zaaklimatyzowania się w nowej szkole. Nie przedłużając, zapraszam do czytania! :) 


O tym kamuflażu słyszałam już bardzo wiele pozytywnych opinii. W końcu sama go kupiła. Nie jest bardzo drogi, bo kosztuje ok.12 zł. Ja mam odcień 010 Ivory. Odcień jest idealny, a rzadko zdarza mi się trafić na odpowiedni kolor. Świetnie kryje niedoskonałości. Sprawdza się również jako baza pod cienie :) Jeśli szukacie jakiegoś korektora, to koniecznie przetestujcie ten. Jedynym minusem jest to, że zakrętka bardzo łatwo mi pękła. Jednak mi to nie przeszkadza. 


Perfumowany lakier od Wibo kupiłam na jakiejś przecenie. Bardzo spodobał mi się kolor. Nie mam również zastrzeżeń do krycia, czy trwałości. Zapach jest wyczuwalny na paznokciach do dwóch dni i jest naprawdę przyjemny.


Pasta oczyszczająca z Ziaji. Wydaje mi się, że pojawiła się już w moich ulubieńcach. Mam już drugie opakowanie. Używam jej codziennie wieczorem. Świetnie oczyszcza, a przy okazji delikatnie peelinguje. 


Peeling do ciała z Joanny o zapachu gruszki, który czuć w całej łazience. Regularne stosowanie sprawia, że skóra jest bardzo miękka. Produkt jest wydajny i niedrogi. Na pewno zaopatrzę się w inny zapach. Ostatnio widziałam gdzieś waniliowy, który byłby idealny na jesień i zimę :) 


Perfumy Summer White Sunset z Avon. Zdecydowanie moje letnie must have. Zapach jest bardzo orzeźwiający i długo utrzymuje się na mojej skórze. Od zeszłego roku zużyłam już minimum 4 opakowania. 


Podkład Rimmel Match Perfection. Szczerze zetknęłam się z nim przez przypadek. Wpadł do mojego koszyka, ponieważ kosztował 9 zł w Rossmannie, ponieważ był wyprzedawany. Bardzo się z nim polubiłam, jest lepszy od Wake Me Up, chociaż tamten też bardzo lubię. Jest to najjaśniejszy odcień, jednak dla mnie, bladziocha, mógłby być jeszcze troszeczkę jaśniejszy. 


Te czekolady zdecydowanie skradły moje serce. Można je kupi w Lidlu. Są już podzielone na kwadraciki. Ich smak jest obłędny, kto jeszcze nie próbował, niech szybko nadrabia. 

I ostatnia z kategorii, czyli muzyka. Justin jest dla mnie neutralny, jednak ta piosenka bardzo mi się spodobała. Wpadła mi w ucho i nie chce wypaść do tej pory. Polecam posłuchać :) 

Miałyście coś z moich ulubieńców? Jeśli tak podzielcie się ze mną swoją opinią. Jak pierwsze tygodnie w szkole? Dajecie jakoś radę? 


34 komentarze :

  1. Ja nie lubię lakierów z wibo, bo u mnie się nie trzymają, za to czekolada mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie trzymają się bardzo długo, ale z dobrą bazą i utwardzaczem dają radę :)

      Usuń
  2. Też lubię tą piosenke Justina:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ulubieńców chyba równie mocno co zapach gruszki! :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkłady Rimmela są świetne choć szczerze powiem, że zaczęłam ich używać od niedawna. Tej wersji nie miałam jeszcze ale słyszałam o tej świetnej przecenie ;)
    ___________________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Widzę, że mamy wspólnych ulubieńców :D Czekoladę kocham <3! Z niecierpliwością czekałam na powrót Justina z nową piosenką! Mam ten sam korektor i dobrze się sprawdza. Kupując go wiedziałam, że jest za ciemny, ale były tylko dwa odcienie i niestety jest za ciemny, ale u mnie sprawdza się dobrze, bo stosuję go na moje fioletowe cienie pod oczami a na to inny korektor i wszystko jest świetnie! Peeling wygrałam w konkursie na blogu i jest świetnie, a jego zapcha nieziemski <3! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cienie to ten korektor najlepszy nie jest ze względu na konsystencję, ale na niedoskonałości jest idealny :)

      Usuń
  7. Świetny post, bardzo pomocny :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama myślę nad zakupem tego kamuflażu z catrice, ale słyszę same pozytywne opinie na jego temat, także chyba niebawem on znajdzie się i u mnie :)!
    Bardzo fajny post :)
    http://weronikamagdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham te czekolady! A wibo to jedna z moich ulubionych firm :D

    OdpowiedzUsuń
  10. peeling sama używałam i świetnie mi się sprawdził :)
    czekolady z tej firmy są na prawde bardzo dobre!
    a piosenka... kocham Justina i jak zwykle piosenka cudowna! ♥

    Zapraszamy do nas: www.liviandinga.blogspot.com + OBSERWUJEMY ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetni ulubieńcy ;)

    zapraszam również do mnie :
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka prawdziwych smaczków :) Uwielbiam ten podkład Rimmel bo jest lekki, a całkiem dobrze kryje i trzyma sie cały dzien. :) Lakier ma cudny kolorek :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten podkład jest jednym z lepszych :)

      Usuń
  13. Po pierwsze, przepiękny nowy wygląd bloga :) A co do ulubieńców to czaję się na tą pastę z liści manuka i korektor z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pastę oczyszczającą z Ziaji
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ziaja - pasta, Wibo - lakier (ten sam kolorek) i Joanna - peeling - moi naj z tych Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że również lubisz te produkty :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka