5 października 2015

Mystical eye


Witam wszystkich po dość długiej przerwie!
Od razu śpieszę Wam wytłumaczyć co się ze mną działo. Główną i właściwie jedyną przyczyną braku postów był brak internetu. Dwa tygodnie temu popsuł mi się ruter. Niestety wrócił do mnie dopiero dzisiaj. Mam nadzieję, że rozumiecie :) 


Nim się obejrzałam minął pierwszy miesiąc szkoły. Ja już zaaklimatyzowałam się w liceum i na razie nie odczuwam różnicy w nauce w porównaniu z gimnazjum. 


Jak zwykle mam dla Was outfit, który miał pojawić się dwa tygodnie temu. Połączyłam bluzkę z ciekawym wzorem ze zwykłymi czarnymi jeansami. Osobiście lubię takie połączenia i wzory. 


(klikniesz?) 

Dajcie znać czy podoba Wam się stylizacja :) Opowiedzcie również jak Wam idzie w szkole i czy cieszycie się, że mamy jesień :) 


57 komentarzy :

  1. masz okazałą figurę a koszulka po prostu urzekła mnie na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten t-shirt! Ma coś w sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super koszulka klikniete moge liczyc na to samo w ostatnim poscie
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/10/fringe-cape.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz prześliczne włosy! ;*

    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluzeczka! <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikane :p świetna bluzka!

    na jakim profilu w LO jesteś? :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem na profilu humanistycznym :)

      Usuń
  9. Świetne bluzka :))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękne włosy, zawsze gdy widzę osobę o takich długich włosach przychodzi mi do głowy myśl "ale bym zrobiła śliczne dready" hah, takie zboczenie :-) Bluzka też świetna. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też miałam kiedyś kłopot z ruterem i wiem jak to jest kiedy tego internetu brak. Stylizacja podoba mi się :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna koszulka :)
    zapraszam
    http://oliiifka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze,że za klimatyzowałaś się w nowej szkole :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze gługo będę się musiało przyzwaczaić do gimnazjum :D Super outfit, koszulka boska! *,*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/10/moj-spodob-na-nudna-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze cie rozumiem, mi ostatnio zepsuł się laptop i też nie miałam możliwości pisania postów...
    Genialna koszulka! :*

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Outfit świetny ! Masz też śliczne włosy , zazdroszcze długosći ;/ W szkole całkiem nieźle chociaż z ilością wszystich testów dość przesadzają , a co do jesieni powoli sie ją zaczyna odczuwać przez naprawdę koszmarną pogodę ;/ http://laurapietryga.blogspot.com/2015/10/first-month-of-school.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :)

    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta bluzka i bardzo fajnie wygląda z tymi rurkami. Nie jest przesadzone, a to najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie miałaś internetu. Szczerze mówiąc zazdroszczę ci, że masz jak na razie czas na pisanie, bo mi go bardzo brak ostatnio właśnie przez szkołę. Z tego co wyczytałam jesteś w pierwszej liceum, przynajmniej ja tak zrozumiałam, podziw dla ciebie, że nie odczułaś zmiany w liceum, bo przecież tam jest więcej przedmiotów. Co do stylizacji, to bardzo spodobała mi się bluzka, a zdjęcia wyszły ślicznie.
    http://kenia0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo brakuje czasu ze względu na dużą ilość zajęć dodatkowych. Jednak mam zaplanowany cały dzień co do minuty, więc i dla bloga znajduję chwilkę :)

      Usuń
  20. Bardzo fajna stylizacja!
    Oczywiście w linki poklikałam :)
    http://thoughtcolorfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja!
    Zapraszam do mnie
    http://heinpsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hipnotyzująca koszulka, a zarazem jakaś taka... złowroga :( /M

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna jest ta koszulka! Masz śliczną figurę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna koszulka, również moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna koszulka, taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i koszulka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. masz super gust w ciuchach, az zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka