9 grudnia 2015

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Soft Blanket

Hej. 
Od dłuższego czasu nic nowego nie pojawiło się na moim blogu. Doszłam do wniosku, że czas to zmienić! 

Tak oto przedstawiam Wam dzisiaj pierwszy post z serii "#Woskomaniaczka". 
Od dłuższego czasu chciałam kupić sobie kilka tart z YC. Kilka dni temu dotarły do mnie moje trzy nabytki z Godies. O firmie Yankee Candle nie muszę chyba wiele mówić, bo pewnie większość z Was ją zna lub kojarzy :) 
Pierwszy zapach, który Wam przedstawię to dobrze wszystkim znany Soft Blanket. Zdecydowałam się na niego, bo cieszy się dużą sławą. 

Co o zapachu mówi producent? 
Ciepły, przytulny, dający poczucie bezpieczeństwa – jasny, naturalny kocyk, który w pierwszych latach życia z powodzeniem zastępował najbardziej nawet zmyślne maskotki, a podczas dorosłych wieczorów i nocy sprawdza się jako miła pierzynka. Soft Blanket to esencja beztroskiego dzieciństwa – spędzanego w objęciach zabawy czasu, który codziennie kończył się sesją czytanych przez rodzica bajek. Biały, miękki, delikatny kocyk czule otulał i towarzyszył dzielnie podczas najróżniejszych, wyśnionych przygód. A teraz – nie odstępuje nas na krok, bo jego pachnąca esencja zamknięta została w wosku Soft Blanket.

Mi tarta ta bardzo się spodobała. Do kominka włożyłam tylko drobny kawałek, a po kilku minutach intensywny zapach rozniósł się po całym domu. Wyraźnie czuć świeżą nutę. Na myśl przychodzi mi świeże pranie. Jest to idealny zapach na jesień i zimę, bo otula i rozgrzewa. Soft Blanket przywołał mi wspomnienia z dzieciństwa. Jest idealny na każdą okazję, jestem pewna, że spodoba się każdemu.
Cena: 7 zł


Miałyście kiedyś ten zapach? Lubicie woski? Chcecie żebym kontynuowała tą serię? 
-----------------------------------------------------------------
Przypominam o dwóch konkursach trwających na blogu. Konkurs, w którym do wygrania są kosmetyki KLIK 
Konkurs w którym do wygrania są świąteczne kartki KLIK 

Snapchat: marysiaofficial
Fanpage: KLIK
Dołącz do grupy czytelników: KLIK

101 komentarzy :

  1. uwielbiam woski:) ten jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie myślałam aby kupić wosk jednak od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zakupem a dzięki tobie jestem pewna że jak najdzie okazja to wcale nie minę z daleka i kupię ;)

    Zapraszam do siebie :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę opłaca się kupić woski :)

      Usuń
  3. Zawsze chciałam zakupić wosk, ale nigdy nie ma okazji :/. Bardzo fajna seria :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam okazji, ale teraz żałuję, że tak późno je zamówiłam :)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam jakoś okazji kupic wosk, ale chętnie wypróbuję :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie posiadam żadnych wosków z tej firmy, ale wiele dobrego o nich słyszałam!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z wosków nie korzystam, jednak czasem lubię sobie "zapalić" olejki zapachowe :)

    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki zapachowe i u mnie goszczą :D

      Usuń
  7. Również korzystam w wosków, ale o tym nie słyszałam :) Świetny blog pozdrawiam.

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poluję na niego stacjonarnie, ale muszę czekać na dostawę bo akurat tego nie było ostatnio :) Chętnie będę czytać Twoje opinie o woskach, żeby nie kupować jedynie na podstawie opisu producenta ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam dostępu do wosków stacjonarnie :( Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Woski sa świetne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny zapach, chyba największa klasyka z YC ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. woski dostałam na Mikołajki od cioci i są naprawdę super! Dostałam właśnie ten, który masz Ty i jest super♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest chyba jednym z lepszych ;)

      Usuń
  12. Przyznam, że jeszcze nie miałam tego, ale tak jak wspomniałaś o intensywnym zapachu to można zachęcić moją mamę i w dodatku cena nie jest droga :) Moja mama uwielbia za to pachnące świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat tego zapachu nie mialam, ale posiadam kilka innych, które ubóśtwiam. Ciekawy pomysł na serię! :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię woski.
    Było by mi miło jak byś wpadła
    na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam te woski *o*

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/12/dear-me-one-day-ill-make-you-proud.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj ten wosk palił się i mnie w domu xD

    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo pomysłowy blog i super post !
    zapraszam na najnowszy post ----> http://21centurybloguje.blogspot.com/2015/12/pare-pytan-do-ihanio.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała kupić :D

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo świetny post spodoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa recenzja :)
    A ten wosk racja- świetnie pachnie, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety wosków nie mam, ale bardzo podoba mi się ten post, może jak będzie ich więcej to się skuszę :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie więcej takich postów :)

      Usuń
  24. Wosków niestety nie mam, ale bardzo bym chciała sobie kupić. Może będzie jakaś okazja kiedyś aby sobie kupić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Te woski to prawdziwy hit, kiedyś na pewno wypróbuję skoro tak pięknie pachną :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te woski - świetna sprawa zima! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy blog ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nie słyszałam wcześniej o tym, ale bardzo fajny pos!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :) Sama mam ten wosk!

    OdpowiedzUsuń
  30. Już dłuższy czas myślałam o kupieniu świeczki zapachowej z tej firmy i mam zamiar to zrobić w najbliższym czasie. Ciekawy post i ładne estetyczne zdjęcia. :) x

    http://mvthilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham świeczki! To coś dla mnie:) Napewno się skuszę.
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/2015/12/4-mity-na-temat-przyjazni.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten wosk i muszę w końcu wypróbować :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam te woski, są cudowne pod względem zapachu. polecam o zapachu mango, jest cudowny.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny jest ten wosk!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele słyszałam o tych woskach, może w końcu się na nie skuszę! :p
    http://xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne są ;)

    zapraszam na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam te woski, ale tego jeszcze nie miałam :)
    Kontyunuuj serie bo jest świetna :)

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post. Czekam na następne^^
    http://anuusiaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten wosk cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. YC ma ponoć cudowne woski, ten jest bardzo ciekawy. Ogólnie to bardzo zadziwiają mnie niektóre zapachy tych wosków, bo nawet nie jestem sobie niektórych w stanie wyobrazić jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Niektóre zapachy po prostu trzeba powąchać, bo wyobrazić sobie trudno :)

      Usuń
  42. Jestem wielką fanką wosków i świeczek! Uwielbiam gdy posprzątam sobie w pokoju i na wieczór zapalę świeczkę i włączę ulubiony film. Soft Blanket brzmi ciekawie, będę musiała spróbować!

    Pozdrawiam,
    Daria z www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiele słyszałam o tej firmie i woskach, jednak jakoś nie udało mi się ich jeszcze kupić, chyba czas to zmienić hahah:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w końcu się udało je dorwać :)

      Usuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. O uwielbiam YC <3 Nie miałam jeszcze tego zapachu, ale na pewno kiedyś wpadnie w moje ręce ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Słyszałam o tej firmie wiele dobrego :)
    Bardzo ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten zapach jest według mnie najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka