2 stycznia 2016

Summary

Hej.
Mamy początek roku. To najlepszy czas na podsumowania i plany. Na blogach pojawia się mnóstwo postanowień noworocznych. Ja nie będę pisać takiego postu, ale chcę podsumować to co zmieniło się przez ten rok na moim blogu. 
 
 Na początku 2015 roku miałam około 5oo obserwatorów, teraz jest was 1332. Wyświetlenia mojej strony wynosiły 100000, teraz jest to ponad 500000. Pod postami jest około 3 razy więcej komentarzy. Chciałam Wam za to bardzo podziękować, bo osiągam to tylko i wyłącznie dlatego, że jesteście ze mną.
 W 2015 udało mi się utrzymać współpracę z Romwe oraz Shein. Ale nawiązałam również nowe z Dresslink, CnDirect, Goodies oraz Joybox. 
Również w 2015 roku założyłam fanpage, grupę moich czytelników oraz snapchata. Wszystkie linki zostawię Wam na dole :)

Bluza: KLIK
Torebka: KLIK
Spodnie: KLIK

Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego jak rozwija się blog. Mam nadzieję, że będzie Was tu coraz więcej :) 
Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa: KLIK
Fanpage: KLIK

Chcecie więcej konkursów w tym roku? Macie jakieś postanowienia? Klikniecie w linki?

107 komentarzy :

  1. Gratuluję ! Świetna bluza. Do zobaczenia na snapie.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła
    jakiś ślad, że byłaś. Pozdrawiam i zapraszam na konkurs do mnie.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Powodzenia w spełnianiu noworocznych postanowień ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Wow, osiągnięcia wielkie. Życzę, więc jeszcze większych! Tobie, sobie i wszystkim blogerom. Zazdroszczę współprac :D
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie.
    Gratuluję współprac.
    Pozdrawiam, Marta

    Loveitmartha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, poklikałam w link produktów :). Gratuluje takich osiągnięć. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje osiągnięć ^.^ prześliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog robi postępy. ;) Kliknęłam w linki. :)
    Torba: $4.24
    Bluza: US$19.67
    Spodnie: US$15.00
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis! Też myślimy o napisaniu summary 2015. Podobają nam się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wszystkich wynikow! Ja bym chciała mieć współprace z chociaż jedną firmą! ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. No to moje gratulacje i oby tak dalej! Postępy są wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twoja bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję takich osiągnięć! :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włosy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wyniki jak na jeden rok! Gratuluję i życzę dalszego powodzenia :) http://life-andstylee.blogspot.com/2016/01/diy-soik-wspomnien.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluza!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Naprawdę fajnie piszesz, podoba mi się i będę częściej wpadać :)
    fajna stylizacja, idealnie w moim guście i dobre zdjęcia!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wyniki! Życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, gratuluję wyników :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia i super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza, gratuluję tak dobrych wyników na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia i stylizacja ;) Poklikałam
    ylilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia :). Gratuluję tak dużego sukcesu i życzę kolejnych w tym roku.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliknęłam we wszystkie linki. Gratuluję tylu sukcesów twojego bloga i życzę kolejnych! Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, ciekawe ubrania :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia! poklikane oczywiście :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tylu sukcesów zwiazanych z blogiem , oby rok 2016 byl jeszcze lepszy !
    Pięknie wyglądasz :))

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja! Poklikane oczywiście! Obserwuję, świetny blog.
    Zapraszam do siebie: http://oursecretlife15.blogspot.com/2016/01/produkty-do-pielegnacji-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluza prześliczna, szukałam takiej właśnie! :)
    http://lala-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, naprawdę wiele osiągnęłaś przez ten rok! :) Nowy rok to zmiany i wieeele planów, mam nadzieję, że wszystko się uda. :D Świetna bluza ;3
    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kliknęłam w linki :) Rób więcej konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratulacje sukcesów blogowych i życzę jeszcze wiecej :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje takiego rozwinięcia bloga może i mi kiedyś się uda ☺

    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne stylizacje i śliczne zdjęcia :*

    zapraszam do mnie http://paullaaa-paullaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji : KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale LBA jest dla początkujących blogów :)

      Usuń
  39. Śliczne spodnie <3
    Mam nadzieje, ze ten rok bedzie dla Ciebie rowniez udany, a nawet lepszy od poprzedniego. Gratuluje statystyk :3
    Poklikalam ;)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja i ekstra zdjęcia <3
    http://julietestyle.blogspot.com/2015/11/all-black-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  41. No to bardzo dużo się u Ciebie zmieniło! Dużo osiągnęłaś, gratuluję! Oby w następnym roku poszło Ci jeszcze lepiej! Kliknęłam w linki! US$19.67 US$15.00 (drugi link nie działa)!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bluza mega mi się podoba! *19,67$*
    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje wszystkich współprac! :)
    Popracuj jednak trochę nad obróbką zdjęć. Kolorystyka na tych jest trochę mało ciekawa :/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie tło, taka kolorystyka :)

      Usuń
    2. Możliwe, jednak zdjęcia zdecydowanie są prześwietlone oraz o za dużym kontraście. Nie wpływa to dobrze na estetykę zdjęcia, a tym samym prawidłowy odbiór wizualny :/

      Usuń
    3. No cóż, lubię duże kontrasty, a światło na zewnątrz było jakie było :) Nie jestem profesjonalistą, ani nie mam super sprzętu. Na razie się uczę, ale dzięki za uwagi :)

      Usuń
    4. Również bardzo lubię kontrasty, i nawet bym się nie "przyczepiła" gdyby nie fakt, że tu trochę gubią się detale :)
      Ale nawet choćby, to światło, słaby sprzęt idzie obejść szerokim łukiem i zrobić naprawdę świetne zdjęcie mimo to :)
      Gdybyś chciała abym podzieliła się z Tobą swoją wiedzą na ten temat którą mam do tej pory (również się uczę), to jestem chętna :)
      Mail podany na blogu.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie! :)

      Usuń
    5. Okej :) Chętnie się czegoś nauczę, zaraz do Cb napiszę :)

      Usuń
  45. prześliczne zdjecia, uwielbiam woje włosy <3
    Pozdrawiam, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, super outfit!!! masz megaaaaaa śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna stylizacja <3
    Życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post!! Oby takich więcej :))

    Zapraszam na www.julietteinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje osiągów!;> Świetna ta bluza;)

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka