15 listopada 2015

Joy Box "Make Up"


Hej.
W piątek doszło moje nowe pudełko Joy box. Jak zawsze pokażę Wam co się w nim nalazło. Mogę stwierdzić, że jest to najlepsze pudełeczko jakie miałam. Design opakowania jest obłędny, tak jak produkty, które w sobie kryje.



Róż do policzków od MUR (Make Up Revolution) od dawna się na nie czaiłam, ale jest ono dostępne tyko przez internet. Efekt jaki daje na policzkach jest tak cudowny, że chyba uzależnię się od tego produktu. Kolor jaki dostajemy to Iced Hearts. 

Wyjątkowy, potrójny róż do policzków zamknięty w uroczym pudełeczku w kształcie serca. Doskonale podkreśla i modeluje kości policzkowe. Dzięki niemu uzyskasz naturalny efekt skóry muśniętej słońcem. Zawiera rozświetlające drobinki. Cena sugerowana: 24,90 zł


GLOV Quick Treat to mini rękawica do usuwania makijażu. Dzięki niej szybko i skutecznie poprawisz makijaż wyłącznie za pomocą wody. Aby usunąć rozmazany tusz lub nadmiar różu czy cieni do powiek wystarczy nałożyć Glov Quick Treat na palec, zwilżyć wodą i przetrzeć konkretny fragment skóry – mikrowłókna działają jak magnes i przyciągają cząsteczki kosmetyków. Po poprawieniu makijażu produkt należy uprać w ręku za pomocą szarego mydła, wypłukać i odwiesić do wysuszenia. Dzięki unikalnym włóknom, wszystkie zabrudzenia skóry zostają skutecznie usunięte, a dodatkowo już po jednym zastosowaniu produkt wpływa na wygładzenie powierzchni skóry wykazując działanie lekko peelingujące, podczas którego dochodzi do redukcji martwych komórek naskórka.


 Nowoczesny podkład Oceanic AA Make Up Lumi zapewnia doskonałą trwałość, jednocześnie jedwabistą gładkość i naturalne rozświetlenie. Innowacyjny LUMI - SensorXP delikatnie rozprasza światło, nadając skórze świeży i promienny wygląd. Testowany dermatologicznie. 
Cena sugerowana: 14 zł


W bronzerze również się zakochałam. Ma w sobie delikatne drobinki, które pięknie odbijają światło. Efekt jaki daje jest bardzo delikatny, nie możemy zrobić sobie nim plam. 

Efekt muśniętej słońcem skóry o każdej porze roku. Zawarte w pudrze delikatnie połyskujące drobinki nadadzą Twojej cerze subtelnego, słonecznego blasku.Idealny także do podkreślenia opalenizny. Zawiera Witaminę E . 
Cena sugerowana: 11 zł


Zaczynamy od niesamowitego tuszu do rzęs GENIAL VOLUME od Pierre Rene. Mascara zapewnia nowy wymiar rzęs w kilka sekund!1 warstwa - efekt naturalnych rzęs, 2 warstwa - efekt sztucznych rzęs Genialna mascara - pogrubia, wydłuża, definiuje makijaż! Komfortowa silikonowa szczoteczka z innowacyjną końcówką.
 Cena sugerowana: 21,99 zł


Permanentna, miękka kredka, pozwalająca rysować zarówno wąskie jak i szerokie linie, precyzyjnie nada wymarzony kształt ust. Naniesiona na odtłuszczoną skórę gwarantuje długotrwały efekt makijażu ust. Dostępna w 5 odcieniach. Cena sugerowana: 44,99 zł


Od razu po przyjściu pudełeczka przetestowałam ten zmywacz. Jest świetny. Odkręcamy wieczko, w środku jest gąbeczka, w którą wsadzamy palec. Przekręcamy go kilka razy i jest w 100% czysty. Dla mnie rewelacja! Jeśli ktoś wie, gdzie go mogę dostać stacjonarnie niech mi koniecznie napisze : )

 Zmywacz do paznokci, bezacetonowy z gąbką – innowacyjny sposób na usunięcie lakieru z paznokci. Niezwykle prosty w użyciu. Skutecznie usuwa każdy rodzaj lakieru, nawet kilka warstw. Bezacetonowy - nadaje się do paznokci naturalnych, tipsów i akryli. Wygodny dozownik nie tylko ułatwia zmywanie paznokci, ale również zapobiega wyciekaniu zmywacza 
Cena sugerowana: 6 zł


Jedyny minaturowy produkt w tej edycji od Schwarzkopf.
Maska do włosów Color Freeze. Zapewnia intensywną opiekę farbowanym włosom. Dzięki regenerującym składnikom, wypełnia ubytki strukturalne w korze i łuskach włosów, a Technologia Równowagi pH 4.5 wzmacnia strukturę włosów od wewnątrz, zwiększa ich elastyczność oraz zabezpiecza przed blaknięciem koloru. Produkt miniaturowy 
Cena sugerowana produktu pełnowymiarowego: 73 zł


 Eleganckie lakiery ESTETIC marki INGRID to połączenie nowej, najwyższej klasy składników z unikalną, absolutnie fantastyczną gamą kolorystyczną – od delikatnych odcieni pastelowych, poprzez bogatą paletę czerwieni, aż po intensywne i soczyste barwy, w których znajdziemy modne kolory na 2015 rok. Lakiery posiadają płaski pędzelek, który gwarantuje precyzyjną, równomierną aplikację kosmetyku, już za pierwszym pociągnięciem. Szybkoschnąca formuła lakieru zapewnia perfekcyjny manicure przez kilka dni. 
Cena sugerowana: 10 zł


Past do zębów Krystaliczna Biel, dzięki unikalnej enzymatycznej formule, doskonale oczyszcza zęby z zanieczyszczeń powierzchniowych przywracając im biel. Delikatna, żelowa konsystencja pasty zapewnia codzienną higienę i wybielanie bez ingerencji w strukturę szkliwa zębów. Pasta zawiera drobinki bieli, które podczas szczotkowania osadzają się na szkliwie zapewniając oszałamiający połysk. Pasta Krystaliczna Biel zapewnia pełna ochronę przeciwpróchniczą i przeznaczona jest do codziennego i długotrwałego stosowania. 
Cena sugerowana: 21 zł


PALETKI W 6 RÓŻNYCH KOLORACH Paletka cieni prasowanych do powiek to praktyczny zestaw TRZECH odcieni, mocno nasyconych pigmentami, umożliwiający wykonanie profesjonalnego i hipnotyzującego makijażu oczu na każdą okazję. Idealnie współgrające ze sobą barwy o różnym stopniu nasycenia perłą pozwalają na stworzenie wielu kolorystycznych kombinacji i modnych kreacji oka. Luksusowa paletka kryje w sobie nie tylko aksamitne cienie z dodatkiem jedwabiu, ale również lusterko oraz dwustronny aplikator. Bezparabenowa formuła wzbogacona wysokiej jakości komponentami gwarantuje równomierną aplikację kosmetyku na powiece, zapewniając lepszą trwałość cieni i większą intensywność koloru. 
Cena sugerowana: 14 zł


Pierwsze co poczułam po otworzeniu Boxa, to właśnie zapach tej świeczki :D

Mini świeczki od Yankee Candle. Dostępne w różnych zapachach, palą się do 15 godzin. Świeczka dostępna w zestawie z kieliszkiem. Cena ok. 20 zł

Tak wygląda listopadowa wersja pudełeczka. Mi bardzo przypadła do gustu. Już nie długo powinna pojawić się wersja świąteczna, więc zapraszam wszystkich zainteresowanych tutaj. Box może być świetnym prezentem pod choinkę. 
A Wam jak się podoba zawartość? Miałyście któryś z tych kosmetyków? 
Założyłam Snapa specjalnie dla Was, jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam :)

119 komentarzy :

  1. bardzo fajne rzeczy Ci przysłali:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość pudełka :) http://fashionstyleinspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo niezłe perełki http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy ! Pudełko przesliczne:)
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju te pudełko faktycznie ma śliczny design ! ♥ A co do kosmetyków to żadnego nie posiadam, ale skusiłabym się na te cienie do powiek :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. To serduszko wydaje się być świetne :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuje kupic sobie te serduszko, ale zawsze gdy robie internetowe zakupy zapominam je zamowic ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie zaciekawiła mnie ta mini rękawica :)
    Pudełko wygląda naprawdę świetnie ;)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, też miałam zamiar kupić sobie to pudełeczko :)
    http://spadajtomojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe serduszko, na pewno rzeczy w nim się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe rzeczy!
    jellysmoke00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Yankee Candle... ♥
    Świetne zdobycze, za wszelką cene postaram się o tą świeczkę i róż ;*
    Świetny post, obserwuję <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty, do tego czerwony lakier-też muszę sobie jakiś sprawić. Ostatnio wyrzuciłam resztki starego podeschniętego lakieru, a ten kolor jest jednym z podstawowych jakie muszę mieć w swojej toaletce;D

    Pudełko faktycznie wygląda obłędnie;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne to pudełko, też ostatnio chciałam te sobie zamówić ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paczuszka! :) Najbardziej zaciekawił mnie ten róż w prześlicznym pudełeczku! :)

    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/11/chocolate-festival-warsaw.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! 😊
    apprecave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi pudełko bardzo się podoba ;) Szczególnie ten tusz do rzęs
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny post, na pewno każdy coś dla siebie znajdzie :))

    http://kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się marzy Blushing Hearts :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak wygląd tego pudełka obłędny :D najbardziej mi się podoba ten róż, słyszałam wiele dobrych opini :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam podkłady z tej firmy! ;)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przejrzałam 'po części' cały blog i bardzo mi się spodobał :) podoba mi się Twój styl ubierania i kolorowe posty. Nie jesteś typową blogerką modową i to mnie chyba urzekło, że o tym właśnie jest Twój blog, a jednak czuję się jak w domciu :) Pozdrawiam!
    http://the-mystery-of-the-stolen-necklace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z tym Joy Boxem i widzę, że dają dużo kosmetyków co jest bardzo na plus ;) Dziękuję , że poinformowałaś o istnieniu tego pudełka ; ) Obserwuję i zapraszam do mnie www.red-rosess.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super pudełko, które kryje wiele potrzebnych dla nas dziewczyn rzeczy :D
    ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie te kosmetyki! :*
    Pudełko cieszy oczka haha :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne pudełeczko! Moim nr. 1 jest rozświetlacz z Makeup Revolution :)

    Pozdrawiam, Ila :)
    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega są te pudełka !! :D Sama testuje Glossy boxy, ale przymierzam sie do Joy Boxa ;) Świetna recenzja która mnie zachęciła ;) zapraszam do mnie, po recenzje innych pudełek : benoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Coraz częściej myślę, żeby sobie zamówić takiego boxa :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zainteresowała mnie ta rękawica, jeszcze o takiej nie słyszałam.
    Uwielbiam świeczki yankee candle! :)
    Ogólnie to świetna recenzja, pozdrawiam.

    http://natasiak.blogspot.com/2015/11/wyjatkowy-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz jest tyle tych pudełeczek, że nie wiedziałabym które wybrać :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! Pierwszy raz widze taką rękawicę!

    OdpowiedzUsuń
  32. O jacie ! ale fajne bajery ♥
    Ile płaciłaś za pudełko?
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne jest to pudełko! Dzięki twoim poprzednim postom z boxami ten box też jest u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny zestaw kosmetyków :)

    http://craaazygiiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten zestaw jest świetny :)
    Musze wreszcie zamówić sobie to pudełko :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie zastanawiam się nad zakupem takiego pudełeczka ;) Słyszałąm mnóstwo opinii na jego temat. Udanych testów! :)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pudełko!
    Chciałam sobie ostatnio kupić to serduszko z MUR :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. W oko wpadło mi to serduszko z MUR, które muszę sobie szybko sprawić! Kredka ma idealny kolor. <3 http://xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne pudełko!
    To serduszko MUR mega! Dużo osób go chwali, chyba muszę wypróbować!

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie wspaniałe pudełko *-* Jak na początku zobaczyłam zdjęcie to myślałam że to jakieś pudełko ale farbami,kredkami hehe Bardzo ciekawi mnie ta rękawiczka!

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne jest to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale świetne pudełeczko! :D Rzeczywiście zawartośc jest świetna :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny post, obserwuje i jeszcze kiedyś wpadnę do cb na bloga http://boroweczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. tez mam ten róz i sprawdza sie swietnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale super rzeczy, też chcę. <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/mountains.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Róż do policzków świetny! :)

    http://jestemnatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawi mnie ta rękawiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne to pudełko! Najbardziej spodobała mi się rękawiczka i świeczka, ale reszta też ciekawa :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszta też by Ci przypadła do gustu :)

      Usuń
  51. Uwielbiam takie pudełeczka z kosmetykami i różnymi ciekawostkami ! Jak narazie najbardziej znane jest mi BeGlossy :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj, już za niedługo rozważę zamówienie, któregoś z pudełek, które są dostępne w internecie :P
    Jestem ciekawa efektu, jaki daje róż z MUR :)
    Lubię takie posty.

    Zapraszam do mnie:
    http://hanyvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo mi się spodobały cienie ! :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  54. Łał fajne produkty, sama bym skorzystała ;)
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, nigdy nie widziałam czegos podobnego, ale widać, że naprawdę się opłaca! Szata graficzna samego pudełka powala na kolana. :) Najbardziej spodobał mi się lakier, maska do włosów i pasta wybielająca. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szata jest świetna, tak jak produkty :)

      Usuń
  56. Róż zdecydowanie najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam świeczki z Yankee Candle <3 moim zdaniem są przecudowne ;)
    I coraz częściej rozważam zakup Joy Boxa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka