13 lipca 2016

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Summer Peach

 Hej :)
Obiecałam, że będę pisać częściej, więc słowa dotrzymuje. Dziś mam dla Was dodatkowy post z serii #Woskomaniaczka. Jest to zapach bardzo letni. Zapraszam do zapoznania :)
 Co mówi producent?
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii.
 Co myślę ja?
Jest to wosk z letniej kolekcji. To typowo owocowy zapach, więc na pewno spodoba się wielu osobą. Dokładnie wyczuwam w nim brzoskwinie i nutkę wanilii. Wosk jest dość intensywny. Według mnie można wyczuć w nim nutę promieni słońca, które padają na owoce.
Co myślicie o tym wosku? Lubicie owocowe zapachy? Miałyście kiedyś okazję powąchać ten wosk?

Zapraszam również na moje social media:
Snapchat: marysiablog
Grupa czytelników: KLIK
Fanpage: KLIK

35 komentarzy :

  1. Uwielbiam zapach brzoskwiniowy, super jest ten wosk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham brzoskwinię ! :) Zapiszę na listę do kupienia :) Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te woski ;) mam chyba z 40 ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach na pewno by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie mam ani jednego z tych wosków, pora to zmienić!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mój ulubiony wosk!<3 cudowny zapach!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego wosku z tej firmy,ale planuję kupno w najbliższym czasie. :) Może nawet skuszę się na ten zapach :D
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo kocham woski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wyobrażam sobie ten brzoskwiniowy zapach!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie jestem uzależniona od zapachu "proszku dla niemowląt" ;) Jest świeży i delikatny, uwielbiam go! Ciekawy zapach ma także zachód słońca nad jeziorem, polecam :D
    othersideofdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wczesniej nie kupywałam żadnego wosku ale może skuszę się na ten tu,ponieważ uwielbiam zapach brzoskwini *.*
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. :o jak ja bym chciała poczuć too! W wakacyjny chłodny wieczór, jejku <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tych wosków. Będę musiała sobie zakupić jakiś :)
    Fajny post i obserwuję. Na pewno będę tu często wpadać :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czaję się na te woski już od dawna, ale jakoś jeszcze żadnego nie zakupiłam.
    Muszę w końcu to zrobić :)
    POZDRAWIAM, MALWA

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam okazji poznać jego zapachu , ale chyba go kupię bo lubię owocowe zapachy :)
    Zapraszam do siebie : http://michalinawolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zapach brzoskwini ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy tych wosków nie używałam, ale chyba musze je wypróbowac, poniewaz słyszałam o nich wiele dobrego :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam brzoskwinie! Muszę się wybrać i w końcu kupić jakąś z tych świec. :)

    Na blogu kilka propozycji świetnych komedii, zajrzyj może Ci się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka