30 grudnia 2015

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Icicles + Wygraj wosk YC Icicles (WYNIKI)

Hej :) 
Spodobały Wam się ostatnie posty z serii "#Woskomaniaczka", dlatego przychodzę do Was z kolejnym postem z tej serii :) 
Tym razem z goodies.pl zamówiłam wosk o nazwie Icicles KLIK. 
Co o wosku mówi producent? 
Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat szeleszczący sosnowych gałęzi pokrytych lodem z nutami cynamonu.

Zapach wosku bardzo mi się podoba. Jest wyczuwalny jeszcze przez opakowanie. Wyraźnie czuć sosnowy zapach, ale spokojnie, nie jest to zapach odświeżaczy do toalet :) Wyczuwalna jest nuta cynamonu, jednak ona nie dominuje. Ciekawe jest to, że właśnie cynamon dodaje nutę ciepła temu woskowi, który ogólnie pachnie chłodno. Paląc go w kominku i zamykając oczy widzę właśnie szeleszczące, zmarznięte gałązki sosny. 
Cena:7 zł, w obecnej promocji 5,60 zł
 KONKURS!
30.12.15-13.01.16
Teraz chyba to na co wszyscy czekają :) Pomyślałam, że skoro seria tak bardzo się Wam spodobała, to zamówię wosk specjalnie dla Was.
Tak oto macie okazję zrobić sobie prezent na Nowy Rok i wygrać wosk o zapachu Icicles. 
Regulamin:
(obowiązkowo)
1.Musisz być obserwatorem bloga.
2.Musisz zostawić na dole komentarz zgłoszeniowy.

Dodatkowo: (nieobowiązkowe)
3.Polubić mój fanpafe na fb KLIK
4.Dołączyć do grupy moich czytelników na fb KLIK
5.Dodać mnie na snapchacie, gdzie informuję o rzeczach związanych z blogiem, konkursach itd. snap:marysiablog
6.Obserwować blog przez Google+
7.Udostępnić banner na swoim blogu.
8.Udostępnić informacje na fb.

Wzór komentarza:
1.Obserwuję blog jako:
2.Mój email:
3.Lubię fp tak/nie jako:
4.Dołączyłam/łem do grupy tak/nie
5.Dodałam/łem na snapchacie tak/nie
6.Obserwuję blog przez google+ tak/nie jako:
7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak/nie link:
8.Udostępniłam informację na fb tak/nie link:
--------------------------------------------------------------------
Liczba wylosowana to 7.
Zwycięzcą zostaje: Milena
Gratuluję!


Podoba Wam się post? Macie ten zapach? Jakie woski lubicie najbardziej? Chcecie takie konkursy częściej? Wszystkie woski znajdziecie TUTAJ.

101 komentarzy :

  1. konkurs opublikowany, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Obserwuję blog jako: Loveitmartha
    2.Mój email:martapaliczka@interia.pl
    3.Lubię fp tak jako Marta Paliczka
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie tak
    6.Obserwuję blog przez google+ tak chyba Marta Paliczka albo loveitmartha
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu udostępnie za godzinę jak będę w domu na kompie loveitmartha.blogspot.com
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :) Obserwuję jako Milena
    www.przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję blog jako: Alicja Paszkowska
    2.Mój email: alicjapaszkowska2000@gmail.com
    3.Lubię FP: TAK jako Alicja Paszkowska
    4.Dołączyłam do grupy: TAK
    5.Dodałam na snapchacie: nie, ponieważ nie mam snapchata
    6.Obserwuję blog przez Google+: TAK jako Alicja Paszkowska
    7.Udostępniłam banner na blogu: TAK na http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb: nie

    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję blog jako:Jasmine Vise
    2.Mój email:bernadetaaa@interia.pl
    3.Lubię fp tak jako:Bernadetta Bomba
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako:Jasmine Vise
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak/https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1739800762907462?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wezmę udziału w konkursie, dam szansę innym, ponieważ jestem już posiadaczką dwóch wosków Yankee Candle. Są genialne. :) Powodzenia wszystkim!
    http://alexandra-koch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję blog jako: natasiak
    2.Mój email: fashionistka17@gmail.com
    3.Lubię fp tak jako: Natalia Bonk
    4.Dołączyłam/łem do grupy TAK
    5.Dodałam/łem na snapchacie TAK
    6.Obserwuję blog przez google+ NIE
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu TAK http://natasiak.blogspot.com/ (boczny basek)
    8.Udostępniłam informację na fb NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Obserwuję blog jako: kanwuje czytam testuję
    2.Mój email: ewcius1991@vp.pl
    3.Lubię fp tak jako: Acne skin
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: kanwuję czytam testuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w nowym roku pamięć wraca

    Udanego nowego roku!

    wankostories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję blog jako: OnlyOne
    2.Mój email: magda.misiak@opoczta.pl
    3.Lubię fp tak, jako: Taka Madzia
    4.Dołączyłam do grupy tak, jako Taka Madzia
    5.Dodałam na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Madzia F
    7.Udostępniłam banner na blogu tak: http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb tak: https://www.facebook.com/taka.madzia/posts/1635709976694302?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oski! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję blog jako: Anemone
    2.Mój email: magdalena.laj@vp.pl
    3.Lubię fp tak, jako: Magda Iks
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak, jako Magda Iks
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak, jako: Magdalena Nanana
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak: http://kwiaty-wokol-nas.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb tak: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1687868394835991&id=100008385393162&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje ;)
    cudny blog i wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuję blog jako: Smileee :D
    2.Mój email: ilovehorses@opoczta.pl
    3.Lubię fp tak, jako: Madziulaa Ef
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak, jako: Madziulaa Ef
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak, jako: Smileee :D (Wieczna Optymistka)
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak: http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb tak: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=537204939771254&id=100004452585106&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuję blog jako: SunFlower
    2.Mój email: sunflower@onet.eu
    3.Lubię fp tak, jako: Madzia Flasza
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak, jako: Madzia Flasza
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak, jako: Sun Flower
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak: http://sun-over-the-flowers.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb tak: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=171008773254708&id=100010367583808&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję blog jako:Sylwia Bomba
    2.Mój email:sylviaaa100@interia.pl
    3.Lubię fp tak jako: Sylvia Bomba
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Sylwia Bomba
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/486997491505591

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję blog jako: Wiktoria Olczak
    2.Mój email: true.love7@op.pl
    3.Lubię fp tak jako: Wiktoria Olczak
    4.Dołączyłam do grupy tak jako Wiktoria Olczak
    5.Dodałam/łem na snapchacie tak jako Wiczka1986
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako Wiktoria Olczak
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Obserwuję blog jako: Martyna Ha
    2.Mój email: messque64@gmail.com
    3.Lubię fp nie
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ nie
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję blog jako: Oliwia Oleszczyk
    2. Mój email: Littleredcherrysmile@vp.pl
    3. Lubię fp tak jako: Oliwia Oleszczyk
    4. Dołączyłam do grupy: tak
    5. Dodałam na snapchacie tak jako: Barbie oleszczyk
    6. Obserwuję blog przez google+: nie
    7. Udostępniłam banner na blogu tak link:Littleredcherrysmile.blogspot.com
    8. Udostępniłam informację na fb: nie

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Obserwuję blog jako: Jowita Puzio
    2.Mój email: jowitap99@amorki.pl
    3.Lubię fp tak jako: Jowita Puzio
    4.Dołączyłam do grupy tak
    5.Dodałam na snapchacie tak (jowitaaa1107)
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Jowita Puzio
    7.Udostępniłam banner na blogu tak link:https://blog-pelen-kolorow.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb tak link:https://www.facebook.com/jowita.puzio/posts/1086482431383052?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia wszystkim! :)

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwuję blog jako: Magdalena Parlej
    2.Mój email: recons@onet.pl
    3.Lubię fp nie
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ nie
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Obserwuję blog jako: CassieM
    2.Mój email: madzia.cassie25@vp.pl
    3.Lubię fp tak, jako: Madzia Magdalena
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak, jako Madzia Magdalena
    5.Dodałam na snapchacie: nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak, jako: Madzia Cassie
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak: http://books-and-other-things.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb tak: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=121393321570269&id=100010988051077&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie wiem, czy zgłosiłaś się do konkursu... Nie podałaś emaila, więc jeśli mam Cię brać pod uwagę to proszę o email :)

      Usuń
  26. Obserwuję blog jako Sara Oskwarek :)
    Mój mail: oskwarekxsara@gmail.com
    Obserwuję blog przez google + jako Sara Oskwarek
    :) Pozdrawiam : foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję bloga jako: Zuzia
    Mój mail: zumatu512@gmail.com
    Obserwuję przez G+ jako: Zuzanna Matuszak
    Lubię fanpage jako: Zuzia Matuszak

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Obserwuję blog jako: bird cherry

    2.Mój email: gadzina.podla@gmail.com

    3.Lubię fp tak jako: Bird Cherry

    4.Dołączyłam/łem do grupy tak

    5.Dodałam/łem na snapchacie nie

    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: bird cherry

    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak link: https://www.facebook.com/bird.cherry.96/posts/193286757685671

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Obserwuję blog jako:Ewa Koch
    2.Mój email:ewakoch1205@gmail.com
    3.Lubię fp tak jako Ewa Koch
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ nie
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak/nie link:nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak/nie link:nie

    A odnośnie wosków to nie miałam jeszcze takiego i chyba nawet nie zauważyłam go na stoisku...bardzo podoba mi się kolor tego wosku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Obserwuję blog jako: Nathie
    2.Mój email: nathiewheel@gmail.com
    3.Lubię fp tak/nie jako: -
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak/nie: -
    5.Dodałam/łem na snapchacie tak/nie: -
    6.Obserwuję blog przez google+ tak/nie jako: -
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak/nie link: -
    8.Udostępniłam informację na fb tak/nie link: -

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem w grupie i lubię fp jako Wiktoria Jaroniewska ..
    Obserwuje konto Google i bloga jako wikaorugge@gmail.com oraz dodałam na snapie jako mechistafor14

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Obserwuję blog jako: xtina120
    2.Mój email: sylwia.jamrozik@wp.pl
    3.Lubię fp tak jako: Sylwia Jamrozik
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Sylwia Jamrozik
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak link: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1056522597731600?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć, masz mega świetnego i ciekawego bloga! Znalazłam go dzięki Twojemu wpisowi w blogowej grupie na fb, było warto tu zajrzeć<3

    Obserwuję jako NEVER WITHOUT GLASSES i po cichutku liczę na rewanż.
    Zapraszam do siebie: http://neverwithoutglasses.blogspot.com/
    BIORĘ UDZIAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Obserwuję blog jako: Jagoda Sztor
    2.Mój email: jagodasztor@onet.pl
    3.Lubię fp tak/nie jako: Jagoda Sztor
    4.Dołączyłam/łem do grupy NIE
    5.Dodałam/łem na snapchacie NIE
    6.Obserwuję blog przez google+ tak/nie jako: Jagoda Sztor
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu NIE
    8.Udostępniłam informację na fb TAK link: https://web.facebook.com/jagodasztor/posts/1140362729331132?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Obserwuję blog jako: Paulina B
    2.Mój email: pawlina71311@gmail.com
    3.Lubię fp tak jako: Paulina Basista
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ ta jako: Paulina B
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1677992102477775&id=100008010045436&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Obserwuję blog jako: lizzie
    2.Mój email: lizzie@wp.pl
    3.Lubię fp tak jako: Elżbieta Świtulska
    4.Dołączyłam do grupy tak
    5.Dodałam na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Elżbieta Świtulska
    7.Udostępniłam banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1226623490699588?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Obserwuję blog jako: Klaudia M
    2.Mój email: Klaudia.m@x.wp.pl
    3.Lubię fp tak jako: Klaudia Klaudia
    4.Dołączyłam do grupy: tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie: nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Klaudia M
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu: nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak: https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/743055482506078

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Obserwuję blog jako: Weronika
    2.Mój email: ikafun@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. swietny wpis :)
    uwielbiam te woski :P

    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. 1.Obserwuję blog jako: Karolina Z
    2.Mój email: kala1532@wp.pl
    3.Lubię fp tak jako: Karolina Lena Zakrzewska
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ nie
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Obserwuję blog jako: Karolina Xxx
    2.Mój email: KarolinaBlog3131@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1.Obserwuję blog jako: sylwia dziadkowska
    2.Mój email: czarna.siostra@gmail.com
    3.Lubię fp nie
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ nie
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję blog jako: r.helt
    2. Mój e-mail: r.helt@wp.pl
    3. Lubię fb: Tak
    4. Dołączyłam do grupy: tak
    5. Dodałam na snapchacie: Nie
    6. Obserwuję blog przez google+: Tak
    7. Udostępniłam baner na blogu: Nie
    8. Udostępniłam informację na Fb:Tak https://www.facebook.com/krystyna.helt

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję blog jako: Naughty Girl
    2. Mój e-mail: naughtygirl0106@gmail.com
    3. Lubię fb: Tak Naughty Girl
    4. Dołączyłam do grupy: nie
    5. Dodałam na snapchacie: Nie
    6. Obserwuję blog przez google+: Tak Giovanna Joanna
    7. Udostępniłam baner na blogu: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    8. Udostępniłam informację na Fb:Tak https://www.facebook.com/joannagiovannablog/posts/773963542736654

    OdpowiedzUsuń
  47. Wzór komentarza:
    1.Obserwuję blog jako: Paulina Kunicka
    2.Mój email: Baallonowa@tlen.pl
    3.Lubię fp tak jako: Paulina Kunicka
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak: Paulina Kunicka
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie :)
    6.Obserwuję blog przez google nie :)
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak na tym --> http://paaullina-blog.blogspot.com
    8.Udostępniłam informację na fb: nie :)
    Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do konkursu.
    Obserwuję jako Aga Zet.

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Obserwuję blog jako: weroniq_bn
    2.Mój email:weroniq_bn@buziaczek.pl
    3.Lubię fp - nie
    4.Dołączyłam do grupy - nie
    5.Dodałam na snapchacie - nie
    6.Obserwuję blog przez google+ - nie
    7.Udostępniłam banner na blogu -nie
    8.Udostępniłam informację na fb - nie

    Pozdrawiam cieplutko wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  50. 1.Obserwuję blog jako:demo

    2.Mój email:edytakuk@wp.pl

    3.Lubię fp tak jako:Edyta Kukuła

    4.Dołączyłam/łem do grupy tak-tak

    5.Dodałam/łem na snapchacie nie

    6.Obserwuję blog przez google+ tak/nie jako:nie

    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak/nie link:nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak/nie link:nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka