21 kwietnia 2016

#Woskomaniazka: Yankee Candle My Serenity

Hej ;)
Zbliżamy się do końca kwietnia, więc czas na nowy post z serii #Woskomaniaczka :)
 Co mówi producent? 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkich gruszek i orzeźwiających pomarańczy z dodatkiem tropikalnych kwiatów oraz subtelnego piżma.

Co myślę ja?
Jest to kolejny wosk, w którym się zakochałam. Dla mnie pachnie jak piękne perfumy. Wydaje mi się, że jest to sprawka piżma. Przy tym zapachu jestem w stanie się odprężyć, zyskać równowagę po ciężkim dniu. Ma w sobie coś orzeźwiającego. Nie jest duszący,a to dla mnie najważniejsze :)
Ten wosk możecie kupić TUTAJ.
Inne woski dostępne są TUTAJ.
Miałyście ten zapach? Co myślicie o woskach? Może w następnym tego typu poście powinnam dodać filmik, w którym opowiem Wam trochę więcej? Koniecznie dajcie mi znać :)

Zapraszam również na moje social media:
Snapchat: marysiablog
Grupa czytelników: KLIK
Fanpage: KLIK

90 komentarzy :

  1. Jeżeli będę zamawiała jakieś woski, to na pewno go wybiorę:)
    A z tym filmikiem to świetny pomysł:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Także zakochałyśmy się w tym wosku *0* Wygląda prze cudnie. Niestety my nie mamy żadnego ;/ Pozdrawiamy i Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zamówić jakiś wosk, bo wszyscy je tak zachwalają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski. Zwlekam niestety z ich zamówieniem :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego mój komentarz został usunięty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wosk został wysłany grubo ponad miesiąc temu, przed emailem, który do mnie wysłałaś czy odwiedziłam pocztę...

      Usuń
    2. Dlatego napisałam maila, czy to zrobiłaś, ponieważ nie dostałam niczego i skoro na maila nie odpisałaś to stwierdziłam, że może tutaj... :/

      Usuń
    3. Myślałam, że dostaniesz wosk na dniach ... Zaraz do cb napiszę na email, bo skoro nie dostałaś to coś tu jest nie tak, a mam potwierdzenie wysłania :)

      Usuń
  6. Ten wosk jest jednym z moich ulubionych! Cudowne pachnie, a ta firma jest boska! *-*
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, również urzekł mnie ten wosk! Zresztą, na tej firmie się nigdy nie zawiodłam☺

    OdpowiedzUsuń
  8. woski z tej firmy sś boskie ! :3 ale jeszcze nie wypróbowałam tego zapachu :) chociaż też gustuje w takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te woski są nieziemskie! Mam brzoskwiniowy i pachnie bosko!:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wyobrażam sobie ten cudowny zapach!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te swieczki. Nie ma nic lepszego po locie niz kapiel przy takim zapachu :D
    www.podroznik-uk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wreszcie wypróbować te woski! <3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już od dawna jestem fanem olejków, ale przekonałaś mnie po tym poście do wosków i planuję sobie taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te woski są cudowne! uwielbiam większość z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze nic od Yankee Candle, ale przymierzam się do tego, żeby coś wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i uwiebilam, teraz musze przetestować jakiś inny ale ten pozostał w mojej pamięci i na pewno jeszcze go kiedyś zamówię :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam i mam cudowny produkt. Bardzo fajna firma :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/04/rap-muzyka-ktora-kocham.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam woski Yankee są najlepsze <3

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam żadnego wosku yankee, ale bardzo mnie zachęcają i może kupię w najbliższym czasie :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Filmik to całkiem fajny pomysł!Co do gruszek to nie lubię ich, ale jeśli chodzi o ich zapach to jest świetny haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam go nie raz, ale teraz z pewnością kupie :)
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja szczerze mówiąc nie przepadam za woskami, jakoś nie mogę się do nich przekonać, na początku mi ślicznie pachną, ale już po kolejnych odpaleniach zapach gdzieś znika i pozostaje nieprzyjemna woń.

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Już wiele razy na blogach innych widziałyśmy ten produkt ! :) Są genialne :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie słyszałam, że te woski są najlepsze! 😄 Jaka prawda, to nie wiem, bo swoich jeszcze nie miałam, ale chyba warto będzie wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać takich wosków. chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę kiedyś wypróbować jakiś wosk :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :) http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te woski!! ;) właśnie pale ale soft blanket :) musze wypróbować ten my serenity. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm, chyba wypróbuję, bo wygląda ciekawie! :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tego zapachu, a woski uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciągle chcę je kupić i zawsze zapominam :P

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie miałam okazji go testować, ale zapach z opisu wydaje się być fenomenalny! Pora chyba go zamówić :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam wosków, uwielbiam świeczki ale może kiedyś się skuszę na wosk :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Yankee Candle, szczególnie woski :) tego zapachu jeszcze nie miałam, ale wydaje się bardzo kuszacy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam praktycznie wszystkie woski i świeczki z Yankee Candle:)
    internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam, że gdy za każdym razem trafiam na Twój blog, to akurat na post z serii wosków :)
    Zapach wydaje się interesujący. Uwielbiam zapach pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:*
    zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tego zapachu,ale z chęcią kupię.Kurde co wejdę na jakiegoś bloga,to coś mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę w końcu sobie kupić jedną z tych świeczek. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Każdy poleca te woski, a ja nadal nie mogę się zdecydować jaki kupić. Zdecydowanie za duży wybór, bynajmniej każdy znajdzie coś dla siebie. Świetny wpis!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Słyszałam że świeczki z tej firmy pięknie pachną :) Nie miałam okazji ich używać ale może kiedyś uda mi się jakąś kupić :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam zamiar zakupić jakich wosk do mojego kominka, może skuszę sie na ten;) zapraszam vnixorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka