29 czerwca 2016

#Woskomaniaczka: Pink Dragon Fruit (Smoczy owoc)

 Hej! :)
Pora na kolejny post z serii #Woskomaniaczka. Dziś przygotowałam dla Was bardzo ciekawy zapach, czyli Smoczy Owoc. Jeśli chcecie dowiedzieć się, czy warto go posiadać, to zapraszam dalej :) 
 Co mówi producent?
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: pitaja (smoczy owoc).Pitaja zakwita tylko w nocy. W dzień natomiast – kusi aromatem oryginalnych, żywo różowych owoców. To właśnie one – truskawkowe gruszki – zebrane zostały na meksykańskich wakacjach, doskonale spreparowane i zamienione w sporą ilość wonnych olejków. Esencja wprost z serca smoczego owocu trafiła następnie do wnętrza wosku – aromatycznego, słodkiego, egzotycznego. Pink Dragon Fruit to zapachowy monochromatyzm w najlepszym wydaniu – długo wyczekiwana randka z meksykańską królową nocy, pachnąca aromatem truskawkowej gruszki i czarująca minimalistyczną formą zaklętą w różowym wosku.
 Co myślę ja?
Do kupna tego wosku skusiła mnie jego nazwa. Smoczy owoc od razu mnie zaciekawił. Dla mnie jest to bardzo oryginalny zapach. Bardzo egzotyczny, rześki i owocowy. Choć na początku nie podobał mi się jego zapach, to po zapaleniu na prawdę go polubiłam. Myślę, że jest to zapach typowy na lato. Jednak jest kompletnie inny niż poprzednio przeze mnie opisywany wosk Riviera Escape. Wosk można kupić TUTAJ, koszt 8 zł. Inne woski można kupić TUTAJ.
Miałyście ten zapach? Podoba Wam się? Lubicie owocowe zapachy? Podoba Wam się obrazek na wosku? Lubicie tą serię?
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK

84 komentarze :

  1. Z całego serca mogę polecić ten produkt! Używam, zapach super! :)
    Zapraszam na nowy post http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/atut-kazdej-kobiety.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa nazwa :) Uwielbiam te woski ale nie spotkałam się jeszcze z tym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tym ;) coraz bardziej się przeonuje
    Bardzo ladny post ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym zakupiła ten wosku
    Może się na niego skuszę
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam wosków Yankee Candle, ale jak zainwestuje w kominek to będzie on pierwszym woskiem jaki zakupię :)
    Rzeczywiście nazwa brzmi interesująco!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... Bardzo nas nim skusiłaś ^^ Wygląda przecudownie, a pewnie jeszcze lepiej pachnie :)Rześko, egzotycznie mmm ;3 To coś dla nas ^_^ REWELACYJNY post ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zwracałam uwagi na woski ale chyba zacznę! Coś cudownego. Pozdrawiam, super blog! Zapraszam do siebie www.justxmylife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale bym wąchała ojoj:D nie mogę się doczekać aż to wpadnie w me łapki:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam owocowe zapachy, ale tego akurat nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekwa jeśli chodzi o te woski. Uwielbiam zapachy, jakiekolwiek. Owocowe... Mmm...

    OdpowiedzUsuń
  12. Yankee są cudowne, nie dziwię się że ludzie tak są nimi zachwyceni :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię owocowe zapachy, chociaż tego jeszcze nie miałam :D Zdecydowanie muszę wypróbować!
    Buziaki, xx Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Te woski są wszędzie! Ale nie lubie intensywnych zapachow, wiec to nie jest coś dla mnie. Masz bardzo ładnie zrobione, estetyczne zdjecia :) http://daisy-dyana.blogspot.com/2016/06/34kawaki-szka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno pięknie pachnie ;) uwielbiam yankee <3
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że zapach idealny na lato. Z chęcią wypróbuję!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może to dziwne, ale nigdy nie miałam do czynienia z woskami, może jeszcze się skuszę :)
    http://molerosch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa nazwa, na pewno ślicznie pachnie *^* Ja jednak nie jestem przekonana do tych wosków do świeczek, nie mam ani jednego i na razie nie mam zamiaru mieć. Po za tym nie lubię kupowania przez internet.
    Zapraszam na mojego bloga! :)
    https://mantis-blogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno ślicznie pachnie, kocham woski! Ciekawy post :)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam taką świeczkę, ma piękny zapach<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mm mnóstwo zapachów tych wosków i najbardziej uwielbiam sobie je palić jesienią i zimą, poprawiają mi one samopoczucie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze takiej nie mam! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja woski uwielbiam, ale tylko jesienią i zimą - w inne pory roku mnie'duszą'.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze to sama mam taki wosk, ale choć ma piękny zapach nie przepadam za nim w tutejszą porę roku, ale w zimę, jesień jest najlepszy. Książka, wosk i jest idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dziękuję za miłe słowa! :) Planuje zakup wosków YC i ten bardzo przypadł mi do gustu wizualnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja przyjaciółka ma wiele tych wosków. Ja jakos nie przywiązuje sie do nich, w sumie nawet zbytnio mnie nie interesowały :D


    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie pięknie pachnie! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane! <3
    hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten zapach, ale w wersji małej świeczki i niestety prawie go nie czuć :(

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam woski, a szczególnie Yankee :) Tego zapachu jeszcze nie miałam, ale z pewnością zwroce na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! coś dla mnie, jestem ogromną fanką Yankee Candles i osobiście miałam ich już dużo, ale na ten zapach jeszcze nie trafiłam. dzięki zdjęciom wiem czego teraz szukać ;)) zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam woski yankee candle *_* Niestety w lato mój kominek stoi zakurzony ale w zime jest odpalany caly czas

    two-faces-clare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam woski yankee candle *_* Niestety w lato mój kominek stoi zakurzony ale w zime jest odpalany caly czas

    two-faces-clare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam go i uwielbiam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę bardzo wdzięczna :) Kliknęłam u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Używam wosków już jakiś czas, są świetne, obecnie stosuję te od Kringle Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używałam jeszcze tych produktów ale chyba sie na nie skuszę ;3
    Świetny blog obserwuje:)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka