22 listopada 2015

Sweater

 Hej.
Dzisiaj przychodzę do Was z chyba pierwszym tagiem na moim blogu :) Zapraszam do czytania. 
Jeśli mam wybierać to wybiorę rurki. Nie do wszystkiego można założyć leginsy, choć są o wygodniejsze. To właśnie w nich lub w dresach najczęściej chodzę w domu. 
Chyba nie dam rady wybrać :D Herbata to napój, który towarzyszy mi zawsze. Kawę lubię, jednak piję ją tylko wtedy, kiedy mam dużo rzeczy do zrobienia, a brak mi już siły. Czekoladę na gorąco uwielbiam pić w jesienne i zimowe wieczory. 
Moim ulubionym jesiennym sweterkiem stał się ten, który właśnie widzicie na zdjęciach. Jest on z romwe (KLIK). Jest strasznie milutki i ciepły.
Moim ulubionym zapachem świeczki jest wanilia oraz lawenda. Moją najnowszą lawendową świeczkę możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu :)
Polecam Wam Girl Online oraz trylogię Igrzyska Śmierci bardzo fajnie i szybko się je czyta.
Nie oglądam za dużo seriali, jednak mogę Wam polecić Plotkarę oraz Ranczo. Ranczo to serial, który po prostu mogę oglądać cały czas i nigdy mi się nie znudzi.
 
Są to wszelkie kolory nude. Bardzo lubię brązy, ale i czerwienie są świetne na tą porą roku.


Dajcie znać czy podoba Wam się taka forma postu. Jeśli chcecie to odpowiedzcie na te pytania w komentarzach, chętnie zobaczę jak to jest u Was :) 

Przypominam Wam o konkursie, który trwa u mnie na blogu KLIK

Zapraszam Was również na mojego blogowego snapa, gdzie zdradzam wiele ciekawych rzeczy.

104 komentarze :

  1. świetny post. czekam na dalsze :)
    zapraszam na mojego bloga:
    http://ja-juliaia.blogspot.com/2015/11/11-pomysow-co-kupic-kolezance-na-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! :*

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag i super odpowiedzi. Sweterek bardzo mi się podoba ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post. Oryginalne zdjęcia. Obserwuję! :D http://victoriaaprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny sweterek, nadaje sie na chlodne dni.

    kavax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy sweterek :) pozdrawiam i zapraszam do siebie! buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, jesteśmy w wielu kwestiach podobne, chociaż na pewno nie co do świeczek :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoj sweterek jest taki milutki i ciepły :)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz! :D
    Fajny post :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten sweterek <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak patrzę na te wszystkie komentarze i aż mnie korci, żeby napisać jakiś poemat czy cokolwiek, żeby się wyróżniało. W każdym razie, ostatnio też zrobiłam u siebie tag, miał być kobiecy, a wyszedł jak zawsze, co ja zrobię, że większość moich czytelników to płeć męska...;)

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny sweterek <3 masz piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę włosów!
    śliczne zdjęcia i świetny tag:)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę włosów!
    śliczne zdjęcia i świetny tag:)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy :)
    Czy ten sweterek z pierwszego zdjęcia to ten sam co na pozostałych?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny tag. Masz śliczne włosy, zazdroszczę. :))
    Zapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwień to kolor na każdą porę roku. I mówi Ci to osoba, która ma u siebie osiem różnych odcieni!

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki cudowny ten sweterek *.*

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny milusi sweter, lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam pić czekoladę w chłodne wieczory :) Ps. piękny sweterek, taki puszysty :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek! Ja też uwielbiam waniliowe świeczki :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny sweter tez taki mam :* :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny sweter! <3
    Też uwielbiam Ranczo :) świetny serial, którego nie da się nie lubić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweterek :)

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele nas łączy!
    Ja chyba też miałabym problem między czekoladą, a herbatą! To moje dwie miłości!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie śliczne sweterki *^* Super tag i odpowiedzi ^^
    http://jestemnatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny ten sweterek :)
    Tag fajny ja np. za kawą nie przepadam ;)
    Obserwuję ;)

    Buziaki, Ila ;*
    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sweterek, taki na zime haha :D
    Co do książki-polecam trylogie Quantum. Na prawde.

    http://cvtepastelday.blogspot.com/2015/11/hard-work.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny sweterek! Czekam na kolejne posty

    http://perfekcjonizmx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście jestem uzależniona od gorąącej czekolady z piankami! Idealne połączenie na jesienne i blisko zimowe wieczory :)
    pozdrawiam cieplutko! kiproovska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować z tymi piankami :)

      Usuń
  32. Strasznie podoba mi się ten sweterek! A osobiście... wybrałabym chyba te same rzeczy, co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również wole jeansy, bo legginsy nie zawsze są odpowiednie. Świetny tag oraz zdjęcia :)
    www.world-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. super wygląd bloga i fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja <3 I te odpowiedzi ! Awww...

    OdpowiedzUsuń
  36. Super tag, mogłoby być ich więcej na twoim blogu! <3 Również kocham cieplutkie, milutkie swetry na zimną pogodę. :D
    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Być może będzie więcej tagów ;)

      Usuń
  37. Genialna stylizacja :)
    http://olek-fasolek.blogspot.com/2015/11/born-pretty-store-6.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz prześliczne włosy :)) Bardzo ładny sweterek :)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Super tag i świetne odpowiedzi

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczny ten sweterek ! Chyba właśnie przeczytam ''Igrzyska śmierci'' jak polecasz ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładny sweter. Ostatnio też zakochałam się w Igrzyskach Śmierci :)
    aniapodlecka.blogspot.com - poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny post <3 Wszystko do siebie pasuje *O* Idealnie! Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Też nie potrafiłabym wybrać między kawą a czekoladą. ;) Igrzyska Śmierci - forever. Super sweter. Fajny tag ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja mam tak, że kocham leginsy, ale wole rurki, bo ubieram się bardziej elegancko. i również kocham igrzyska śmierci!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piekne zdjecia :) i ciekawy post :)

    http://borawsca.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawy tak, ja osobiście kiedyś jeszcze rok temu cały czas praktycznie chodziłam w leginsach bo nie mogłam znaleźć odpowiedniego modelu spodni. Zawsze były z zza grubego materiału, przez co były sztywsne i były biodrówkami- a teraz odkryłam spodnie z wysokim stanem i znalazłam swoje trzy pary ulubionych rurek:)
    http://sassygurll.blogspot.com/2015/11/instagram-part-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie z wysokim stanem są świetne :)

      Usuń
  47. fajny tag
    teraz mi przypomniałaś,że nabrałam ochotę na gorącą czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny tag, świetne odpowiedzi - dlatego bardzo miło się czytało :)
    Cudowny sweterek, który z pewnością sobie zamówię, dlatego dziękuję.
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog!!

    little-princess12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka