13 stycznia 2016

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Season of Peace

Hej.
Dzisiaj powinien pojawić się "normalny" post, a nie seria "#Woskomaniaczka", ale popsuł mi się aparat i nie mogłam wykonać zdjęć. Mam nadzieję, że nie długo usterka zostanie naprawiona :) 
Tym razem pod lupę bierzemy wosk o pięknej nazwie "Season of peace" od Yankee Candle. 
Ale najpierw sprawdźmy co mówi producent? 
Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: bergamotka, mięta pieprzowa, patchoula oraz drzewo cedrowe.
Wosk Season Of Peace to mała inspiracja dla wielkich, świątecznych porządków! Kompozycja zamknięta we wnętrzu tej aromaterapeutycznej propozycji to odświeżająca kontra dla wszystkich ciepłych i słodkich zapachów grudniowych. W Season Of Peace od Yankee Candle nie znajdziemy ani krzty piernika i ani grama korzennych przypraw. Zapach uciekający z topiącego się wosku okryje za to dom świeżą mieszanką bergamotki, mięty pieprzowej, paczuli i drzewa cedrowego – mikstury wprowadzającej do wnętrz atmosferę ostatnich przygotowań przed przyjazdem gości.
Po opisie możemy wywnioskować, że jest to świąteczny zapach. Ja jednak przypisałabym go raczej do kategorii zimowych. Już sama grafika pokazuje nam piękny, zaśnieżony krajobraz. 
Zapach nie jest słodki, jest raczej pudrowy, przypomina trochę perfumy. Czasami pachnie mi trochę jak płyn do płukania tkanin o dość świeżym zapachu. Szczerze Wam powiem, że odpalając ten wosk, praktycznie za każdym razem wyczuwam coś innego. To zaskakujące, ale według mnie świetne. Jest to ciepła woń. Podoba mi się i na pewno zostanie ze mną na dłużej.
Wosk możecie kupić za 8 zł TUTAJ
Wszystkie woski znajdziecie TUTAJ
Co myślicie o tym wosku? Podoba Wam się ta seria? Mieliście ten wosk? Podoba Wam się jego design? 

Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa: KLIK
Fanpage: KLIK

98 komentarzy :

  1. Świetny post :). Mój ulubiony zapach to season of peace.

    OdpowiedzUsuń
  2. O muszę wypróbować ten zapach!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu musimy zrobić zapas :)

    Pozdrawiamy gorąco i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego o nich słyszałam. Trzeba będzie przetestować :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam woski YC, szczególnie teraz zimą! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele razy słyszałam/czytałam o tej firmie. O woskach, świeczkach itp. Tak wszyscy zachwalają. Może się kiedyś przemogę. Choć musiałabym pierw znaleźć jakiś kominek. Polecisz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie ma większej różnicy czy jest to kominek Yankee Candle czy zwykły za 10 zł :)

      Usuń
  8. Uwielbiam tą firmę. Sama mam kilka wosków. Najbardziej lubię owocowe. Mango! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam swieczki! i poluje wlaśnie na ta firme! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te Świeczki są przepiękne :) Sama posiadam 5 szt i jestem zadowolona.

    pysioolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam żadnych świeczek jakoś szkoda mi wydać tyle kasy na zwykłą świeczkę zapachową ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od jakiegoś czasu przerzuciłam się na woski, bo stwierdziłam, że taniej wychodzi i wydaje mi się, że wyszło mi to na dobre. Tego zapachu jeszcze nie miałam, ale kiedyś na pewno. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski są dobre, bo są o wiele tańsze, starczają na długo i można mieć bardzo dużo różnych zapachów :)

      Usuń
  13. Uwielbiam świeczki, woski z Yankee Candle. W pokoju utrzymuje się zapach dosyć długo. Polecam! Zapraszam do mnie krreatywnaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie widziałam tego zapachu, musi być ciekawy sądząc po jego składzie :) Fajnie, że interesujesz się takim tematem, sama uwielbiam woski i świeczki. Fajnie o tym poczytać. ładny desing :)
    https://www.youtube.com/watch?v=3Y6BpA5hwKA

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świeczki i tym bardziej w zimę ! Pozdrawiam
    zapraszam do mnie http://luska-luu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! W sumie jak zawsze :)

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świeczki i woski z tej firmy! Tego zapachu jeszcze nie próbowałam, ale muszę go sprawdzić!
    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham te świeczki ! są wspaniałe :* tej jeszcze nie widziałam więc muszę wypróbować :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, że nie jestem wielką wielbicielką wosku, ale i tak lubię sobie posprawdzać zapachy :)
    Ogólnie ostatnio zauważyłam na innych blogach podobne posty i przeczytałam też o innych woskach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dość sporo blogerek pokochało YC :)

      Usuń
  20. Kupilam mojej mamie jeden z woskow poniewaz jest prawdziwym freakiem w tym temacie i uzyla go jako mydelko zapachowe do kibla... -,-
    Napewno zakupie pare dla siebie bedac w polsce, w holandii jedna z swieczek ktore daja znikomy zapach a sa nie wiele wieksze od tych woskow kosztuja 2 zl mniej...

    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Holandii YC są łatwiej dostępne i chyba tańsze :)

      Usuń
  21. Koniecznie muszę kupić woski yankee candle zbyt długo się do tego zbieram :D

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. te woski troche drogie sa :P. Powiedz mi ile taki wosk sie pali :) bo może jednak warto :D.
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 1/20 wosku mniej więcej daje zapach przez jakieś 2h, a wyczuwalny jest jeszcze przez następne 3h bo zgaszeniu :)

      Usuń
  23. Muszę się skusić na te woski!:)
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiłaś mnie tym woskiem :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie też ostatnio kupiłam, polecam, choć cena jest wysoka! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy! :)

    wiktoria-kamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że 8 zł to nie jest aż tak duzo, zwykłe świeczki zapachowe w sklepie kosztują tyle samo, a nie pachną aż tak intensywnie :)

      Usuń
  26. Wstyd się przyznać, ale jeszcze z żadną z tych świeczek nie miałam doczynienia. Wanilia musi być cudowna!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ten blog, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zastanawiałam sie nad tym zapachem! http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam dużo o tej firmie, jednak jeszcze nic z niej nie mam. Chyba w końcu skuszę się na zakup :).
    NOT ALWAYS NORMAL

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładny wyglad bloga!
    zapraszam do mnie > http://szanellaa.blogspot.com/2016/01/believe-in-yourself.html <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post, jestem ciekawa tego wosku :DD
    http://amelia-amyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Yankee candle, są boskie ! :)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam te woski ! mam ich milion już chyba hehe :*

    http://easternblocklatino.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyznam, że nie korzystałam nigdy z wosków tego producenta, ale chętnie go wypróbuję. Jestem uzależniona od świeczek. Nie tylko zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam świeczki, a ta firma podbiła moje serce :)
    zapraszam do siebie:
    selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie korzystałam nigdy z żadnego wosku, ale po usłyszeniu tylu opinii chyba muszę w końcu spróbować :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze nie miałam takiego wosku. Z chęcią wypróbuje :) ps. Poklikałam, ale powinnaś zrobić, aby po kliknięciu otwierała się oddzielna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny post *.* Zapraszam do mnie www.dreamlookbyi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pachnie ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten wosk super pachnie ! Woski z Yankee moim zdaniem są najlepsze :) Polecam Lemon Lawender "
    Zapraszam do mnie : Yourfallsk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytając to co o tym wosku napisałaś bardzo Mnie zaciekawiłaś.I to ,że za każdym razem czujesz co innego. Pomyśle nad zakupem! Pozdrawiam ciepło! Zapraszam do siebie♥ http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi ten zapach średnio pasuje, ale to kwestia gustu. :)
    http://polishqueens143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba fajna książka ☺ może też sobie kupię i przetestuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka