14 marca 2016

My watch collection

 Hej.
Dziś przychodzę do Was z kolekcją moich zegarków. Który lubię najbardziej? Gdzie je kupiłam? Czy były drogie? Tego wszystkiego dowiecie się w dzisiejszym poście. Zapraszam do czytania, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną do końca :) 
 Ten zegarek skradł moje serce, kiedy tylko na niego spojrzałam. Świetnie wygląda, kiedy zakładam go do w pełni czarnego outfitu. Lubię takie małe, kolorowe akcenty, które przykuwają uwagę. Jedynym jego minusem może być brak cyfr na tarczy.
Zegarek dostępny tutaj: KLIK 
 Od dawna podobały mi się miętowe zegarki, więc w końcu jeden trafił w moje łapki. Będzie idealny na nadchodzące wiosnę i lato. Tak jak poprzedni jest świetnie wykonany. Pasek imituje skórkę. 
Zegarek i brushegg dostępne tutaj: KLIK KLIK 
 Biały zegarek w mojej kolekcji chyba nikogo nie zdziwi :) Do tego ma w sobie klucz wiolinowy. Jak wiecie, jestem z muzyką ściśle związana, także taki gadżet jest czymś niesamowitym. Tu akurat pasek jest gorszej jakości. Na szczęście jest możliwość jego wymiany :)
Zegarek i bransoletka dostępne tutaj: KLIK KLIK 
 Kolejne dwa to klasyki. Pierwszy ma klasyczną białą tarczę. Taki zegarek będzie wyglądał pięknie na każdej ręce. Drugi również jest czarny, jednak jego tarczę zdobi klucz wiolinowy i fragment klawiatury pianina. Kolejna gratka dla muzyków. To właśnie ten zegarek najczęściej zdobi mój nadgarstek :)
Zegarki dostępne tutaj: KLIK KLIK 
Torebka KLIK
I ostatnie dwa elementy mojej kolekcji. Według mnie wpisują się w stylistykę retro. Pierwszy ma cudowną czarną tarczę. Jednak pasek niezbyt mi się podoba. Na tarczy obu tych zegarków rzymska 4 jest zapisana jako "IIII", to taka mała ciekawostka :) 
Zegarki dostępne tutaj: KLIK KLIK

Co Wy myślicie o tych zegarkach? Który spodobał się Wam najbardziej? Może klikniecie w linki? Jak myślicie ceny ich są wysokie czy niskie? A ile Wy macie zegarków? Chcecie recenzję Brushegg?
Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi w komentarzach :) 

Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa czytelników: KLIK
Fanpage: KLIK
Instagram: marysia9903

101 komentarzy :

  1. Twój design i zdjęcia skradły mi serce. Design dopięty na ostatni guzik. A zdjęcia w poście są po prostu rewelacyjne:) Zegarki bardzo mi się podobają:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na post. Ten zegarek z kluczem wiolinowym jest genialny! :D Oczywiście poklikałam we wszystkie linki.

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zegarki! a ten biały! bomba! chyba sobie taki sprawie:) jestem zachwycona, te w kolorach pasteli też są piękne! a jak sprawdza się u Cb ten róż- rozświetlacz z blushing hearts?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sprawdza się super :)

      Usuń
  4. Super kolekcja ! Biały jest przepiękny! Sama uwielbiam zegarki, mam nadzieję,że kiedyś dorobię się takiej kolekcji,jak na razie mam trzy :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam małe kolorowe akcenty, super kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam w linki, niestety ale do ostatnich "retro zegarków" nie znaleziono wpisu. Sklep banggood :)

      Usuń
  6. pierwszy zegarek najbardziej mi się podoba. JA mam dużo zegarków z podobnej strony jak banggood i bardzo je lubie.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Brązowy zegarek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najbardziej podobał mi sie klasyczny czarny ale wszystkie sa na paradę ślicznie i masz super gust co do zegarków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz te zegarki!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekna kolekcja! Oddaj troche :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja! Najbardziej podoba mi się nr.3, minimalistyczny!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super kolekcja, sama taką bym chciala miec :o Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są piękne, ale biały najpiękniejszy ;) Torebka tez mi się spodobała :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są piękne, ale biały najpiękniejszy ;) Torebka tez mi się spodobała :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale bogata kolejka, ja mam zaledwie trzy
    polecam z marki OCLOCK i właśnie wczoraj go dostałam,jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz ich sporo ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny miętowy zegarek! *-* Biały z kluczem też niesamowicie mi się podoba :) Zaczęłam się ostatnio właśnie rozglądać za jakimś dla siebie - na telefon nie zawsze zerknąć można, a wiedza, która jest godzina, to podstawa! ;) No i zegarek zawsze też stanowi przy okazji świetną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masakra, zegarki z bangggood są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam cztery zegarki, z czego dwa nie chodzą, więc ich nie używam. :D Najbardziej podobają mi się te klasyczne.

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała kolekcja :)
    Szczególnie wpadł mi w oko klasyczny czarny, poluję właśnie na taki prosty i elegancki.
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolekcja!
    Ja mam swój ulubiony DW i chodzę w nim codziennie :D

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten z kluczem wiolinowym jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam propozycję współpracy z firmą Oriflame dla ciebie ;) Ostatnio też dołączyłam do dziewczyn. Oferta dotyczy promowania sklepu internetowego, Jednym z obowiązków jest reklama- testowanie produktów, wyrażanie opinii, firma ma własny system szkoleniowy na menadzerow i dyrektorow. Można na tym nieźle zarobić :) Ty decydujesz ile pracujesz :D
    Jeśli chciałabyś więcej informacji to napisz do mnie na e-mail lub na facebooku :D Dane znajdziesz na moim blogu ;)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piękny jest ten różowy i niebieski zegarek *.*
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zegarki. Czarny klasyczny zegarek podoba mi się najbardziej. Ja posiadam trzy zegarki, z czego tak na prawdę noszę tylko jeden. Pozostałe nie pasują mi do wszystkiego. Więc ubieram je jedynie na większe wyjścia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna kolekcja! Najbardziej podobają mi się te dwa ostatnie zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne! Uwielbiam zegarki, sama mam sporo, ale Twoje są przepiękne! :) Od razu zapachnialo mi wiosna :)
    Poklikalam, super pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarne zdecydowanie najbardziej przypadły mi do gustu ! Chociaż wszystkie są piękne. Zazdroszczę ! *.*

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są ładne,ale najbardziej podoba mi się czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko jedyno, jakie piękne zegarki! Najbardziej moje serduszko skradł ten biały z kluczem wiolinowym. Jest cudowny! Zresztą... Wszystkie są piękne i krótko mówiąc: NOSIŁABYM :D Aaaa, zapomniałabym! Poklikałam wszędzie. Piękne rzeczy!

    A co do bloga: jest piękny, jest słodki i cukierkowy. Bez przesadyzmu, jest wszystko stonowane. Cieszę się, że natrafiłam na niego. Masz interesujące posty i bardzo fajnie piszesz. Krótko, zwięźle i na temat. :-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega podoba mi się ten brązowy zegarek. Jest piękny tak jak pozostałe. Świetna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  33. A mi się podoba, kiedy nie ma cyferek na tarczy. :) Nosiłam kiedyś takie zegarki - jeden z moich ulubionych gadżetów, ale mają duże tarcze i są absolutnie nieminimalistyczne - zaczęło mi to przeszkadzać, a trudno mi się teraz zmotywować i znaleźć coś dla siebie. Mniejsza wersja Twojego fioletowego zegarka z Genevy byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  34. złoty i różowy piękny :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ojejku! Ile świetnych zegarków ! Najbardziej podobają mi się te z kluczem wiolinowym <3 Pozdrawiam. http://muchywmleku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie lubię nosić zegarków :P kochana poklikałam uczciwie w linki! +na kilku wyskakuje error, sprawdź to sobie :).. mogłabyś mi pomóc z klikami u mnie? bardzo mi zależy! http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    zostawiam również obserwację aby móc pomagać zawsze jak będzie okazja :) będzie mi również miło jeśli zostaniesz dłużej na moim blogu :*
    miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za noszeniem zegarków, ale ten czarny z białą tarczą jest boski.
    Fajnie jak zrobisz tą recenzję 😘
    Buziaczki
    Zapraszam serdecznie do mnie http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zegarki i duża kolekcja. Ja posiadam swój jeden ukochany z DW i się z nim praktycznie nie rozstaję. Poklikane w linki :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie zegarki są boski:) Moje ulubione to różowy i miętowy:)
    Poklikałam we wszystkie linki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna notka! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam!
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zegarki! Ten biały skradł moje serce! ♥ :O
    blog-->klik
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten klasyczny z czarnym paskiem najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zegarki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Brązowy jest cudowny *-*


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawsze próbowałam przekonać się do zegarków, ale niestety nie umiem, ale Twoje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze próbowałam przekonać się do zegarków, ale niestety nie umiem, ale Twoje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka