21 grudnia 2015

Święta coraz bliżej, czyli prezenty last minute

Hej.
Do świąt zostało już zaledwie kilka dni! :) Dla zabieganych i spóźnialskich przygotowałam kilka pomysłów na ciekawe prezenty. 
Pędzle będą idealnym prezentem dla dziewczyn, które się malują lub zaczynają swoją przygodę z makijażem. Ja mam kilka zestawów i śmiało mogę stwierdzić, że nigdy nie jest ich za dużo :) Ja ten zestaw kupiłam TUTAJ
Następnym pomysłem są kosmetyki. Myślę, że z nich każdy będzie zadowolony. Nie polecam kupowania perfum, czy kremów bo nie zawsze trafimy z zapachem czy przeznaczeniem. Ja wybrałam jedwab do włosów oraz balsam do ciała. Są to kosmetyki uniwersalne, zawsze się przydadzą. Myślę, że każda kobieta lubi dbać o swoją skórę oraz włosy :)
Możemy również zmontować malutką paczuszkę. Ja wybrałam naszyjnik KLIK, jajeczko do makijażu KLIK oraz woreczki do przechowywania biżuterii KLIK. Naszyjnik przyda się do wielu stylizacji, dzięki jajeczku będziemy mogli nałożyć szybciutko makijaż, a woreczki uchronią przed bałaganem i niszczeniem akcesoriów. Do tego można dołożyć słodycze i prezent gotowy :)
Dla miłośniczek zdobienia paznokci również mam propozycję :) Wystarczy kupić lakier, ja tu wybrałam czerwień, bo wiąże się z świętami oraz jest kolorem , który każdy powinien mieć. Dodać do tego naklejki na paznokcie i już mamy świetny zestaw. Moje naklejki kupiłam TUTAJ i TUTAJ.
Genialnym pomysłem będą świeczki oraz woski. Umilą one każdą chwilę spędzoną w domu. 
Ja wybrałam Cranberry Pear z goodies.pl 
Jest to uniwersalny zapach. Będzie się sprawdzał w każdą porę roku. Wyczuwam w nim żurawinę i gruszkę. Nie jest to duszący zapach. Ja porównałabym go bardziej do orzeźwiających. Myślę, że jest dość neutralny i będzie pasował wielu osobom. 
Ostatnim pomysłem są tak sławne Cotton Balls. Ja moje zamówiłam TUTAJ. Tworzą niepowtarzalny klimat w pokoju. Umilą wiele jesiennych, jak i zimowych wieczorów. 

Co myślicie na temat tych pomysłów? Byłybyście zadowolone z takich prezentów? 
Zapraszam do dołączania do grupy czytelników bloga :) KLIK

76 komentarzy :

  1. Kurcze mogłam wcześniej przeczytać posta, prezenty już zakupione. Świetne pomysły !
    Obserwuję :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Te lampki są genialne.
    http://wiki-blog12.blogspot.com/?m=0.

    OdpowiedzUsuń
  3. z Twojej listy zdecydowanie wybrałabym dla siebie wosk :)
    zapraszam na mojego nowego (starego) bloga!
    katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! :)

    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu, poklikałam również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj przygarnęłabym te pędzle :)
    Sweterek też
    Bardzo ciekawy post

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo chciałabym dostać pędzle :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki świetne! + Poklikałam oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły na prezenty.
    Masz bardzo fajnego bloga będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://zatrzymujachwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły! Wesołych świąt!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam takie same kule ale zamówiłam w innym sklepie
    klikniete kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenciki! Cudowne pędzle sama bym takie chciała dostać <3
    Bardzo dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie ma za co :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Słyszałam o tym, że te pędzle są świetne :)
    Wow, nie wiedziałam, że na Dresslink można zamówić takie kule i to w dodatku tak taniutko!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły :*
    Ja kupiłam mojej mamie zestaw z Dove :*
    It'd.

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły :*
    Ja kupiłam mojej mamie zestaw z Dove :*
    It'd.

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysły na prezenty ! Ja muszę jeszcze dokupić kilka rzeczy :)
    Pozdrawiam kvlinowska :) http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pomysły na prezenty :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mega pomysly na prezent!



    http://kavax.blogspot.com/2015/12/paczka-od-bps-2.html
    http://kavax.blogspot.com/2015/12/paczka-od-bps-2.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne propozycje :) Z nami kobietami nie ma tragedii bo jeśli chodzi o ciuchy i kosmetyki, nigdy nam tego za wiele <3 Miałam najgorszy problem z chłopakiem, który ma wszystkiego pod dostatkiem i oznajmił, że nie chce żadnych ciuchów ani perfum bo ma ich sporo, ale i dla niego coś w końcu znalazłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nam zawsze coś się kupi,a z nimi są problemy :)

      Usuń
  19. Ciekawe pomysły, myślę, że takie uniwersalne :) Można też zrobić oczywiście coś własnoręcznie, prezent wtedy o wiele bardziej się docenia.
    Pozdrawiam! :)

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się właśnie, żeby były uniwersalne :) Tak własnoręczne prezenty są bardzo fajne :)

      Usuń
  20. Ciekawe propozycję :) Na pewno się przydadzą .. bo jeszcze nie mam prezentów (kupionych) :( .. obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne propozycje:) Te świecące kule są extra:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely ideas! I love these products, especially that blue sweater! So so cute :) Have a great week!

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. W tym roku u mnie słabo z kasą, wszystko wydałam na aparat, więc prezenty zrobiłam własnoręcznie. :) Poklikałam. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe pomysły na prezenty ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny naszyjnik :) muszę się w taki zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM
    Ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy, zastanawiam się nad zamówieniem tych pędzli :) Poklikane+ wesołych świąt :*

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pomysły :D ! Uwielbiam takie posty, dla wielu osób mogą być na prawdę przydatne. Ja jednak mam już dawno kupione prezenty :). Poklikałam.
    Świetny blog, będę tu wpadać.
    zapraszam do mnie- Not Always Normal ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie najbardziej podobają się te pędzle. Chyba muszę się zaopatrzyć w takie.
    Poklikałam we wszystkie linki.
    Pędzle- $4.89
    naszyjnik- $1.09
    jajeczko- $1.29
    woreczek- $1.05
    naklejki- $1.09
    lampki- $3.90
    1 sweter- $21.99
    2 sweter- $17.85
    3 sweter- $24.90

    Wesołych Świąt! nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkie pomysły super! wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam takie pędzelki 😉
    http://mojarozowabajka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama bym chciała dostać coś z YC albo Cotton Balls!!<3

    Sweterki z Shein są cudowne!<3 Oczywiście kliknęłam, zapraszam do mnie w wolnej chwili!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/christmas-ugly-sweaters.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pędzelki wyglądają na bardzo fajne,koniecznie dodaj post z recenzją, będę czekać!:*
    http://aprzybulowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Te pędzle i a'la beauty blender są interesujące.

    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Poklikane :) Bardzo mi się podobają pędzle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka