29 marca 2016

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Fluffy Towels

 Hej. 
Mamy koniec marca, więc to idealny czas na nowy post z serii #Woskomaniaczka.
 Co mówi producent?
Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami – sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego – inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels – fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeże pranie z nutą cytryny, jabłka oraz lawendy.
 Co myślę ja?
Wosk kupiłam na stronie goodies.pl. Link do wosku KLIK, inne woski KLIK.
Jakiś czas temu opisywałam Wam  zapach Soft Blanket KLIK. Według mnie te zapachy są do siebie zbliżone. Fluffy Towels jest również bardzo świeżym zapachem. Mi przypomina świeże pranie. Jest w nim również orzeźwiająca nuta cytryny. Myślę, że ten wosk będzie moim ulubionym podczas wiosny. Zapach jest intensywny, ale nie duszący. Jeśli uwielbiasz Soft Blanket, to koniecznie wypróbuj Fluffy Towels.
Miałyście ten wosk? Lubicie świeże zapachy? Cieszycie się, że już wiosna? Lubicie woski?

Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa czytelników: KLIK
Fanpage: KLIK
Instagram: marysia9903

44 komentarze :

  1. Uwielbiam woski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo juz widziałam postów o tych woskach i wydają sie mega!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wosku ostatnio dużo o nim czytam na różnych blogach chyba się na niego skuszę
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam taką tylko mango, są super także również polecam. PS. świetnie się czyta twoje posty. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. http://atelizabeth.blogspot.com/2016/03/get-london-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie woski. Ja czuję, że już wiosna bo dzisiejszym pięknym dniu.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam duzo o tych woskach i musze kupic :)
    http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te woski. Właśnie palę u siebie Soft Blanket, ale na pewno skuszę się kiedyś na fluffy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji ich przetestować ale w najbliższym czasie to zrobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego wosku i nie jestem woskomaniaczką w przeciwieństwie do mojej mamy, która uwielbia różnie zapachy świec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Badzo przyjemnie się go czyta i super zdjęcia :) Ja uwielbiam te woski i uwielbiam też ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo cieszę się już jest wiosna, bo kocham świeże zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie spodobałby mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twoją serię woskomaniaczka. A o tym dużo słyszałam na ty. I kto wie może się skuszę...
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super seria :) ja osobiście nie używam świeczek/wosków jeśli już mam to raczej tylko dla ozdoby. Ślicznie wykonane zdjęcia. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię delikatne zapachy, a posiadam powyższy wosk i już mi się kończy, rzeczywiście jest w nim coś przyjemnego inaczej odczuwa się wieczorem, a inaczej w dzień!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te woski !
    Zapraszam photographyislike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te woski!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się że fajny wosk popatrze i pozastanawiam się nad tym żeby go kupić
    Buziaczki :*
    Zapraszam do mnie http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne woski, bardzo intensywne, ale i zrównoważone zapachy. Post na duży plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uwielbiam te woski, mam swoje wybrane zapachy ale każdy ma coś w sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka