11 lipca 2016

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Honey Blossom

 Hej.
Dziś czas na kolejny post z serii "#Woskomaniaczka". Mam dla Was bardzo letni zapach, także zapraszam do czytania!
 Co mówi producent?
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodki miód, żywiczne drewno, piżm oraz frezja. Honey Blossom – cudowna kompozycja zamknięta w niewielkim, naturalnym wosku – to nie tylko pomysł na to, jak sprawnie odświeżyć nastrój panujący we wnętrzu. Honey Blossom to najprawdziwsze, bardzo gustowne, odrobinę wyniosłe, damskie perfumy, których miejsce spoczywa na blacie eleganckiej, zabytkowej toaletki. Buduarowy aromat złożony jest z tak wyjątkowych, drogeryjnych nut jak ciężkie piżmo, słodki miód, świeże, pachnące żywicznym sokiem drewno i esencja wydobyta z serca tradycyjnej frezji. Całość tworzy bukiet wyjątkowo kobiecy i bliźniaczo podobny do luksusowych perfum!
 Co myślę ja? 
Pierwsze co pomyślałam po powąchaniu to cudowny zapach. Według mnie pachnie naprawdę jak perfumy. Gdybym znalazła jakiś flakonik z tą samą wonią, to musiałby być mój. Nie jest on ciężki, nie można powiedzieć, że jest to zapach "babciny". Po zapaleniu widzę dużą łąkę z nieskończoną ilością kwiatów. Zastanawiam się nad kupnem świecy, gdyż jestem naprawdę zauroczona. Kosztuje 8 zł. Kupić możecie go tutaj.  Inne woski tutaj.
Miałyście ten wosk? Lubicie woski? Lubicie kwiatowe zapachy? Podobają się Wam zdjęcia? 

Zapraszam również na moje social media:
Snapchat: marysiablog
Grupa czytelników: KLIK
Fanpage: KLIK

90 komentarzy :

  1. Uwielbiam woski z YC <3 Super post :)

    http://two-faces-clare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega są woski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiśćie kocham YK, wszystko mają cudne :D alo osobiście woklę zwykłą dużą świeczkę niż wosk :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie ENJOY ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam żadnego wosku haha
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała ten wosk, jeżeli taki piękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już kiedyś okazje go przetestować i jestem z niego bardzo zadowolona. Ten zapach należy do jednych z moich ulubionych. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm dużo o nich słyszę i chyba jednak przymierzę się do zakupu jednego z nich.
    Z tego co czytam u ciebie to zapach jest genialny więc na pewno wypróbuję :)

    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatnim czasie dość dużo słyszałam o nich na blogach. Może skuszę się do kupienia :)
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wciąż leży kilka i czeka na wypróbowanie! Dopisuję kolejny do listy :D

    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapachy Yankee Candle ,choć nie należą do tanich.Kupuję na święta

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak przyjdzie jesień to zamówię sobie takie woski, widać, że są super :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. te świeczki pachną cudowne. chciałam sobie kupić jedną, tą największą w tym słoiczku ogromnym z pokrywką. moje marzenie! Idealnie zapalić w jesienny lub zimowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo czytałam na temat wosków tej firmy. Moja siostra również uległa i kupiła kilka i jest zachwycona, a zapach jest bardzo intensywny. Ja na razie zostaję przy zwykłych zapachowych świeczkach, ale kto wie? Może któreś dnia i ja się na wosk skuszę?
    https://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/07/nowy-rozdzia-w-moim-zyciu_11.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już o tym pięknie pachną i bardzo ciekawy blog i wpis ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio kupiłam swój pierwszy wosk! jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już pójdzie kolejny za kolejnym :D

      Usuń
  16. Ooo tego wosku to my nie znałyśmy :) Świetnie się prezentuje *.* Chętnie przygarnęłybyśmy sobie takiego jednego :D Widzimy je po raz kolejny, chyba musimy zakupić ;) GENIALNY wpis ! <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji próbować.. :)
    Super blog, zapraszam
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham te woski !! Ich zapachy są zniewalające a ja sama najchętniej uzbierałabym ogromną kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego akurat nie mam, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten wosk. Uważam, że jego zapach jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. W okresie świątecznym przyjaciółka spytała mnie co chciałabym dostać. Nie wiedziałam, bo nigdy jakoś nie przywiązywałam do tego wartości. Zdecydowanie bardziej lubię robić niż te prezenty dostawać. Nie ma nic lepszego niż uśmiech osoby, która szczerze cieszy się z podarunku. Koniec końców musiałam coś podpowiedzieć, bo u mnie naprawdę ciężko trafić w sedno. Padło na świeczkę. Jako, że kocham mango - owoc, zapach, smak i wszystko z nim związane, wybór woni był prosty. Dostałam między innymi przepiękną świeczuszkę o cudownym kolorze, którą mam do dzisiaj. Nigdy wcześniej jakoś nie kupowałam tego typu ozdób, bo wątpiłam w ich działanie i skuteczność. Przeglądając posty, na różnych blogach spotykam się z wspomnianą także przez Ciebie firmą i chyba skuszę się na jakiś produkt z ich serii. Mam nadzieję, że będę zadowolona. Jeśli okaże się, że tak - pokupuję i wręczę moim znajomym żeby razem ze mną mogli cieszyć się zapachem wypełniającym każdy zakamarek w ich domach. Bardzo podoba mi się Twój blog i sposób pisania. Pozdrawiam ciepło i wakacyjnie.

    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski to świetna sprawa na prezent ;)

      Usuń
  22. Osobiście uwielbiam produkty Yankee, a w firmie zakochałam się od pierwszego wejrzenia
    Pozdrawiam
    Aldrazek

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam w swojej kolekcji żadnego z ich wosków, ale są wszędzie tak mocno polecane, ze chyba należy wypróbować choć jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę zaopatrzyć się w kilka wosków, bo do tej pory używałam jedynie olejków do kominków zapachowych

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, bardzo spodobał mi się twój blog, będę wpadać częściej, pozdrawiam:)
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno by mi się zapach spodobał, uwielbiam miód i frezje, z wyglądu też zapowiada się cudowny.
    Pozdrawiam, obserwuję od dawna!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  27. Mam kilka wosków, ale chyba tylko jeden z tej firmy, jakiś mocny, owocowy. Takie lubię najbardziej :) Zdjęcia cudowne, tak samo jak wygląd tego wosku, piękne kolory!
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Te woski chyba nie jednej z nas skradły serce.. ja je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest mi tak głupio, bo ja jeszcze nie miałam okazji korzystać z tych wosków :) Zapach musi być zniewalający ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten zapach!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych komentarzy o tej firmie, dzięki twojemu wpisowi zastanawiam się dna pójściem na zakupy😂 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych komentarzy o tej firmie, dzięki twojemu wpisowi zastanawiam się dna pójściem na zakupy😂 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dużo o nich słyszę, jednak jak na razie nie myslę o kupowaniu wosków xD Może za jakiś czas :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. am kominek do wosków, ale nie miałam przyjemności palenia wosków. Czas spróbować.
    Podobają mi się zdjęcia!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam ten wosk i jak dla mnie jest super. Ja po zapaleniu czuję głównie miód :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam woski, jednak z tej firmy aż głupio się przyznać, ale ich nie miałam :D
    Zapach wydaje się być przyjemny jak dla mnie!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam yankee <3 najfajniejsze są takie świeże lekkie i owocowe

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja szczerze jeszcze nie miałam żadnego wosku, ale wąchałam i są przecudowne! Muszę w końcu w nie zainwestować :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam nigdy wosków, ale może czas się w jakiś zaopatrzyć :)
    Zdjęcia bardzo mi się podobają!

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten wosk w kolejce do palenia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam te woski :) Muszę zakupić również ten :)

    http://our-loveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka