22 stycznia 2016

Sara Shepard "Pretty Little Liars: Zatrute"

Hej.
Dzisiaj mam dla Was troszkę inny post niż zwykle. Będzie to recenzja książki, o której pewnie większość z Was kiedyś słyszała. Dokładnie mówię tutaj o 14 tomie z serii Pretty Little Liars, czyli Zatrute.
Jeśli jesteście ciekawi co to za książka, o co w niej chodzi (oczywiście bez spojlerów) to zostańcie ze mną ;) 
 Ja ostatnio wszystkie książki czytam w formie e-booków, ponieważ mam do nich szybki dostęp. Oczywiście wolę tradycyjne, papierowe wersje, ale e-booki też są czymś fajnym.
 Książka w mojej wersji ma 241 stron. Nie jest to dużo. Dodatkowo, kiedy już wkręcicie się w historię to nie zauważacie jak szybko zbliżacie się do końca. 
Pierwsze co musicie wiedzieć to to, że mamy 4 główne bohaterki Emily, Arię, Spencer, Hannę oraz tajemniczą (albo tajemniczego?) A. 
 Dziewczyny to nastolatki, które teoretycznie prowadzą normalne życie. Właśnie miały kończyć liceum, kiedy po raz kolejny zaczęła prześladować ich A. Ujawnia ona kolejne sekrety i tajemnice równocześnie pakując Emily, Arię, Spencer i Hannę w nie małe kłopoty. Wszyscy się od nich odsuwają, co wpływa źle na ich psychikę. Z tyłu głowy pojawia się myśl o samobójstwie.  
Czy dziewczyny są winne popełnionych czynów? Czy przeżyją? Czy A. w końcu zostanie złapana? Tego wszystkiego dowiecie się czytając 14 tom. 
Osobiście bardzo polecam tą książkę, jak i całą serię PLL. Są to książki opowiadające o życiu nastolatek zabarwione nutą kryminalną. Czytając musimy troszkę pogłówkować, praktycznie do końca nie wiemy co się stanie. 
Chcę Wam jeszcze wspomnieć, że już 27 stycznia odbędzie się premiera 16 i ostatniego tomu "Mordercze". 

Podoba Wam się recenzja? Chcielibyście aby na moim blogu pojawiały się różne książki? Czytałyście któryś tom PLL? A może oglądacie serial? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :) 

Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa: KLIK
Fanpage: KLIK

95 komentarzy :

  1. U mnie na blogu w poniedziałek pojawi się recenzja 10 części PLL, świetna seria! :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknięte :)
    Czekamy na więcej recenzji :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam serial od samego poczatku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam obejrzeć ten serial, ale jakoś nie mogę się do tego zabrać :D Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam serial, czekam na kolejny odcinek, a post świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nas zachęciłaś do książki, bardzo ciekawa historia.

    >NASZ BLOG<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zabrać się za oglądanie tego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam PLL, to mój ulubiony serial. Koniecznie muszę się zabrać za czytanie książek. :)

    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie czytam e-boków :) i bardzo fajna recezja pozdrawiam

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie czytałam książek z tej serii, no ale powiem Ci, że mnie przekonałaś!:)
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam serial i jestem jego wielką fanką, ale za książki jakoś nie mogę się zabrać :)
    Super post!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądałam kilka sezonów serialu, podejrzewam, że książka też musi być bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oglądam serial od samego początku i właśnie zaczęła się druga połowa sezonu 6. Z książki przeczytałam tylko dwa pierwsze tomy. Serial jakoś bardziej mi się spodobał :)

    Zapraszam do mnie --> codziennanuda1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zaczęłam oglądać serialu :)

      Usuń
  15. Oglądałam pare odcinków i to nie dawno. Książki nie czytałam ,ale zobaczymy może przeczytam. Super recenzja! Ja tam wolę e-booki od zwykłych książek hehe Super blog! Obserwuje. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie! http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Serial oglądam i uwielbiam :) Co do książek to jeszcze nie czytałam, ale chciałabym.
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Książek nie czytałam, ale serial jest niesamowity *-*
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy polecają ten serial, chyba pora żebym go obejrzała! :)
    Poklikałam :)

    http://veronjikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja akurat polecam książkę

      Usuń
  19. O ciekawa recenzja ;d

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super recenzja <3 Śliczny blog

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwa lata temu obejrzałam ok. 3 sezony. Teraz podczas ferii znowu wróciłam i jestem przy 4 sezonie. Książki z tej serii jeszcze nigdy nie czytałam, może kiedyś?
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie czytałam tej książki :* Po Twojej recenzji możne się skusze :* cudowny desing i wpis! Przeklinane wszystko :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post ja z tych znanych seriali/książek aktualnie oglądam Teen Wolf wciągneło mnie od wakacji i jestem w tym serialu zakochana.
    Co do serii o której pisałaś w poście to nie czytałam i nie oglądałam ale jak skończę Teen Wolf to obejrzę PLL :).
    Super post oby takich więcej.
    Pozdrawiam Kvlinowska

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej książce. Chętnie ją przeczytam. Dzięki tobie wiem co będę robić od poniedziałku.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. PLL najlepsze!
    Poklikałam :)
    thegirlsarentideal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Pretty Little Liars i z niecierpliwością czekam na ostati tom tej serii. ♥ Polecam wszystkim, którzy tego nie znają!

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś oglądałam serial ale go nie skończyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś srednio przepadam za czytaniem książek w formie e-booków, jakoś lubię formę papierową haha. Co do PLL, oglądałam 2 sezony serialu, być może kiedyś zdecyduję się na książkę :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chyba jednak wolę książki w tradycyjnym, papierowym wydaniu. Lubię czuć ich zapach, ciężar oraz gładkie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiscie nie lubie czytac książek elektronicznie wole tradycyjnie spodoby :) Ale post bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiscie nie lubie czytac książek elektronicznie wole tradycyjnie spodoby :) Ale post bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zwolenniczką kartkowanej przyjemności - w tym oblizywanie paluchów, żeby z zaciekawieniem przeczytać kolejną stronę... Ale chyba muszę spróbować czytnika e-booków! Zachęciłaś mnie do tego. :-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmm.. u mnie jest tak,że jak już wezmę się za czytanie (a jest to rzadkość) to nie mogę się odciągnąć. W sumie próbowałam kiedyś z e-booka i to nie dla mnie, uwielbiam trzymać książkę w swoich dłoniach! :)

    http://aprzybulowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nie przepadam za czytaniem książek ,ale na e-booku może mi się uda ;))
    więcej takich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja uwielbiam czytac ksiazki :)
    moge polecic ksiazke "kazdego dnia" :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem teraz na 3 tomie , ale przerzucam się na serial, bo trzeciej części nie ma w bibliotece a za ebookami nie przepadam :)

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. od jakiegoś czasu mam zamiar wziąć się za serial, ale jakoś nie mam czasu, więc może dzieki tobie zaczne właśnie od książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie czytałam tej książki ale rzeczywiście czytanie z e-book jest fajne :)http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/new-beginning.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie poczytać takie recenzje, akurat ostatnio szukałam dobrej książki na wieczór :)
    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł na post. Zapraszam do siebie :)
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam czytać książki!
    Obecnie jestem w trakcie czytania "after" i nie mogę się odciągnąć więc polecam! :)
    Nigdy nie czytałam książki na e-booku, jak na razie wole standardowe czytanie, może kiedyś spróbuję ;)
    zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie przepadam za czytaniem książek :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo o niej słyszałam teraz, aż sama się skusiłam i wypożyczyłam ją od mojej przyjaciółki :)
    W najbliższym czasie mam zamiar ją przeczytać!
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie czytałam książek PLL, za to serial wiernie śledzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka