19 maja 2016

Joybox edycja specjalna - Loreal

Hej. 
Jakiś czas temu dostałam Joybox, który został stworzony z marką Loreal. Jestem nim zauroczona. Koniecznie zostańcie ze mną i zobaczcie zawartość.
Eliksir odżywczy
Eliksir Odżywczy Elseve od L'Oréal Paris to produkt pielęgnacyjny, który odżywia i wygładza włosy oraz pomaga chronić je przed codziennym oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Bogata formuła o lekkiej, nietłustej konsystencji doskonale odpowiada na potrzeby wszystkich rodzajów włosów, pielęgnując je, dyscyplinując i dodając im blasku oraz miękkości bez obciążania fryzury!
Krem maska na noc
Lekka i jedwabista formuła sprawia, że krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Już po pierwszym zastosowaniu skóra staje się nawilżona i ukojona, a dzięki regularnemu aplikowaniu kremu cera odzyskuje blask, jest wypoczęta i nawodniona. 84% kobiet potwierdza, że codzienna pielęgnacja odżywczym kremem-maską rozwiązuje problem nadmiernie suchej skóry. Kosmetyk można stosować zarówno jako codzienny krem pielęgnacyjny na noc, który zagwarantuje natychmiastowe nawilżenie i komfort suchej skórze, jak i intensywnie działającą, regenerującą maskę.
Odżywczy krem olejek
Jedwabisty krem-olejek natychmiast nawilża i odżywia skórę, nie pozostawiając przy tym tłustej i klejącej warstwy. Skóra odzyskuje poczucie komfortu. Dzień po dniu poprawia się jej wygląd, a oznaki zmęczenia stają się mniej widoczne. Twarz wygląda na wypoczętą i odzyskuje witalność. A wszystko to dzięki regenerującym olejkom z lawendy, rozmarynu i owoców drzewa arganowego, znanych ze swoich właściwości przeciwutleniających oraz redukujących oznaki zmęczenia skóry. Ponadto w połączeniu z ekstraktem z białego jaśminu, słynącego ze swoich właściwości kojących, dają skórze nowy wymiar odżywczej pielęgnacji.
Olejek w kremie
Olejek w kremie łączy w sobie moc sześciu olejków kwiatowych. Kosmetyk ma konsystencję nietłustego kremu. Produkt szybko się wchłania, a włosy odzyskują olśniewający blask, miękkość i jedwabistą gładkość. Szlachetna formuła łączy moc 6 starannie wyselekcjonowanych olejków kwiatowych: rumiankowego, lnianego, słonecznikowego, kwiatu lotosu, gardenii tahińskiej, różanego.
Olejek do twarzy
Skóra mieszana składa się ze stref suchych i tłustych, wydzielających nadmierną ilość sebum. Ma rozszerzone pory, traci swój blask i zdrowy wygląd. Aby przywrócić jej równowagę, potrzebujesz więcej niż tylko nawilżenia. Laboratoria L'Oréal Paris wyselekcjonowały 8 Drogocennych Olejków (oregano, trawa cytrynowa, melisa, palczatka cytrynowa, goździk, rozmaryn, lawenda, rumianek) znanych ze swych właściwości regulujących wydzielanie sebum i łagodzących. Olejek do Twarzy Nutri-Gold Olejkowy Rytuał przywraca równowagę skórze mieszanej: zwęża pory i odżywia, przywracając skórze normalnej i mieszanej naturalny blask i zdrowy wygląd. Jego aromatyczny zapach daje uczucie zmysłowej przyjemności i doskonale odpręża.
Ja jestem bardzo zadowolona  z tego pudełka. Będę korzystać ze wszystkich produktów. A co Wy o tym myślicie? Miałyście któryś z tych produktów? Lubicie markę Loreal?

96 komentarzy :

  1. Chciałbym ten eliksir :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chwalę sobie ostatni produkt - olejek jest cudny, nawet dla wrażliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku świetne! Też bym taki bardzo chciała

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, nie miałam niestety okazji testować ani jednego z nich :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam za dużo styczności z Loreal, ale bardzo zainteresował mnie ten eliksir odżywczy. Wezmę go pod uwagę gdy będę robić zakupy :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko, jak i jego zawartość swietnie się prezentuje. Co prawda nie jestem zwolenniczką takich "kosmetycznych wynalazków", ale zainteresował mnie ten eliksir odżywczy.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tych pudełek i zawsze mnie ciekawiły. Może kiedyś się skuszę na nie ;D
    FLVCKO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Długo zastanawiałam się nad kupnem tego cuda do włosów i chyba po Twoim wpisie się na niego skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten eliksir odżywczy ^^ Jest naprawdę świetny :D
    http://paczajom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zawartość.Eliksir odżywczy bardzo by mi się przydał;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile w tym pudełku świetnych produktów!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam L'oreal !!! świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacznę od tego, że masz prześliczny design bloga. Posty są przejrzyste i konkretne. Oby tak dalej! Świetna recenzja. Myślę, że przy najbliższej okazji kupię ten eliksir odżywczy. :)
    Z wielką przyjemnością zaobserwuje twojego bloga!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. taki box to ja rozumiem
    ja też bym używałam każdego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna zawartość paczki. Nie słyszałam o tych kosmetykach wcześniej. Wydają się bardzo ciekawe. Chętnie sama przetestowałabym olejek w kremie do włosów. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kosmetyki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejek do twarzy jest bardzo chwalony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wstyd przyznać, ale jeszcze nigdy nie używałam żadnego kosmetyku do włosów marki Loreal i najwyraźniej to był błąd! Muszę koniecznie przetestować te produkty na swoich włosach ;) Świetny post, bardzo dobre zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że te pudełeczko jest idealne na dzień mamy ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post!!!
    Na pewno wybróbuje któryś z kosmetyków
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kosmetyki, Śliczne zdjęcia *-* wszystko takie przejrzyste

    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełeczko świetnie dobrane w kosmetyki , zachęcająca zawartość . Bardzo zainteresował mnie olejek w kremie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawartość pudełka wygląda świetnie, niestety do tej pory nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków. A markę Loreal bardzo lubię :D

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie zaaranżowane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Woow, naprawdę świetna zawartość pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  29. podobają mi się te kosmetyki !
    http://absolvedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście uwielbiam eliksir odżywczy, zdecydowanie jest moim ulubionym.
    Natomiast bardzo chciałabym wypróbować olejek do twarzy.
    Zapraszam do mnie http://dziewczynawelcome.blogspot.com/2016/05/1st-tag-my-type-of-music.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Wpadnij na naszego bloga i zostaw po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nie używałam kosmetyków z Loreal :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny box, ja bardzo lubię kosmetyki L'oreal :) Od dłuższego czasu kusi mnie eliksir odżywczy :)
    Pozdrawiam!
    https://gorzela-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne zdjęcia udało Ci się zrobić :) mam te olejek do twarzy i niestety jest bardzo tłusty, u mnie się nie sprawdza

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. No super paczka :) kosmetyki rewelacyjne, ja osobiście najbardziej chciałabym spróbować tej odżywki do włosów :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Olejek do twarzy z chęcią bym wypróbowała:)
    Uwielbiam takie rzeczy!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna zawartość pudełka. Z chęcią bym wypróbowała każdy z tym produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega są te produkty :)
    Super post :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega są te produkty :)
    Super post :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Również posiadam tą wersje pudełka i jestem bardzo zadowolona, produktów Loreal nigdy za wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna paczka! Uwielbiam LOREAL :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia i świetna zawartość pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka