1 lutego 2016

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Champaca Blossom + ROZDANIE (Wyniki)

Hej. 
Przychodzę do Was z kolejnym postem z serii "#Woskomaniaczka". Na końcu posta jest mała niespodzianka dla Was, więc zapraszam do czytania :)
Zanim zamówiłam ten wosk, poczytałam trochę opinii. Bardzo dużo osób go chwaliło. Ja również bardzo go polubiłam, ale o tym za chwilę :) 
Co mówi producent? 
Południowo-Wschodnia Azja nie pachnie – jedynie – orientalnymi przyprawami czy ciepłym wiatrem. Mapa aromatów Indii czy Chin przypomina kolorowy patchwork, stanowiący połączenie nut słodkich, pikantnych czy korzennych. Na tym tle najmocniej wyróżnia się zapach kwiatów magnolii champaca. Wiecznie zielone drzewo jest obsypane jasnymi, żółtopomarańczowymi pąkami, które wykorzystuje się do ozdabiania buddyjskich świątyń. Energetyzujący, świeży zapach płatków kojarzy się z orientalnym wiatrem i dalekimi wyprawami. Magiczną moc kwiatów champaca odnaleźć można w wosku Yankee Candle. Kompozycja Champaca Blossom to propozycja z wiosennej oferty – świeża, pogodna i zapowiadająca sezon na dalekie wyprawy.Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwiaty magnolii champaca.
Wosk od pierwszego powąchania przypadł mi do gustu. Jest to typowo kwiatowy zapach, jednak nie jest duszący. Ja określiłabym go mianem ciepłego. Kiedy go palę mam wrażenie, że otula mnie swoją wonią. Ma jednak w sobie coś orzeźwiającego i przyciągającego. Kiedy do mnie dotarł siedziałam dobre kilka minut z nim i nie mogłam się oderwać. Ten wosk polecam wszystkim wielbicielom YC, na pewno go pokochacie. 
Link do wosku: KLIK
Tu możecie znaleźć inne woski: KLIK
Tak jak obiecałam, niespodzianka dla Was :)
Mam dla Was drugi wosk o tym samym zapachu. 
01.02.16-15.02.16
Regulamin:
(obowiązkowo)
1.Musisz być obserwatorem bloga.
2.Musisz zostawić na dole komentarz zgłoszeniowy.

Dodatkowo: (nieobowiązkowe)
3.Polubić mój fanpafe na fb KLIK
4.Dołączyć do grupy moich czytelników na fb KLIK
5.Dodać mnie na snapchacie, gdzie informuję o rzeczach związanych z blogiem, konkursach itd. snap:marysiablog
6.Obserwować blog przez Google+
7.Udostępnić banner na swoim blogu.
8.Udostępnić informacje na fb.

Wzór komentarza:
1.Obserwuję blog jako:
2.Mój email:
3.Lubię fp tak/nie jako:
4.Dołączyłam/łem do grupy tak/nie
5.Dodałam/łem na snapchacie tak/nie
6.Obserwuję blog przez google+ tak/nie jako:
7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak/nie link:
8.Udostępniłam informację na fb tak/nie link:
Dajcie znać czy lubicie takie rozdania. Miałyście ten wosk? Jaki wosk polecacie? 
Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa: KLIK
Fanpage: KLIK
------------------------------------------------
Wygenerowana liczba, to 60.
Konkurs wygrywa tarxjant, gratuluję :)

54 komentarze :

  1. 1.Obserwuję blog jako:TwoGirlsTV
    2.Mój email:twogirlstvpoland@gmail.com
    3.Lubię fp tak jako:Ania Lodzińska
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie tak
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako:TwoGirlsTV
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak link: http://thegirlsarentideal.blogspot.com
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o woskach z tej firmy :) Osobom, które biorą udział w rozdaniu życzę powodzenia!
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję blog jako: bird cherry
    2.Mój email: gadzina.podla@gmail.com
    3.Lubię fp tak jako: Bird Cherry
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: bird cherry
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak link: http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb tak link: https://www.facebook.com/bird.cherry.96/posts/205816569766023

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski! Powodzenia wszystkim ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbuję ten zapach :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję blog jako: kanwuje czytam testuję
    2.Mój email: ewcius1991@vp.pl
    3.Lubię fp tak jako: Acne skin
    6.Obserwuję blog przez google+ tak Kanwuję Czytam Testuję

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję blog jako: madzia
    2.Mój email: madzia3991@interia.eu
    3.Lubię fp nie
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Magdalena Jezierska
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Obserwuję blog jako: Kara
    2.Mój email: caroline33@interia.eu
    3.Lubię fp tak/nie jako: Karolina Polak
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Karolina Polak
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję blog jako: Karolina Marat
    2.Mój email: karolina.marat2003@gmail.com
    3.Lubię fp: NIE
    4.Dołączyłam/łem do grupy NIE
    5.Dodałam/łem na snapchacie NIE
    6.Obserwuję blog przez google+: NIE
    7.Udostępniłam banner na blogu: TAK klik
    8.Udostępniłam informację na fb: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję blog jako: paulinowo
    2.Mój email: paulinaoni@interia.pl
    3.Lubię fp tak jako: Paulina Onisko
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: paulinowo
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten zapach więc udziału nie wezmę ale powodzenia wszystkim. Mi niestety on nie przypadł do gustu bo jest zbyt intensywny :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te firm. Świece są fenomenalne, woski tez posiadam. Moje ulubione to soft blanket i lemon lavender. Cuuuudne połączenie, polecam przetestować!

    http://platinumredhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham tą firmę, wezmę udział później :)
    natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Monika Rodak
    2. moni_1313@o2.pl
    3. Tak, jako Monika Rodak
    4. Tak, dołączyłam jak Monika Rodak
    5. Tak, jako moniaa2510
    6. Tak, jako Monika Rodak
    7. Niestety nie wiem jak to zrobić
    8. Tak, jako Mo Nia

    Czekam na wyniki i życzę wszystkim powodzenia ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuję blog jako: Klaudia M
    2.Mój email: Klaudia.m@x.wp.pl
    3.Lubię fp tak jako Klaudia Klaudia
    4.Dołączyłam do grupy: tak
    5.Dodałam na snapchacie: nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako Klaudia M
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu: Nie
    8.Udostępniłam informację na fb tak https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/761092627369030

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję blog jako:karolina natanek
    2.Mój email:karolinamunnich@o2.pl
    3.Lubię fp nie
    4.Dołączyłam/łem do grupy tak
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako Karolina natanek
    5.Dodałam/łem na snapchacie tak
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako:TwoGirlsTV
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak link: http://thegirlsarentideal.blogspot.com
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję blog jako: Gab riela
    2.Mój email: gabolek000@o2.pl
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Gab riela
    7.Udostępniłam banner na blogu tak: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Obserwuję blog jako: nr147
    2.Mój email: nr104@wp.pl
    3.Lubię fp tak jako: Natalia Rzepka
    4.Dołączyłam do grupy nie
    5.Dodałam na snapchacie nie
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Natalia Rzepka
    7.Udostępniłam banner na blogu nie
    8.Udostępniłam informację na fb nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog jako - Divine Daria
    Mój email - dariagaik1@wp.pl
    Lubię fp jako - Daria Abramczuk
    Dołączyłam do grupy - TAK
    Dodałam na snapchacie - NIE
    Obserwuję blog przez google+ - Tak ( jako Divine Daria )
    Udostępniłam baner - NIE
    Udostępniłam informację na Fb - NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. .Obserwuję blog jako: Prosta Marzycielka
    2.Mój email: prostemarzenia@gmail.com
    3.Lubię fp nie
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam/łem na snapchacie tak : bu_b
    6.Obserwuję blog przez google+ tak Prosta Marzycielka
    7.Udostępniłam/łem banner na blogu tak : http://slodycz-dnia-yaoi.blogspot.com/
    8.Udostępniłam informację na fb /nie

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Obserwuję blog jako: Edyta H.
    2.Mój email: edytka249@poczta.onet.pl
    3.Lubię fp tak jako: Edyta Hendzel
    4.Dołączyłam/łem do grupy nie
    5.Dodałam na snapchacie tak: peendzel
    6.Obserwuję blog przez google+ tak jako: Edyta H.
    7.Udostępniłam banner na blogu tak allthesnuff.blogspot.com
    8.Udostępniłam informację na fb

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestes bardzo ładna, i masz ładne długie włosy zrób o nich posta ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny post o kosmetykach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe, czy kiedys beda wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  26. zglosila sie zwyciezczyni?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka