8 grudnia 2015

Świąteczny konkurs! 08.12.15 - 24.12.15 (WYNIKI)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Konkurs wygrała: misspolalita
Gratuluję! 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej. 
Tak jak obiecywałam na moim blogu pojawia się drugi konkurs! :) Tym razem jest on skierowany do miłośniczek kosmetyków.
Do wygrania jest:
-paletka cieni Lovely nude make up kit
-masełko do ust Bielenda
-maseczka do twarzy Ziaja
-tusz do rzęs Lovely Pump Up
-dwa lakiery Wibo



Zasady/regulamin:
1. Trzeba być obserwatorem bloga
2.Należy w komentarzu odpowiedzieć na pytanie:
Jak wyglądają twoje wymarzone święta? 
3.Należy zostawić pod postem komentarz według wzoru:
Obserwuję blog jako:
Mój email:
Odpowiedź na pytanie:
4.Będzie mi miło, jeśli polubicie też mój fanpage KLIK, jednak nie jest to obowiązkowe :) 
5.Konkurs trwa do 24.12.15 do godziny 12:00
6.Wyniki pojawią się 24.12.15 do godziny 15:00
7.Ze zwycięzcą skontaktuję się przez podanego email'a, więc pamiętajcie o podaniu prawidłowego :)
8. Najlepszą odpowiedź wybiorę ja, czyli autorka bloga.
9.Nagrody zakupiłam za własne pieniądze.

Przypominam również o drugim konkursie, który odbywa się na blogu KLIK 


38 komentarzy :

  1. Obserwuję blog jako: Aleksandra Włoch
    Mój email: a.wloch94@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moje święta (przynajmniej mam nadzieję, że będą tak wyglądać) to wylegiwanie się w łóżku, wcinanie pysznych ciast upieczonych przez moją mamę, nadrobienie zaległości jeśli chodzi o książki, Kevin sam w domu i spędzony czas wspólnie z rodziną, tą najbliższą, bo nie jestem fanką dużych rodzinnych zjazdów. ;)
    A w tym roku jeszcze wypad na Gwiezdne Wojny, razem z mamcią i moim facetem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako: Sabina Lach
    Mój email: sabina32@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie: Jak wyglądają moje święta? Od dziecka uważam, że są pełne magii. Mam bardzo liczną rodzinę. Wszyscy są porozrzucani gdzieś po świecie. Jednak na święta każdy znajduje czas i przyjeżdża do Polski, do mojej babci. Mieszkam blisko niej, więc co roku pomagam w porządkach oraz przygotowywaniu potraw. A ile przy tym jest śmiechy ! :) Mam dużo młodszych kuzynek, dla których pieczenie ciast jest ogromną frajdą połączoną z zabawą w rzucanie mąką :D Pomagają dziadkowi przy "obróbce" karpia oraz przy nakrywaniu do stołu. Kiedy na niebie pojawia się pierwsza gwiazdka wszyscy siadamy do stołu, dzielimy się opłatkiem i spożywamy 12 potraw - co jest u mnie tradycją od wieeeeelu lat. A jako 13. danie wcinamy cukierki z pięknie przystrojonej choinki :D Później pasterka i kolędowanie. Jako, że babcia ma wielki dom, wszyscy mają gdzie spać (a jest ich aż 23 osoby :O ). Na drugi dzień jest więc ogrom śmiechu i wygłupów z moją rodzinką :) Uwielbiam święta !

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako: Natalia Piatczyc
    Mój email: nata050697@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Święta - uważam , ze to jeden z piękniejszych okresów w roku. Dla mnie święta, a raczej do nich przygotowanie zaczyna się z początkiem adwentu. Mam swoje postanowienia na ten okres - nie jem słodyczy przez co 25 grudnia słodkości smakują mi wyśmienicie. W święta oczywiście ubieram choinkę. Najczęściej ozdoby, które na niej wiszą są wykonane przeze mnie i mamę. Oczywiście w domu nie brakuje światełek , stroików, pomarańczy. Oprócz wystroju pamiętamy o słuchaniu kolęd. Spędzamy ze sobą dużo czasu - rozmawiamy. Odwiedzamy rodzinę. Bardzo ważną kwestią jest pasterka. A przede wszystkim pamiętamy o MIŁOŚCI, RADOŚCI I WIERZE W BOGA.

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje blog jako :wiktoria Gędek
    mój email: gedekwiktoria@gmail.com
    odpowiedz na pytanie: Moje święta prawie co roku wyglądają tak samo. Skromna kolacja wigilijna z mamą i Babcią. następnego dnia zawsze jedziemy do kuzynistwa poniewaz jeden z nich ma urodziny. Niestety w tym roku bedzie inaczej. owe kuzynostwo od kilku miesiecy mieszka w niemczech :( i święta spędze sama z mamą.. tak mialo być do wczoraj! Jedna z kuzynek przyjedzie do polski i spedzimy te swieta od poczatku do konca z mamą i kuzynką. Babcia będzie tylko na wigilijnej kolacji. Okres przed świętami spędzamy na pieczeniu i gotowaniu różnych smakołyków ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję blog jako: Zakupoholiczka9
    Mój email: ania10013@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie:Zacznę od tego, że uwielbiam moje święta i nigdy nie zamieniłabym ich na żadne inne !
    W dzień Wigilii wstaję dosyć wcześnie, jem porządne śniadanie (bo później aż do czasu kolacji nic nie jem). Później pomagam mojim siostrą (mama w tym czasie jest w pracy) w sprzątaniu. Gdy już mama wraca przygotowujemy stół wigilijny. Naszą kolację jemy około godziny 17: 30. Zawsze przed kolacją idę się umyć i uroczyście ubrać. Przed rozpoczęciem kolacji modlimy się, dzielimy opłatkiem i składamy sobie życzenia. Na naszym stole wigilijnym jest jeszcze jeden dodatkowy talerz dla tak zwanego nieznajomego gościa. Czasami pod stół dajemy sianko. Wigilię jemy około 4O minut. W Wigilię jemy :
    - karpia
    - barszcz z uszkami
    - zupę grochową
    - pierogi z kapustą i grzybami
    - makówki
    - jest też moczka. Przygotowywana jest ze specjalnego rodzaju piernika, migdałów, rodzynek, suszonych śliwek, suszonych moreli, gruszek, suszonych fig, orzechów laskowych i dużej ilości ciemnego piwa, w którym moczy się składniki.
    - zupę rybną z grzankami
    Ja najbardziej lubię barszcz z uszkami i pierogi z kapustą i grzybami.
    Po zjedzeniu kolacji idziemy oglądać prezenty które znajdują się pod choinką. Później idziemy do góry do mojej babci i dziadka i też składamy sobie życzenia, słuchamy kolęd, rozmawiamy, dzielimy się opłatkiem i wręczamy sobie prezenty. Po jakimś czasie schodzimy na dół i oglądamy telewizję (najczęściej Kevina) i dobrze się przy tym bawimy. Uwielbiam moje święta i nie wyobrażam ich sobie bez kolęd, wigilijnych potraw, rodziny, choinki i opłatka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję blog jako: Kamila Maćkowiak
    Mój email:kamilkamilka123kamila@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Moje święta są przepełnione radością i miłością. Spędzone w gronie wielkiej rodziny, osób starszych, jak i młodszych.Z wielką choinką z własnoręcznymi ozdobami i smakołykami, a pod nią gronem ślicznych prezentów. Kocham święta, ponieważ moja rodzina jest bardzo kochana i sprawia mi ogromną radość, w okresie świąt bije ciepło domowego kominka i świątecznej radości. A wieczorkiem, uwielbiam pić z rodzicami gorącą czekoladę z miską pierników, w tle z kolędom. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blog jako: lamia-riae --> lamia-riae.blogspot.com
    Mój email:ilonastejbach@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Wymarzone święta? To te w których wszyscy są razem i nie ma pomiędzy nikim dziwnych intryg i kłótni. Niestety moje rodziny są podzielone i raczej nigdy nie spędzę swoich wymarzonych świąt.
    Święta to czas wybaczania dlaczego więc świat jest taki okrutny? Dlaczego jest tak mało życzliwych i ciepłych ludzi? W okół wszystkich przygotowań i ozdób świątecznych tego "czaru" który podobno powinniśmy wszyscy czuć, pomiędzy tym wszystkim nie widać bólu jaki niektórzy przeżywają.
    Myślę, że spędzenie świąt z bliskimi to tak naprawdę wymarzone święta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję blog jako: Oliwia Wójcik
    Mój email:oliwiadiamond@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone święta to święta spędzone w gronie najbliższych i rodziny, aby każdy dostał swój wymarzony prezent, śpiewając kolędy i zajadając 12 dań na bożonarodzeniowym stole.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blog jako Weronika Blanka (z bloga reliaablena.blogspot.com/)
    Wymarzone święta? Takie, gdzie spotyka się cała rodzina(chociaż to niemożliwe, bo mam na prawdę liczną rodzinę). Dzień przed wigilią, słuchając piosenek świątecznych i kolęd ubiramy choinkę. Z kuchni czuć zapachy niektórych z potraw. A sam dzeń Wigilii? Rano wstaję zazwyczaj później niż wszyscy, a moja rodzina już krząta się po domu ogarniając niektóre rzeczy, gotując, przyozdabiając pokój czy pakując prezenty(w ukryciu przed młodszym rodzeństwem, kuzynostwem). Mama jest lekarzem więc czasem jej nie ma na Wigilii lub przychodzi dopiero o 19(ale zawsze na nią czekamy!)
    Jednak w tym roku nie ma dyżuru(i to jest wyjątkowe, wreszcie od kilku lat spędzimy świetnie Wigilię, a mama nie będzie wymęczona po dniu w pracy). Także zasiądziemy pewnie o 17.30, zjemy potrawy(ps.mój ukochany barszczyk z uszkami♥), a po skończonej kolacji pójdę z młodszymi dziećmi wypatrywać mikołaja przez okno!! Zejdziemy na dół i zacznie się coś co chyba każdy kocha - odpakowywanie prezentów! A najlepsze są uśmiechy dziadków kiedy podoba im się prezent ode mnie-bezcenne♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój e-mail:magdalena.weronika@wp.pl

      Usuń
    2. mój e-mail:magdalena.weronika@wp.pl

      Usuń
  11. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post, zapraszam do mnie http://aleksandrakubiszyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję blog jako: twogirlstvpoland@gmail.com
    Mój email: twogirlstvpoland@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Moje wymarzone święta? Spędzam je z rodziną! Jest to chyba najlepsze co mogę powiedzieć, czuję się wtedy bezpieczna i mogę powspominać stare czasy, jak to jeszcze chodziłam w pieluchach haha! Nie są mi potrzebne prezenty, wspólny posiłek i rozmowa są najważniejsze, najlepsze, że święta spędzam u babci, która mieszka 700 km ode mnie, więc moje wymarzone święta są z kochaną rodziną i tym klimatem, który odczuwa każdy podczas tych magicznych chwili ❤
    http://agirlsarentideal.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako: twogirlstvpoland@gmail.com
    Mój email: twogirlstvpoland@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Moje wymarzone święta? Spędzam je z rodziną! Jest to chyba najlepsze co mogę powiedzieć, czuję się wtedy bezpieczna i mogę powspominać stare czasy, jak to jeszcze chodziłam w pieluchach haha! Nie są mi potrzebne prezenty, wspólny posiłek i rozmowa są najważniejsze, najlepsze, że święta spędzam u babci, która mieszka 700 km ode mnie, więc moje wymarzone święta są z kochaną rodziną i tym klimatem, który odczuwa każdy podczas tych magicznych chwili ❤
    http://agirlsarentideal.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog jako: misspolalita
    Mój email: mspolalita@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejsze, moje wymarzone Święta Bożego Narodzenia to te, które odbywają się w ludzkich sercach. Kiedy wyczekuje się nie pierwszej gwiazdki, karpia na stole czy Mikołaja z prezentami, ale narodzin Syna Bożego. Kiedy każdy wie dlaczego na stole jest akurat 12 potraw i dlaczego pod obrusem leży sianko. Kiedy puste miejsce przy stole wreszcie się zapełni, a przed północą wszyscy radośnie ruszą na pasterkę i będą śpiewać kolędy. Kiedy na każdego spłynie coś więcej niż radość ze spędzonego w rodzinnym gronie czasu – będzie to też świadomość czym są Święta Bożego Narodzenia. Kiedy to, że je celebrujemy będzie oznaką tego, że w naszych sercach zamieszkała miłość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog jako: Sylwia Pierlak
    Mój email: sylwiapierlak@op.pl
    Jak wyglądają twoje wymarzone święta? Moje wymarzone święta, to po prostu te, które spędzam z rodziną.. Nie wiem jak u innych, ale u mnie cała rodzina zjeżdża się tylko raz w roku, właśnie w święta Bożego Narodzenia. Dlatego też święta są dla mnie tak ważne. Gdy już wszyscy się spotykamy, następuje ta magiczna atmosfera. Rozmawiamy, wspominamy, śmiejemy się, wręczamy sobie prezenty.. Święta to dla mnie najpiękniejszy okres w ciągu roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję blog jako: Julia Kordiak
    Mój email: wielkooka.malgosia@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Moje wymarzone święta są te, które spędzam w gronie rodzinnym u moich dziadków, w Górze Śląskiej. Najpierw czytam Pismo Świętne, następnie dzielimy się opłatkiem i siadamy do wiglijnego stołu. Moja babcia z mamą zawsze przygotowują potrawy, a ja wraz z dziadkiem nakrywam do stołu. Zawsze panuje ta świąteczna, cudowna atmosfera. Czuję się wtedy bardzo szczęśliwa i bezpieczna. Lepszych świąt nie można sobie wyobrazić, niż tych z rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blog jako : Paulina Łata
    email: latapaulina01@gmail.com
    http://paulonkal-paulonkal.blogspot.com
    odpowiedź:
    Moje wymarzone święta oczywiście powinny być spędzone z najbliższymi, bez żadnych kłótni oraz dogadywania sobie.
    Chciałabym, aby spędzić kiedyś Wigilię z calutką rodziną przy jednym dużym rodzinnym stole. Na dworze powinien być śnieg i ozdobione choinki. Nastrój w domu ciepły. Wraz z innymi dziećmi oczekuję pierwszej gwiazdki. Dziadkowie siędzący przy choince z ciepłą czekoladą do picia. Ciocie szykują stół do kolacji a mama stoi w kuchni i stara się by wszystkie danie były wręcz idealne. Dzieci spiewają kolędy, wszyscy się cieszą wspólnie spędzanym czasem. Tata stara się skrycie schować prezenty pod choinką.
    Jest pierwsza gwiazdka,wszytsko gotowe. W tle lecą kolędy. Czytamy Biblię, modlimy się a następnie dzielimy się opłatkiem. Przy jedzeniu wszyscy wspominają i opowiadają szczęśliwe chwile. Gdy wszyscy zjedli, tata odszedł od stołu. Nagle przyszedł Święty Mikołaj. Siada na pufie i wypytuje się kto był grzeczny a kto nie. Dzieci podchodzą do niego i dostają od niego prezenty, otwierają je i cieszą się cały wieczór.Święty Mikołaj sobie idzie i wraca tata. Wszyscy się śmieją i cieszą wraz z dziećmi a tata nie wie o co chodzi i pyta się ''coś mnie ominęło?''.
    Po wszystkim idziemy wszyscy razem do kościoła.

    W dużym skrócie tak powinny wyglądać według mnie moje wymarzone święta. Pozdrawiam no i życzę szczęśliwych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję blog jako: Kinga Siegert
    Mój email: Lopatolog2001@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Moje wymarzone święta to takie, w których nie chodzi o prezenty, ozdoby, czy nawet o perfekcyjne przygotowanie wszystkich potraw. Żyjemy w czasach, kiedy w okresie świątecznym większości z nas zależy tylko na tym, aby dom był równie pięknie przyozdobiony, jak dom sąsiadów, staramy się przygotować jak najlepiej wszystkie 12 potraw, idziemy na pasterkę, bo inni też idą, a moim zdaniem nie o to w tym wszystkim chodzi. W świętach chodzi o to, by cieszyć się narodzinami Jezusa, na które czekaliśmy cały adwent. Wątpię, czy chociaż połowa z nas pomyśli o tym podczas wigilijnej wieczerzy. Nie chodzi mi teraz o sam fakt Jezusa, tylko o radość, która powinna nas ogarnąć w tym czasie. U mnie w domu standardowo na święta jest wielki stres i nerwy, czy aby na pewno ze wszystkim zdążymy, czy wszystko będzie tak jak trzeba i czy o niczym nie zapomnieliśmy. W tym pośpiechu zapomina się o uśmiechu i całym sensie świąt. Traktuje się je jako wolne od pracy/szkoły, które wykorzystuje się na odrobienie innych zalegających prac. Moje wymarzone święta to takie, podczas których mogłabym usiąść z rodzicami i braćmi przy stole (niekoniecznie nawet zastawionym wieloma, perfekcyjnie przygotowanymi potrawami) i po prostu porozmawiać. Nie na temat pracy, szkoły, czy pieniędzy, tylko o tym, co się dzieje tu i teraz, o świętach, o czasie spędzonym razem. Bez stresu i niepotrzebnych nerwów. Najlepsze święta to takie, które celebrują szczęśliwie spędzone chwile, a nie rybę na talerzu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog jako: Beauty B.
    Mój email: monika2003@vp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone święta to choinka, po czubki przystrojona kolorowymi bombkami, to prószący śnieg za oknem, to dom pełen ludzi wypełniony śmiechem, kolędami i zapachem wigilijnych potraw ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obs: Laura-ss

    Mój e-mail : laurahassak01@gmail.com

    Moje wymarzone święta to przede wszystkim święta spędzone całą rodziną, bez wyjątków. Nie wyobrażam sobie spędzać ich bez obecności pięknie ozdobionej choinki, czy stołu z wieloma potrawami. Oczywiście nie zapominając istoty świąt nie mogą one się odbyć bez towarzystwa kolęd, wspólnie je śpiewając cieszymy się z narodzin Jezusa.
    Święta moich marzeń to przede wszystkim nie święta przykryte aurą prezentów i największego wykosztowania się, ale takie, których nie zapomnę przez długi czas, bo spędzę je cudownie z tymi, których tak naprawdę na co dzień niekoniecznie spotykam. Jest to okres, który tuż po zakończeniu się sprawia, że czekam na niego przez kolejne 12 miesięcy z utęsknieniem, bo wywołuje u mnie tak wielką radość.

    Oczywiście wciąż pragnę by te święta były bardzo śnieżne, to również przyprawi mnie o uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję blog jako: Anusiaaak kazik
    Mój e-mail: anna.kazik@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone święta to takie z całą rodziną. Z piękną, ozdobioną, świecącą choinką... Nie mogę się doczekać, aż spadnie śnieg, zapachów z kuchni! Radość z dawania i otrzymywania prezentów! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję blog jako: Zuzia
    Mój e-mail: zumatu512@gmail.com
    Polubiłam fanpage.
    Odpowiedź na pytanie: Ciężko jest mi wyobrazić sobie idealne święta. Idealnie jest wtedy, kiedy moja cała rodzina siedzi przy wigilijnym stole, w tle lecą kolędy, na choince delikatnie błyszczą bombki, od których odbija się światło lampek. Marzę o rodzinnym cieple w święta, którego z roku na rok brakuje, bo każdy dorasta, większą wagę przywiązuje do organizacji świąt, niż ich prawdziwej istoty. Kiedyś, gdy będę mieć własny dom, rodzinę, chcę zaprosić na święta kogoś, kto nie miałby z kim ich spędzić. Kogoś, kto zająłby miejsce tego "niespodziewanego gościa", którego co roku oczekuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje blog jako : Roksana Kisiel
    Mój e-mail : roksi1234567@gmail..com
    Opowiedz: Większość ludzi obchodzi święta bo po po prostu są święta trzeba uśiąść do stołu nie doceniają tego święta .Moje wymarzone święta są wtedy kiedy wszyscy siadamy do stołu śpiewamy koledy dzielimy się opłatkiem z miłośćią do siebie i wtedy czuć te święta te świąteczną moc :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/12/ulubiency-miesiaca1.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję bloga jako: Sandra F, mój e-mail: sandra.fesser97@gmail.com
    Od kilku lat wychowuję się w niepełnej rodzinie, także chciałabym święta spędzić choć raz tak jak każdy, czyli z obydwoma rodzicami i bratem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje blog jako : Izabela Kącka
    Mój email : iza.kacka@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie : Może pomyślicie sobie, że zachowuje się jak malutkie dziecko, ale tak chciałabym, żeby zwierzęta zaczęły mówić ludzkim głosem. Chciałabym przede wszystkim spędzić te święta z całą rodziną. Dużo jedzonka i gry do nocy <3 (;
    Chciałabym, aby w domu zapanowała taka magia i każdy poczuje się jak pięciolatek <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia!
    Ja zapraszam do mnie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję bloga jako:Cecylia Bartyzel
    Mój mail:cecylia.bartyzel@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie: W świętach chciałabym poczuć tą prawdziwą świąteczną atmosferę, niestety w dzisiejszych czas liczą się tylko prezenty i to żeby jak najwięcej się najeść. A ja chciałabym, usiąść spokojnie przy stole, nigdzie się nie spieszyć i tak po prostu miło spędzić czas z moją rodziną. A najlepiej, gdyby wróciły czasy kiedy, chodziłam z mamą i bratem na roraty, ten czas oczekiwania był wtedy najpiękniejszy. Trzeba było rano wstać i po ciemku z lampionem iść do kościoła, to są moje najpiękniejsze wspomnienia świąt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję blog jako: ewelina aa
    Mój email: pudelko93@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone święta są przy stole w rodzinnym gronie. Gdzie wszyscy są zadowoleni uśmiechnięci. Śpiewamy razem kolędy oraz dzielimy się opłatkiem. Także wspominamy dawne lata i innych członków rodziny, których nie znaliśmy lub nie zdarzyliśmy poznać. Chciałabym, aby panował prawdziwy rodzinny nastrój a nie jakiś sztuczny. Gdzie każdy się uśmiecha a w myślach ma swoje negatywne odczucia do kogoś. Chciałabym abyśmy poszli całą rodziną na pasterkę i spedzili ten czas tylko w gronie najblizszych nam osob. Nie potrzebne nam prezenty. Ważne, aby było miło i przyjemnie oraz było czuć te święta, które są raz w roku. Na codzień nie ma czasu lub niektórzy nie chcą się spotykać.

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuje bloga jako :tosbokerecenzje
    mój email :tosboker@gmail.com
    odpowiedź na pytanie :Moje wymarzone święta chciałabym spędzić na Florydzie, na plaży, pływać, bawić się, chodzić w krótkich spodenkach. Choć mówiąc szczerze święta kojarzą się ze śniegiem, ale chciałabym przeżyć coś nowego. Coś o czym będę opowiadać wnuką.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję blog jako: Wiktoria Remisz
    Mój email: wiciaa@spoko.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone święta wyglądają tak jak zawsze, dla mnie ważne jest to że spędzę je z rodziną, w domu. Nie przywiązuję dużej wagi do prezentów, chociaż lubię je dawać rodzinie. Może troszkę brakuje tego śniegu na święta.. Ale jednak stawiam na rodzinę. Tak, moje wymarzone święta spędzę właśnie z najbliższymi. Nic więcej się nie liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję blog jako: Alicja Paszkowska
    Mój email: alicjapaszkowska2000@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Jak wyglądają moje wymarzone święta? Najpierw należy odpowiedzieć na pytanie "co to są święta?". Święta są czasem nie tylko wolnym od szkoły czy pracy, w święta spotykamy się z rodziną przy wigilijnym stole, na którym znajduje się 12 potraw, łamiąc się opłatkiem i życząc sobie wszystkiego, co najlepsze. W święta śpiewamy kolędy, wspominamy tych, których z nami nie ma, ubieramy choinkę oraz dzielimy się uśmiechem z rodziną i wszystkimi wokoło. Święta są szczęśliwe tylko wtedy, kiedy spędzamy je z rodziną, a nie sami w pustym domu. Pamiętajmy też, aby pozostawić puste miejsce przy stole. Pamiętajmy, że są ludzie, którzy te święta spędzają samotnie. Pasterka wypełnia cały ten magiczny czas. U nas w kościele od niedawna działa scholka, czyli chór, który śpiewa podczas mszy. W pasterkę również będziemy śpiewać, co spotęguje bożonarodzeniowy nastrój. A co z prezentami? Prezenty nie są najważniejsze, bowiem ważniejsze jest to, że jesteśmy razem, tu i teraz. Do wymarzonych świąt brakuje tylko... śniegu! Miejmy nadzieję, że nas zaszczyci swoją obecnością. Tak wyglądają moje wymarzone święta, a Twoje? :)

    Pozdrawiam.
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję blog jako: Magda Bereza
    Mój email: magda_berezs@wp.pl
    Like fp jako - Magda Bereza
    Odpowiedź na pytanie:Moje wymarzone święta? Po prostu aby były.. w tym roku beda to moje pierwsze swieta od 2009 roku. w 2009 16 grudnia zmarła moja mama, od tamtego czasu swieta stracily dla mnie moc. Moje wymarzone swieta bylyby to te spedzone z nia, ale to niemozliwe.. 3 grudnia to ja zostalam mamą przecudownego zdrowego chlopca Sebastianka.. chce mu dac to, czego ja nie mialam, chce aby mial co wspominac, i swieta cos dla niego znaczyly.. teraz jest malutki ale to pierwsze swieta z nim... chcę je spędzić tradycyjnie, chce w tym roku w ogóle je spędzić, ubralismy choinkę, poplakalam sie przy tym, to dla mnie bardzo wazne i sentymentalne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję blog jako: Nadia
    Mój email: jo-jo-a@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone święta to posiadanie całej rodziny w domu. Niestety jest tak, że wszystkie z siostrami porozjeżdżałyśmy się po Polsce i trudno nam się spotkać tak w cztery. Nawet w święta jest to niemożliwe, bo w końcu jest praca i nauka, ich własna rodzina. Trudno o termin dogodny dla nas wszystkich. Dlatego marze o świętach w domu moich rodziców. O takich samych jak gdy byłyśmy małe. Gdy gotowałyśmy z mamą w kuchni i jako te najmłodsze ubierałyśmy razem choinkę. Do dziś są to moje najszczęśliwsze wspomnienia. Idealnie się było by tak z nimi spotkać. Usiąść przy stole jak dawniej i śpiewać kolędy. Ahhh jak ja za tym tęsknie. Szkoda, że nie da się cofnąć czasu i przeżyć tego jeszcze raz. Moja babcia by wtedy jeszcze żyła, na stole były by zrobione przez nią pierogi. Ahh co to były za pierogi. Jeszcze robione na takim starym piecu. Kompletnie inny smak niż te robione na dzisiejszych kuchenkach. Moje wymarzone święta to te, które już były. Chciałabym żeby wróciły.

    OdpowiedzUsuń
  35. były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytać tytuł postu i sam post :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka