25 lutego 2016

#Woskomaniaczka Yankee Candle: Peony

Hej :)
Witam się z Wami ponownie. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii #Woskomaniaczka. Wiem, że pojawiają się dwa posty z tej serii jeden po drugim, ale następne dwa posty będą już bardziej lifestylowe :) Mam nadzieję, że lubicie tę serię i zostaniecie ze mną do końca :)
 Co mówi producent? 
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu kwiatu dojrzałej piwonii.
 Moja opinia
Jest to piękny kwiatowy wosk :) Pachnie dokładnie jak piwonia. Jest to bardzo czysty zapach. Nie jest z niczym zmieszany. Kiedy odpalam go w kominku czuję się jak w lato, kiedy leżę na hamaku obok kwiatów. Nie jest to zapach duszący, tak jak np Shea Butter. Według mnie jest to idealny zapach na nadchodzące pory roku :) Jest to zapach z nowej kolekcji Q1 od YC.

Wosk możecie kupić TUTAJ za 8zł. Inne woski są dostępne TUTAJ.
A Wy co myślicie o tym wosku? Miałyście go? Lubicie kwiatowe zapachy? 
Zachęcam do komentowania i obserwowania :) 
Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa: KLIK
Fanpage: KLIK

110 komentarzy :

  1. Chciałabym kupić te woski. Dlatego zapytam: jaki jest twój faworyt?

    Będzie mi miło, jeśli zajrzysz na mojego bloga!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest ten wosk. Super post :)
    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    http://dvrciv.blogspot.com/2016/02/recenzja-palety-queen-style-96.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega ten wosk! Chciałbym go :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm chyba sie na niego skusze :D

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/02/sprawdzone-metody-jak-szybko-schudnac.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedną świeczkę z Yankee Candle i ją uwielbiam. Zapach roznosi się po całym pokoju :D

    www.five-souls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatowe zapachy nie są moimi ulubionymi, ale lubić to je lubię. Plusik taki, że można poczuć lato haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam woski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham woski. Do tego tak ładnie wygląda :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post !
    prześliczne zdjęcia
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam
    polecasz te woski?

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała post, to wiedziałabyś czy polecam woski :) Ale odpowiem, tak polecam.

      Usuń
  10. Uwielbiam zapach piwonii :) Nie odpuszczę, haha - kiedy wyniki konkursu? Nie mogę się doczekać!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa zapachu, muszę w końcu jakiś wosk zakupić ;)
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach piwonii <3 Bardzo fajny post a co do bloga to bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)
    http://wiktorialenik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz więcej osób ma te woski. Chyba skuszę się ja kupić ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ukochane woski zapachowe :) Ale takiego zapachu nigdy nie miałam.
    PS - Startuje w castingu na ambasadorkę DDOB, zagłosowałabyś na mnie?
    http://ddob.com/blogbook/id/14437/czego-nie-robic-na-randce-z-sewerynem-ivamoche

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego zapachu :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post *-*
    Super ten wosk jestem mega ciekawa jak pachnie.
    Obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post *-*
    Super ten wosk jestem mega ciekawa jak pachnie.
    Obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy yankee. Jak juz miałam zamawiać, przeczytałam post na jakimś blogu o świecach i woskach produkowanych w Polsce, które kosztują 1/4 ceny tych świeczek, a podobno są równie wspaniałe. I tym razem jak będę zamawiać, zamówię jedne i drugie- do porównania :)
    Zapraszam Cię również do mnie, gdzie sprawdzam, czy istnieje tańszy zamiennik kultowego kremu Effaclar Duo+ : http://maginspires.blogspot.com/2016/02/tanie-rozwiazanie-effaclar-duo.html Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że te Polskie nie są aż tak intensywne, ale również jestem ciekawa ;)

      Usuń
  19. Te woski są wspaniałe! Moje ulubione są te, o korzennych zapachach.
    Świetny blog, widać, że pisany z pasją.
    Zapraszam do mnie, imienniczko :D

    http://blog-niebanalny.blogspot.com/2016/02/jak-byc-szczesliwym.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu poluje na nie ale jakoś nie mogę się zdecydować który zapach :/ wszystkie są takie cudowne :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz pierwszy lepszy, potem pójdzie z górki :)

      Usuń
  21. Woski wspaniałe. Muszę kupić :D
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie miałam produktów od YC. Przymierzam się do ich zakupu. Już od dłuższego czasu robię listę zapachów które bym chciała kupić. Na pewno ten zapach znajdzie się w moim koszyku. To będą pokaźne zakupy. Tym bardziej, że zapachów w YC co jakiś czas przybywa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie weszły kolejne 3 nowe zapachy :)

      Usuń
  23. Jeszcze nigdy nie kupiłam tych wosków

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami eksperymentuję z tymi woskami i w sumie jestem zadowolona.pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze jak chcę kupić to nigdy nie mogę się zdecydować! Jaki jest Twój ulubiony wosk? :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zmienia, ale obecnie chyba My Serenity i Soft Blanket ;)

      Usuń
  26. Świetny post , te woski są świetne , jestem bardzo ciekawa jego zapachu więc chyba sobie go kupię .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :

    http://michalinawolska.blogspot.com/2016/02/wielkie-domy-mody-chanel.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kwiatowe zapachy. Niestety tego wosku jeszcze nie miałam ale myślę nad jego zakupem :) .Świetny post!
    moonsterek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam wosków z Yankee candle, ale zawsze bardzo chciałam. Twój post zachęcił mnie do kupna, a ten zapach musi być śliczny

    gabrysia-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam te woski. Uwielbiam je. stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam te woski. Uwielbiam je. stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna recenzja, jeszcze nigdy nie kupywałam tych wosków ;)
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. z każdym postem piszesz coraz lepsze recenzje!
    Tego zapachu nie miałam, ale możliwe że wypróbuję :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chciałam kupić, ale za dużo zapachów i nie wiem nigdy, który wybrać :*
    http://agnieszkajedrzejewska.blogspot.com/2016/02/pisze-post-czyli-jak-sie-do-tego-zabrac.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Także posiadam te woski i jestem w nich zakochana.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam woski YC! Mają przepiękne zapachy i starczają na wiele godzin. Kwiatowego nigdy nie miałam, ale chyba się skuszę.

    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post♥
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://weerciapl.blogspot.com/?zx=cc975181583f2f3c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz nijak ma się do treści postu, pewnie "kopiuj, wklej". Cieszę się, że zaobserwowałaś, jednak obserwacjami się nie wymieniam. Wpadnę na twój blog, jeśli mi się spodoba to zaobserwuję, a jeśli nie to nie :)

      Usuń
  37. nie miałam, ale chyba zainwestuje :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam woski i świeczki zapachowe. ♥
    Zapachy kwiatowe są naj. :*
    Mój ulubiony zapach to magnolia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam zapachowe woski!! o zapachu kwiatów jeszcze nigdy nie miałam, ale zachęciłaś mnie do zakupu więc w najbliższym czasie pewnie to zrobię!
    świetny blog i wpadne napewno jeszcze nie jeden raz :)
    http://luxlaviie.blogspot.com/2016/02/02_27.html zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam woski! Chyba się na ten skusze (oczywiście z Twojego polecenia) <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie spotkałam sie jeszcze z czymś takim, super sprawa na pewno kiedys wypróbuje! Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny zapach , wg kocham te woski <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mmm... od zawsze uwielbiałam zapachowe świeczki, kadzidełka. Ostatnio wiele słyszę o tych woskach i chyba czas je wypróbować, zwłaszcza po twojej pozytywnej opinii :)

    http://by-wiedzma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. nie miałam, ale zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem na twoim blogu już bardzo dłuugo i cały czas mnie zaskakujesz ;) Oby tak dalej.

    pysioolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię woski, ale zapachy kwiatowe do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Te wszystkie woski tak pięknie pachną *o* Lubię takie delikatne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba zakupię sobie jeden z tych wosków. Jaki zapach delikatny polecasz? Ja zawsze na zime robie zapasy świeczej o zapachu kwiatów itp. Bardzo fajny blog. Zapraszam do swojego i zachecam do obs. Calusy
    strzalwforresta.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na początek Soft Blanket i My Serenity :)

      Usuń
  50. Uwielbiam woski *.*

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam ich woski :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapach na pewno cudowny. Muszę się zaopatrzyć w taki wosk:)
    Masz ciekawego bloga - obserwuję, zapraszam do nas, jeśli Ci się spodoba zaobserwuje. Będziemy mega szczęśliwe:D

    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam ten wosk i bardzo mi się podoba. Świetny zapach ^^


    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/03/travels-friends-czyli-ferie-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie słyszałam, a tym bardziej nie miałam tego wosku! Jednak ze względu na twoją opinię, będę musiała szybko się w niego zaopatrzyć! Super post!
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogosferze, a także zaparaszam do siebie, jednocześnie cichutko zachęcając do obserwacji!
    Mój blog-KLIK!☼

    OdpowiedzUsuń
  55. Yankee uwielbiam! Polecam ci wypróbować zapach black coconut (kocham go) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka