5 kwietnia 2016

MUR- Blushing Hearts- recenzja


 Hej. 
Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam pudełeczko Joybox, w którym znalazłam popularny róż/rozświetlacz w kształcie serduszka. Dałyście mi znać, że chciałybyście przeczytać moją opinię na temat tego produktu. Za mną kilka miesięcy testowania, więc z czystym sumieniem mogę napisać Wam czy warto się w serduszko zaopatrzyć :)
 Jak widzicie produkt przychodzi w małym, różowym kartoniku, który skrywa serduszko z naszym rozświetlaczem. Mój kolor to Peachy Pink.  Można go kupić tutaj.
 Powiem Wam, że bardzo cieszyłam się, że będę mogła go przetestować, gdyż już jakiś czas mnie kusił. Tak jak widać na zdjęciu rozświetlacz jest wypiekany. Ja najczęściej mieszam wszystkie kolory i nakładam na kości policzkowe. Odcienie te jednak, równie pięknie wyglądają solo. Efekt jaki uzyskujemy możemy stopniować. Produkt nie osypuję się, bardzo łatwo możemy go blendować. Nie ma w sobie tak zwanego "chamskiego brokatu", drobinki rozświetlające są bardzo małe. Po nałożeniu na twarz otrzymujemy piękną taflę. Nie musicie się martwić, że zrobicie sobie plamy, według mnie to nie możliwe. U mnie kosmetyk ten utrzymuje się od samego rana do wieczora. Uważam, że jest wydajny używam, jeśli się nie mylę, od listopada i zużycie jest znikome. Dodatkowym plusem jest cena, bo kosztuje on niewiele ponad 20 zł. Możecie kupić go przez internet lub w małych drogeriach. Piękne opakowanie w kształcie serduszka jest wisienką na torcie :)
 Na koniec mam dla was swatche. Pomyślałam, że fajnie będzie pokazać Wam jak wyglądają poszczególne kolory nałożone na dłoń bez rozcierania. Oczywiście taki efekt uzyskałam nakładając jedną warstwę.
Mam nadzieję, że pomogłam Wam swoją recenzją. Ja osobiście bardzo polecam Wam ten produkt. Dajcie znać w komentarzach, czy recenzja Wam się przydała i czy podoba Wam się jej forma. Może macie ten produkt? Chętnie poczytam o waszych doświadczeniach z rozświetlaczami. 

Zapraszam na:
Snapchat: marysiablog
Grupa czytelników: KLIK
Fanpage: KLIK
Instagram: marysia9903

75 komentarzy :

  1. Mam go i uwielbiam! :) nie wyobrazam sobie bez niego życia, cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście posiadam rozświetlacz z MUR i też go kocham! Podobnie jak u Ciebie utrzymuje się on cały dzień, a korzystajac z niego również od listopada - zuzycie jest znikome :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie żeby w końcu kupić to serduszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o tym słyszę, ale muszę wypróbować ten produkt. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde interesująco wygląda :P
    I cena faktycznie bardzo przystępna. Kolorki też w moich gustach :D Rozważę chyba zakup :P
    Zapraszam do siebie, mam nadzieje że ten blog zachęci niejedną osobę do odstawienia na chwilę komputera, wyjścia z domu i zapracowania na niesamowite wspomnienia: szkolenie szybowcowe,autostopem po Francji, praktyki 3miesięczne w Grecji... A to tylko kilka! Cała ja i moja pasja do podróży:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, aczkolwiek prezentuje się ciekawie. Kto wie, może sama skuszę się na jego zakup. Bardzo fajnie napisana recenzja ^^
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna recenzja, mysle ze za jakis czas dokonam kupna i sama wyprobuje :3

    Zapraszam do mnie
    izaaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, zachecilas mnie do kupna, chyba sama przetestuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda i moim zdaniem fajnie nadaje się na prezent ;)
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję zakup w najbliższym czasie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się twój blog :) interesujący :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uzywam rozświetlacza mary lou i polecam w niego zainwestować :) mam go już rok i praktycznie nic go nie zużyłam przy codziennym używaniu :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem jego ciekawa! Wygląda przepięknie!
    dusiiiak.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiałam się nad kupnem i przekonałaś mnie ! :)
    świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam kilka dobrych opinii na temat tego produktu i chyba go sobie kupię :)
    Fajna recenzja!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolorystycznie blog i super recenzja!
    zapraszam do siebie > http://szanellaa.blogspot.com/2016/04/all-i-need-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ale to serduszko ma przesliczny kolorek
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo się zastanawiałam czy sobie go nie zakupić, prezentuje się ślicznie! :)
    jjulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Od zawsze chciałam mieć to serduszko! Może najwyższy czas na zakup?:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam, ale moja koleżanka ma ale nie używa chyba ale nie wiem, nie jestem pewna
    Buziaczki 😚
    http://laurenpachnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm ślicznie wygląda ale kolory trochę inne niż moje oczekiwnia:)
    Ale pudełeczko rzeczywiście boskie!:)
    Pozdrawiam!

    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie posiadam, ale wyglada bardzo ciekawie i obiecująco :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. te serduszko mnie zauroczylo! Wyglada mega uroczo! Co fakt, zakupilam ostatnio rozswietlacz ale zastanowie sie nad tym :> moze sprawie go przyjaciolce na urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się nad zakupem tego produktu od jakiegoś czasu. Ten post pomogł mi zdecydować czy go kupię czy nie:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post. Zachęcił mnie do produktu i chętnie także go wypróbuje :)
    http://szymanska88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam o tych serduszkach już tyle dobrego, że chyba wreszcie muszę się zaopatrzyć w swoje :D

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo zachęciłaś mnie do wypróbowania na własnej skórze tego produktu :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio dużo o nim słyszę kusi mnie żeby je wypróbować
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, osobiście lubię takie kolory. Są bardzo dziewczęce i dodają pewnego rodzaju uroku :)
    Pozdrawiam,
    Angelika z http://poprostuandzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest cudownie opakowany! Chciałabym go mieć i sama móc na sobie przetestować, a choćby nacieszyć się nim, jako przedmiotem, bo jest śliczny :p
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiele już o nim słyszałam, wygląda pięknie i dodatkowo widać na swatch'u że równie pięknie wygląda na skórze!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne jest to serduszko! Myślę o nim od dawna, jednak póki co mam rozświetlacz i nie potrzebuję więcej, zwłaszcza że moja lista życzeń jest dość obszerna :D
    Super, że o nim napisałaś, bo przynajmniej już wiem, czy w przyszłości warto zainwestować ;)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dużo o nim słyszałam. Obecnie właśnie poszukuję różu który mi się długo utrzyma, bo wszystkie które na razie testowałam po kilku godzinach w szkole były już niewidoczne. Świetna recenzja i mega pomocna. Pozdrawiam :*
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dobry uzywam go juz dobre dwa lata, fajny post :3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o tym produkcie. Czytając Twoją recenzje zapowiada się świetnie i jeszcze to pudełko :D Bardzo mi się podoba. Chociaż nie używam aż tak dużo kosmetyków, to ten może kiedyś kupie :) Bardzo fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  36. Używałam tego rozświetlacza i jest genialny, chyba muszę kupić! :)

    pozytywnikk.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka