28 września 2016

Dzień chłopaka na słodko


 Hej!
Już w piątek mamy Dzień Chłopaka! Jeśli nadal nie wiecie co kupić swojemu tacie, przyjacielowi, wujkowi czy chłopkowi, to zostańcie ze mną. Mam dla Was propozycję :D

 W ten dzień ważna jest przede wszystkim pamięć. Kiedy wybieram prezenty skupiam się głównie na tym, by były oryginalne i wyjątkowe. W trakcie poszukiwań wpadłam na stronę Chocolissimo. Firma ta ma w swojej ofercie wiele wyjątkowych słodyczy. Z okazji zbliżającego się święta stworzyli specjalną kolekcję słodyczy. Ja zamówiłam dwie spośród propozycji. 

 Mój wybór padł na:
Czekoladowy Pad "Czekoladowy pad do gry to idealne połączenie technologii oraz wybornego smaku. Mleczna czekolada połączona z kolorowymi dodatkami tworzy oryginalny prezent w postaci czekoladowego kontrolera do gry, który zaskoczy najbardziej wymagających graczy. Czekoladowy gadżet będzie idealnym upominkiem."
Czekoladka ta przychodzi w bardzo ładnym opakowaniu. Zaskoczyło mnie to, jak dobrze jest odwzorowany. Przyciski mamy różnego koloru z napisami. Myślę, że każdy gracz będzie zachwycony takim słodkim upominkiem :) 

Czekoladowy Telegram Jest to coś mega ciekawego. Kostki czekolady są ułożone w napis "Słodki, zabawny, przystojny". Byłam w szoku, w jak świetne opakowanie były zapakowane. Mianowicie jest to drewniana skrzyneczka ozdobiona trampkami. Po zjedzeniu słodkości można to wykorzystać :) Najlepsze jest to, że taki telegram może stworzyć każdy z dowolnym napisem :) 
Wszystkie słodkości przyszły nienaruszone. Jakość ich jest świetna i godna uwagi. Myślę, że każdy ucieszy się z odrobiny słodkości. Nie martwcie się, że mamy już środę. Moje zamówienie zostało wysłane tego samego dnia kurierem, więc już następnego dnia było u mnie :) 

Co myślicie o tego typu prezentach? Słyszeliście już o Chocolissimo? Chciałybyście dostać coś takiego?

11 komentarzy :

  1. Dzisiaj słyszałam o tej firmie :) Podoba mi się to, że te czekoladki wykonane są z taką dbałością o szczegóły. Aż mam ochotę zamówić sobie takie cudeńka <4

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale te czekoladki świetnie wyglądają!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że tylko ładnie wyglądają a w smaku nic szczególnego :) Ja osobiście bym ich nie kupiła. Za tą cenę wolę surową czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny jak to pysznie wygląda *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na ciekawy i słodki prezent! :D Moja siostra kupowała na tej stronie telegram na dzień chłopaka, dla swojego chłopaka.

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeejku naprawdę mega oryginalne :D myślę, że każdy chłopak by się ucieszył :D Pozdrawiam ciepło http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam i żałuję, ze dopiero teraz zobaczyłam Twój post. Kurde świetna opcja. W następnym roku to zamawiam ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, to są naprawdę cudowne prezenty! Chyba każdy chłopak ucieszy się z takich upominków, rewelacja ! ;-)

    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym ucieszyła się z takoego prezentu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka