2 listopada 2015

Autumn and something more


Hej.
W końcu udało mi się wyjść zrobić zdjęcia na zewnątrz :) Efekty możecie zobaczyć w tym poście.

Ostatnio zaczęłam się zastanawiać dlaczego ludzie traktują siebie nawzajem aż tak źle. Powodem przeważnie jest inność. Ale czym tak naprawdę jest ta inność? To, że ktoś odbiega na przykład ubraniem  od normy nie znaczy, że jest gorszy. Według mnie nie powinno nas obchodzić jak ktoś wygląda, ani ile ma na koncie. Przecież tak naprawdę liczy się wnętrze człowieka. Przerażające jest to, że o tym zapominamy. Dlaczego widzimy błędy tylko u innych? Dlaczego ignorujemy własne? Bardzo mnie to ciekawi, lecz ciężko jest znaleźć jedną odpowiedź.


A co Wy myślicie na temat tego jak traktują się obecnie ludzie? Podobają Wam się zdjęcia w plenerze? Lubicie sukienki typu maxi?

87 komentarzy :

  1. Jakie cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do tej inności to się w pełni z Tb zgadzam. Szkoda, że większość tego nie rozumie :)
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, super zdjęcia w plenerku, cudowna jesień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna sukienka i cudne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka <3 Świetne zdjęcia :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta sukienka i przeeeśliczne włosy ♥ ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt zdjęć świetny! sukienka pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten las dodaje klimatu , sliczne wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ci w tej sukience!

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! Ludzie częściej powinni zważać na słowa czy czyny. Dobrze wszystko ujęłaś :)
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)
    isabela-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka i włosy! <3
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia są obłędne a stylizacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka! :D

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna sukienka! <3
    Właśnie to jest najgorsze, że łatwo kogoś krytykować, a trudniej dostrzec własne błędy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niestety takie jest życie ...

      Usuń
  17. Zdjęcia są świetne! :)

    Czy mogłabyś kliknąć w link z ostatniego posta? Będę wdzięczna! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz, do twarzy Ci z Jesienią :)
    Z postem całkowicie się zgadzam. Pozdrawiam :)
    http://myuncanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne, długie włosy:) kliknełam w link.
    Zapraszam do mnie i proszę o klikanie w linki Romwe! :)*TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie wyglądasz!:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardzo denerwuje jak ktoś ocenia po wyglądzie! Uhgt! Świetny post i super zdjęcia:-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, ciekawe czy gdzieś znajdę taką zieloną, byłaby idealna na lato...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są również inne kolory, jednak nie pamiętam czy był też zielony :)

      Usuń
  23. Niby tak jest, niby nie ważny jest wygląd, ciuchy, moda, kasa i tak dalej.
    Ale wchodząc do tramwaju szkoły, patrzysz na innych, i szybko możesz ich osądzić
    w końcu pierwsze wrażenie. Niestety czesto po wygladzie.
    Jednak w naszych codziennych relacjach nie rozumiem zupełnie jak mozna nie lubic kogos bo zle wygląda, bo wyglada inaczej. Jestesmy wolnymi ludzmi, a kazdy z nas ma prawo wyglądać jak chce, być kim chce.

    Ładne zdjęcia! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak długi komentarz :) Ja też nie rozumiem, jak można kogoś nie lubić ze względu na wygląd...

      Usuń
  24. Jejku jakie śliczne włosyy!!! zakochałam się *.*
    wygląd bloga genialny, taki jesienny :)
    Stylizacja jak i zdjęcia genialne !
    zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś śliczna :)
    Mega sukienka
    http://vicolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna suknia <3
    nie wiem czemu ludzia sa czasami tacy podli.../K

    OdpowiedzUsuń
  27. Mieszkam w Belgii i tu ludzie na przykład w moim wieku zachowują się dość dziwnie na przerwach w szkole większości gada o tym co ma i ile ma i za ile ....to strasznie wkurzające tylko by o tym mówili nie mówię że każdy ale większości ....szkoda ze tak młodym wieku myślą tylko o pieniądzach i o byciu najlepszym ze wszystich wszystko miejac niż skupić się na dzieciństwie i rzeczach które są ważniejsze ...

    PS. cudna sukienka i ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak długi komentarz :) Szkoda, że w tak młodym wieku myślą tylko o pieniądzach...

      Usuń
  28. bombowa sukienka! <3 ja jestem w trakcie poszukiwań na studniókę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest cudowna!
    Świetny krój !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia ;)
    Po za tym nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award ;) Po więcej informacji zapraszam do mnie: http://mylittleempirefashion.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award_5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie bawię się już LBA, gdyż jest to dla nowo powstałych blogów :)

      Usuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Może to wynika z kompleksów, jeśli ktoś krytykuje inność, to może sam nie ma odwagi być innym. Ciężko stwierdzić skąd to się bierze.
    Śliczna sukienka, ja mam tylko jedną maxi, ale typowo letnią ;) Poklikane, mogę prosić o to samo u mnie? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tak jest... Dziękuję, kliknięte :)

      Usuń
  33. Każdy z nas jest oceniany każdego dnia.. niestety nie wszyscy patrzą się na siebie i krytykują innych. Mimo, że popełniają te same błędy czasami ;) Ślicznie wyglądasz w sukience ;* Pozdrawiam

    www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. ale niesamowite zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz genialnie! przepiękna sukienka
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie do wygrania jest wymarzona torebka
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialna sukienka!

    www.chmielova.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawde cudowne zdjecia, to światło takie cieplutkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post! :)

    zapraszam do mnie http://perfekcjonizmx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialna sukienka i super zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny zestaw kosmetyków, no i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://blogerkapotterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka