7 lipca 2016

Ulubieńcy czerwca

 Hej!
Przez pewien czas na blogu pojawiała się seria"Ulubieńcy". Pomyślałam, że fajnie będzie ją przywrócić. W związku z tym zapraszam Was dziś na ulubieńców czerwca! :) 
 Pierwszym ulubieńcem są chusteczki do demakijażu. Te akurat są z BeBeauty i znajdziecie je za mniej niż 4 zł w Biedronce. Chusteczki podbiły moje serce, gdyż świetnie i szybko zmywają makijaż, Jedna chusteczka jest tak dobrze nasączona, że w zupełności wystarczy do zmycia całej twarzy.Jest to idealne rozwiązanie, kiedy nie mamy siły i szybko chcemy pozbyć się zanieczyszczeń z naszej skóry.
 Maseczki typu peel-off od Bielendy podbiły moje serce. Używam naprzemiennie nawilżającej i głęboko oczyszczającej. Jedno opakowanie starcza na dwie aplikacje, czyli jeden tydzień. Od kiedy je używam nie mam ani jednej suchej skórki. Koszt to od 2,5 do 3 zł. 
 Peeling od Perfecty. Był w jednym z pudełeczek Joybox. Używam go zanim nałożę maseczkę od Bielendy. Świetnie złuszcza naskórek, skóra jest po nim mięciutka. Nie polecam go jednak skórą wrażliwym, gdyż mogą tego nie przeżyć. Drobinki ścierające to kawałki orzecha i są one dość mocne. 
 Przedostatnim ulubieńcem jest niezmienny Revlon Colorstay. Tu pokazuję już Wam wersję z pompką. Jest to moje 3 opakowanie. Kolor to 150 Buff dla skóry mieszanej i tłustej. Jest to podkład na którym nigdy się nie zawiodłam. Nie świeci się i zostaje na twarzy wiele godzin. Nie polecam kupować go w dużych drogeriach, gdyż cena jest około 2 razy wyższa. 
Ostatnim ulubieńcem jest matowy eyeliner od Lovely. Kupiłam go jeszcze na przecenie w Rossmannie. Jest to mój pierwszy eyeliner w pędzelku i wiem, że nie wrócę już do kredek. Pędzelek jest bardzo precyzyjny i można nim narysować idealną kreskę. 

Co myślicie na temat tej serii? Chcecie ją znowu regularnie na blogu? Znacie moich ulubieńców? Jacy byli Wasi ulubieńcy czerwca?  

Zapraszam również na moje social media:
Snapchat: marysiablog
Grupa czytelników: KLIK
Fanpage: KLIK

74 komentarze :

  1. Podkład z Revlonu baardzo chętnie bym wypróbowała na swojej buzi:)
    A maseczki z Bielendy polecam!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post,ciekawi ulubieńcy :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi ulubieńcy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te chusteczki do demakijażu!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze nic z wymienionych kosmetyków :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo dobrego o podkładzie Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te maseczki od Bielendy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Revlon też należy do moich ulubieńców. Używam tego do skóry tłustej. Świetnie się sprawdza, ale po długotrwałym stosowaniu pojawiają się u mnie suche skórki na nosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuj krem nawilżający i peeling, a będzie ok :)

      Usuń
  10. podkład revlona muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis, bardzo podoba mi się twój blog, pozdrawiam:)
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam nie bardzo się maluję, ale spodobały mi się te chusteczki do demakijażu, kupie je kuzynce ^^
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O!
    Revlona z pompką jeszcze nigdzie nie widziałam.
    U mnie jeszcze sprzedają wersję bez .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli już wszędzie wchodzą :)

      Usuń
  14. Lubię oglądac takie serie na blogach, bo mogę odkryć dużo świetnych rzeczy. W dodatku zrecenzowanych przez inne osoby ^^ Takie chusteczki to chyba będę musiała zdobyć ;>

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post ! chusteczek do demakijażu sama używam i jestem bardzo zadowolona ! :)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie, mam nadzieje, że ci się spodoba ! :))
    http://little-mooon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. moj ulubiony podkład!
    http://nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetni ulubieńcy! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Także uwielbiam te chusteczki z biedronki. A co do eyeliner'a to chyba go zakupię bo ostatnio poszukuję nowego :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam te maseczki z Bielendy ;)
    Bardzo ciekawy post :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam wcześniej tych produktów, ale wydają się spoko :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie maseczki z bielendy ale nie peel off
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam ten podkład :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam jeszcze tych maseczek,chętnie wypróbuję.
    http://black-berry-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały czas przymierzam się do kupna tego podkładu , cena zawsze mnie odstraszała :/
    Fajnie , że wspomniałaś , że można kupić go również w necie :) Nie wpadłam na to :D
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupuję w małej drogerii i cena jest taka sama jak w internecie :)

      Usuń
  25. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tch maseczek, ale chyba w końcu je kupię :D a chusteczej jeszcze nie widziałam :(
    emilybookss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam te maseczki, są genialne i cena bardzo dobra! Nad podkładem kiedyś się zastanawiałam, ale na razi wolę swój zaufany :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kosmetyki, muszę wypróbować maseczki :D
    Czy mogłabym Cię prosić o kliki w najnowszym poście? Bede bardzo wdzięczna
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tych peelingów też używam ,fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szukałam jakiś dobrych maseczek do twarzy i może się skuszę na te z Bielendy. Cena jest bardzo kusząca, warte są sprawdzenia. Bardzo przydatny post :D

    https://nataofkors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten podkład z pompką może byłby na mnie w sam raz aż muszę to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałabym wypróbować te maseczki peel off :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi ulubieńcy.
    Najbardziej zaciekawiły mnie te maseczki.
    Będę musiała sobie takie sprawić.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby prości ulubieńcy, a jednak wyszedł ciekawy post, który przyjemnie się czyta i ogląda.

    hacki do gier online
    Męski blog. Lifestyle, moda, trening, zdrowie, seks i związki

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten podkład również bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Również używam Revlonu i zawsze zamawiam go przez Internet. Ceny drogeryjne (szczególnie Douglas) są kosmiczne. Dla porównania w Niemczech można kupić go za około 20-25 złotych, czasami nawet taniej.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem bardzo ciekawa tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka