21 lutego 2016

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Shea Butter

Hej.
Dziś nadszedł czas na kolejny post z serii "#Woskomaniaczka". Główną gwiazdą postu będzie Yankee Candle Shea Butter. Chcesz dowiedzieć się więcej? W takim razie zostań ze mną i przewiń w dół :)
Mój wybór padł akurat na ten wosk, gdyż uwielbiam zapach kosmetyków właśnie z tym masłem. Ale czy zapach jest równie piękny?
Co mówi producent? 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: masło shea.
Moja opinia
Szczerze przyznam, że spodziewałam się czegoś troszkę innego. Zapach ten nie jest dokładnie taki, z jakim mamy do czynienia w kosmetykach. Powiedziałabym, że nie jest aż tak szlachetny. Oczywiście jest świeży, tak ja wszystkie białe woski od Yankee Candle. Jest bardzo intensywny. Przy wrzucaniu do kominka polecam jak najmniejszą ilość. W przeciwnym razie może Wam być niedobrze lub zacznie Was boleć głowa. 
Na pewno zużyję ten wosk, bo mi odpowiada, jednak nie wiem czy kupię go jeszcze raz. 
Miałyście ten wosk? Co myślicie na jego temat? Podoba Wam się jego szata graficzna? Jaki wosk polecacie? 
Zachęcam do komentowania i obserwowania :) 
Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa: KLIK
Fanpage: KLIK

92 komentarze :

  1. nigdy nie miałam od nich wosku, ale skoro polecasz to chyba sobie zakupie :D
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam woski od nich, przepięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam do czynienia wcześniej z takim produktem, ale bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam z nimi do czynienia,ale wiele osób zachwala te produkty. Może w końcu i ja się skuszę. :D

    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/neonowa-kurtka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie miałam do czyniena z żadnymi produktami tej firmy bo jakoś mnie nie przekonuje ta cena :D

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Woski ostatnio są modne ale jakoś nie mogę się zebrać żeby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu pierwszy raz ale już wiem że zostanę na dłużej pozdrawiam mocno /O

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu pierwszy raz ale już wiem że zostanę na dłużej pozdrawiam mocno /O

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być ciekawy :)
    Kiedy wyniki konkursu? ;D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam dwa woski z yankee Candle i jestem z nich bardzo zadowolona! :)
    Śliczne zdjęcia, obserwuję ^^
    Zapraszam do mnie - CLICK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zapach i ten wosk !

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno świetny zapach :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo bardzo lubię tą serię! Nie lubię zbytio intensywnych zapachów, wiec nie wiem czy by wpadł w mój gust, ale zależy co kto lubi :D Czekam na kolejne z tej serii!


    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się ciekawy :) muszę go zakupić!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie kupowałam wosku, ale ten zapach na pewno jest ciekawy :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam świeczek z YC, ale widzę że dużo osób się nimi zachwyca i ma u siebie w domu. Może kiedyś wypróbuję :)

    crybb-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze tego wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam dożywiania z tym woskiem. Twój blog mnie zainteresował i zostanę na dłużej!

    Zapraszam na moje pierwszego posta!
    Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wosk. :) Szkoda, że zapach okazał się inny od tego, czego oczekiwałaś.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam woski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamierzam kupić. Super post.



    Zapraszam krreatywnaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego zapachu nie miałam.
    Ja mam tylko 4 woski,ale mam dużo świeczek z Ikei,bo jak dla mnie są najlepsze:)
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tych świeczek ;/

      Usuń
  23. Szkoda, że nie pachnie tak jak w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy go nie miałam :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja koleżanka miała ten wosk ostatnio i muszę przyznać, że bardzo ładnie pachnie.
    to jest chyba najlepszy zapach jaki do tej pory moja koleżanka miała.
    Mam zamiar go teraz kupić, ponieważ uwielbiam takie zapachy, więc już niedługo znajdzie się on na moim wyposażeniu woskowym :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zapach masła shea i zastanawiałam się nad taką świeczką, ale skoro nie jest taki super-mega-extra to raczej go nie kupię.
    Blog Rebeliantki-klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama też jestem maniaczką wosków, jeżeli chodzi o tą firmę to mój ulubiony to chyba "Black Cherry", piękny jest też "Candy Cane Lane". Szczerze polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie wypróbowałam takich wosków, z chęcią po tym poście wypróbuje!

    Pozdrawiam, http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia, a Twój blog jest niesamowity!
    Obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest bardzo ambitny!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. słyszałam bardzo dużo dobrych opinii na temat tych wosków i zastanawiam się nad kupnem :D
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dłuższego czasu kusza mnie woski od Yankee Candle :) myślę, ze w najbliższym czasie w końcu zdecyduje się na kupno któregoś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post ! :*

    Zapraszam na nowy post.
    Oddaje z powiadomień (Komentarz+obserwacja). ; ))
    Chętnie zawiąże współpracę na zasadzie barteru.

    www.mjjlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawy post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ich woski, choć tego zapachu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Coraz bardziej kusi mnie ta firma :D A taki wosk to super sprawa, muszę w końcu kupić, bo zwykłe świeczki zostawiają ledwo wyczuwalny zapach. Bardzo fajny post i szata graficzna. Bardzo przejrzysta :)

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie zawiedziesz się na YC :) Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  37. Od dawna marzą mi się woski tej firmy, jednak nie mogę się zebrać na zakup ich i kominka. Zapach tego masła chyba nie za bardzo by mi odpowiadał, o wiele bardziej wolę owocowe zapachy, które orzeźwiają a nie duszą. Poczytam więcej twoich postów o tych woskach, może znajdę zapachy dla siebie? :D

    Zapraszam do siebie. http://typowybeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrecenzowałam jeszcze zbyt dużej ilości wosków, ale może coś znajdziesz ;D

      Usuń
  38. Od niedawna testuje woski tej firmy i miałam się skusić na właśnie ten zapach, i chyba tego już nie zrobię. Z całego serca mogę Ci polecić mój jak do tej pory ulubiony zapach czyli. Mandarin cranberry. Moim zdaniem jest intensywny, ale po prostu cudowny! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie współpracowałam z tą firmą. Chyba kupię sobie takie woski .
    Ciekawe posty, obserwuje od dawna , bardzo mi się podoba Twój blog.
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie współpracuję z Yankee Candle :)

      Usuń
  40. Uwielbiam produkty tej firmy! Wszystkie ich świeczki i woski tak cudownie pachną. *-* Uwielbiam!
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w kosmetykach uwielbiam masło shea. Jednak jeśli mówisz, że może rozboleć nas głowa po paleniu większej ilości wosku to mnie akurat zniechęciło. Kiedy mnie rozboli głowa to źle to znoszę :/ Ale opakowanie bardzo ładne!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja kocham ten wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie ciekawi mnie ten zapach i chyba kupię :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Sami chcielibyśmy zakupić te świeczki, ale w sumie, do najtańszych nie należą :o ale większość blogerów pisze, że warto. Może Tobie akurat wpadł w ręce zbyt wygustowany zapach, może jakiś inny spodobałby Ci się bardziej? Oby! Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka