27 grudnia 2015

Outfit-sylwestrowa edycja

Hej.
Święta niestety się już skończyły, ale już w czwartek mamy kolejny ważny dzień- Sylwester! :) 
Ja już od jakiegoś czasu wiem jak go spędzę. Oczywiście mam już przygotowany outfit. Właśnie w tą sukienkę, którą widzicie na zdjęciach będę ubrana. 
Według mnie jest ona świetna. Od razu zwróciłam uwagę na nią. Lubię sukienki w takie wyraziste wzory. Nie lubię kupować rzeczy tylko na jedną okazję, a tą na pewno założę jeszcze nie raz. Będzie fajnie wyglądać na wiosnę jak i latem. Jeśli jesteście ciekawe ile kosztuje i skąd jest to zapraszam TUTAJ.

Jak minęły Wam święta? Macie plany na sylwestra? Podoba Wam się sukienka? Może klikniesz w link do sukienki?

Zapraszam wszystkich na blogowego snapa: marysiaofficial, na fanpage oraz do dołączenia do grupy czytelników bloga KLIK

102 komentarze :

  1. śliczna sukienka ;)

    zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka, ja też już wiem, co będę robiła w sylwestra
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2015/12/christmas-inspirations.html
    zapraszam na najnowszy post

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukienka

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jest to, że sukienkę możesz ubrać nie tylko na sylwestra! Kliknęłam w link ;) Mi święta minęły bardzo fajnie :D Rodzinna atmosfera, dużo jedzenia, udane prezenty.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudowna sukienka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna sukienka! Uwielbiam rzeczy z SheIn, kliknęłam :)
    ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka, kliknęłam :)
    Ja na sylwestra zaplanowałam założyć coś bardziej wystrzałowego, w cekiny :)

    Pozdrawiam :*
    Mój blog-KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jaka śliczna sukienka :) ale masz długie włosy :ooo
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka! Super zdjęcia.
    Kliknęłam :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli tak daj znać u mnie ;)
    Pozdrawiam!
    stasiakmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta sukienka, ślicznie na Tobie leży :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję , ponieważ bardzo spodobał mi się twój blog. Zdjęcia są idealne i tworzą cudowny wystrój.
    http://aartmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie! daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super sukienka naprawdę ładna masz rację sprawdzi się nie tylko na jedną okazję bo jest dość uniwersalna ;) świetny wybór ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super sukienka naprawdę ładna masz rację sprawdzi się nie tylko na jedną okazję bo jest dość uniwersalna ;) świetny wybór ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sukienka, uniwersalna i taka wyjątkowa.:)

    http://cvtepastelday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna ta sukienka i ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna sukienka, świetnie się na Tobie prezentuje. :)
    jellysmoke00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci, że masz gdzie wybrać się na Sylwestra! Ja pewnie jak co roku to święto spędzę w domu.
    Sukienka jest przepiękna. Też lubię takie oryginalne wzory :)
    Zazdroszczę włosów! :O

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukienka! ja w tym roku stawiam na cekiny :D

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. pieknie wyglądasz
    klikniete oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa sukienka :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest po prostu świetna, jeszcze nie widziałam takiej nigdzie :) Na pewno przykuwałaby spojrzenia na imprezie sylwestrowej, bo jest bardzo oryginalna :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka <3 Oraz piękne zdjęcia :) Kliknęłam link do sukienki

    http://paullaaa-paullaa.blogspot.com/ Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy post oraz genialna sukienka :)

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny outfit, życzę miłego Sylwestra ;)
    obserwuję i pozdrawiam,
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna sukienka! Masz świetne nogi. Pasuje do Ciebie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka. Podoba mi się twój look sylwestrowy.

    krreatywnaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajny print ma ta sukienka ;)
    wyglądasz super
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka :) I zazdroszczę długich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja :*
    Piękna jest ta sukienka.
    I buty :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja :*
    Piękna jest ta sukienka.
    I buty :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny pomysł na sylwessylwestrowy :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem typem dziewczyny, dla której sukienka to najmniej opłacalny wydatek ale to ze względu na ilość innych potrzebnych rzeczy. Nie mniej jednak jest bardzo ładna. :)


    wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta sukienka z Shein jest piękna!!<3
    Wybrałabym tylko dla niej inne tło..:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/little-red-dress-clip-in-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna sukienka. Szalonego sylwestra życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna sukienka. Szalonego sylwestra życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka jest bardzo fajna i super na sylwestrową zabawę. Wydaje mi się jednak, że buty masz zbyt ciężkie :).
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu byłam na zewnątrz, więc wybrałam botki :) Normalnie można założyć szpilki czy baletki :)

      Usuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka jest przepiękna! Tak strasznie Ci w niej do twarzy! :*
    Pozdrawiam i całuję! Zapraszam do zaobserwowania! NF :*

    http://nadya-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka