15 grudnia 2015

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Christmas Eve

Hej.
Ostatni post z recenzją wosku bardzo się Wam spodobał, co bardzo mnie cieszy :) Właśnie dlatego przychodzę dzisiaj do Was z nowym woskiem :) Jako, że coraz bliżej święta wybrałam zapach "Christmas Eve".
Zapraszam na drugi post z serii "#Woskomaniaczka"! 
Tym razem jest to typowo świąteczny wosk. Bardzo podoba mi się jego szata graficzna, jest idealna na święta. To cudeńko pochodzi oczywiście ze strony Goodies.pl. Cena: 7 zł

Co o zapachu mówi producent? 
W oczekiwaniu na pojawienie się na niebie „tej” pierwszej gwiazdy – dobrze jest potrenować cierpliwość i wprowadzać się stopniowo w świąteczny nastrój. Jak to zrobić? Wystarczy zasiąść wygodnie w fotelu, otulić się ciepłym pledem, zaparzyć herbatę i rozgrzać wosk Christmas Eve. Wigilijna tarteletka od Yankee Candle to miszmasz słodkich śliwek i owoców kandyzowanych. Całość pachnie i smakuje jak najwytrawniejszy, grudniowy keks i pozwala na to, aby delektować się świąteczną atmosferą przez 365 dni w roku. Bo wosk Christmas Eve to hołd dla bożonarodzeniowej atmosfery i esencja wigilijnego oczekiwania na pierwszą gwiazdkę.

Według mnie jest to bardzo ciepły zapach. Idealny na czas świąt. Kiedy pierwszy raz go powąchałam od razu pomyślałam o zapachu śliwek, jest on dominujący. Wyczuwam również jakąś słodką nutę. Wystarczy umieścić mały kawałeczek wosku w kominku, by rozniósł się po całym domu. U mnie na pewno zagości podczas Wigilii :) 
Ja jestem zauroczona tym zapachem, jak i wyglądem tarty :) Myślę, że może to być fajny prezent dla kogoś pod choinkę. A Wy co myślicie o takim wosku? Miałyście kiedyś ten zapach? Podoba Wam się szata graficzna? 

Przypominam o konkursie, w którym do wygrania są kosmetyki KLIK.
Zapraszam również na snapchat: marysiaofficial oraz na grupę moich czytelników KLIK.

101 komentarzy :

  1. uwielbiam tą markę świec! mam 3 duże słoje i są świetne <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Koniecznie muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z twj firmy dużą świeczkę i sprawdza się super! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może świece też niedługo wypróbuję :)

      Usuń
  4. uwielbiam zapachowe świece:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twoje posty, mają bardzo dużo pozytywnej energii! :) obserwuje od dawna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak pachnie ale wygląda naprawdę ładnie ;)
    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, design naprawdę przyciąga :)

      Usuń
  7. jestem ciekawa zapachu, bo wygląda pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam woski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad jego zakupem :) Czekam na dalsze recenzje wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze nie miałam przyjemności z żadnym woskiem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świeczki ale z woskami nie miałam do czynienia póki co :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post, od dawna planuję kupić te woski, może w końcu zamówię xd jestem bardzo ciekawa tego zapachu ♥

    Zapraszam do mnie na nowy post ♥
    http://xyu-xyuki.blogspot.com/2015/12/end-also-known-as-new-beginning_13.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post muszę sobie kupić ten wosk!>
    Ładne zdjęcia już takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nic nie mam z tej firmy ale czytałam już wiele pochlebnych opinii na ich temat :)
    Muszę koniecznie wypróbować :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele opinii słychać na temat tych wosków i ogólnie tej firmy :) świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie wosk

    skomentowałam i liczę na samo http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam świeczek tej marki, może się skuszę:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam kilka świeczek tej marki, i chyba w najbliższym czasie skuszę się na jeden z wosków. Jest tak wiele zapachów, że nie mogę się zdecydować, który wybrać!

    W wolnym czasie zapraszam do mnie:
    www.natalia-olczyk.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdy komentarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam problem przy wyborze ;)

      Usuń
  19. mam pierniczkową i cynamonową swieczke i jestem totalnie zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy pachną równie intensywnie jak woski :)

      Usuń
  20. Mam kilka zapachów, ale żadnego swiatecznego, ale dużo osób je poleca! MUszę sie na nie skusić. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie zdecydowałam się na ten świąteczny zapach :)

      Usuń
  21. Miałam kilka wosków tej firmy i faktycznie są bardzo fajne. :) Tego jeszcze nie próbowałam, ale chętnie bym to zrobiła. Szata graficzna jak najbardziej ok. :)
    Pozdrawiam, http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba się skuszę i kupie. Super <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle jak jestem w galerii u mnie w mieście je widzę i tak mnie kusi... Ale jeszcze poczekam trochę bo mam mnóstwo świeczek i już nie mam gdzie tego trzymać :(
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, świeczek i wosków nigdy dość :D

      Usuń
  24. Z chęcią zakupię ten wosk :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele osób jest na tak w związku z woskami, więc chyba pora na kupno! :)
    Pozdrawiam, mój blog : http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham woski YC jednak zdecydowanie wolę zapach Christmas Memories. Zapach, który opisałaś nie przypadł mi do gustu ;/ Według mnie pachniał jak syrop i kojarzył mi się z przeziębieniem xd Ale każdy ma inny gust ;) Myślę, że zestaw tartaletek i kominka to cudowny zimowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sampler o zapachu Christmas Memories :)

      Usuń
  27. uwielbiam ta firmę! :) śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszystkie woski i świeczki z tej firmu, piękne pachną! :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę sobie sprawić ten wosk, bo takiego zapachu jeszcze nie miałam :)
    ola-blum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zapachy tych woskow!

    Zapraszam na nowy post:

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/2015/12/12-days-to-chistmas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapachy tych woskow!

    Zapraszam na nowy post:

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/2015/12/12-days-to-chistmas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie wypróbowałabym ten wosk, zachęciłaś mnie ;)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda super! Aż czuję jego zapach przez monitor :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam świece z Yankee ale ich cena trochę jest zbyt wysoka, więc stawiam na woski, które są tańsze a równie dobre ;)
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że świeczki od nich są mega drogie :)

      Usuń
  35. Ostatnio zainteresowały mnie woski z tej firmy, jest o nich bardzo dużo pozytywnych opinii, cóż może warto spróbować. :)

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytam wiele o tych woskach ale jeszcze żadnego nie miałam! Muszę się po świętach zebrać i kupić kilka sztuk bo strasznie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam świeczki! Jest to najlepszy prezent który można mi sprawić:)Aż gęsia skórka mi przeszła:) Pozdrawiam Cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  38. świeczki są meega!
    śliczne zdjęcia!

    by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam kiedyś taki zapach, ale nie z goodies. Może kiedyś kupię.

    http://itismytimee.blogspot.com/2015/12/swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Woski yankee candle są moimi ulubionymi i zdecydowanie je polecam szczególnie na zimowe wieczory <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda bardzo ładnie, podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie bym wypróbowała ten wosk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto szczególnie w okresie świątecznym :)

      Usuń
  43. Ja uwielbiam keks i zapach śliwek haha! Myślę, że ta świeczka przypadłaby mi do gustu :D Jakość zdjęć jest świetna! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy ale na pewno kupię :) Bardzo mnie zachęciłaś
    siwa7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny jest ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tego zapachu nie miałam ale wszelkie woski i świece uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam kilka wosków w zapasie i palę regularnie :) tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam wszelkie świeczki zapachowe, ale aż sama się dziwię, że nie miałam jeszcze okazji wypróbować yankee candles! Wyglądają super, a pewnie jeszcze lepiej pachną! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygląda bardzo kusząco! Już od dawna zbieram się do kupienia kilku wosków... :)

    naciaczeg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka